Nicolai, Philipp: Frewden Spiegel deß ewigen Lebens. Frankfurt (Main), 1599.Der Ander Theil deß Frewden Spiegels. gen sihet/ vnd von gantzem brennendem Hertzen/ ohn vnterlaßGott dancket/ für diese aller höchste Wolt hat. grossen Verlan- gen gehabt/ die selige Vätter zu sehen/ vnd ist nun zu jhnen kom- men. Ibidem: Es haben auch vnser viel in gutem Gedächtnuß/ erwehlte Seelen für ein Gespräch vnter einander halten. Luc. 16. Gen. 4. Auch haben die Seelen vnter einander Gespräch von jrem Sie reden aber von jhrer auß gestandener Angst/ vnd ge- an
Der Ander Theil deß Frewden Spiegels. gen ſihet/ vnd von gantzem brennendem Hertzẽ/ ohn vnterlaßGott dancket/ für dieſe aller höchſte Wolt hat. groſſen Verlan- gen gehabt/ die ſelige Vätter zu ſehen/ vñ iſt nun zu jhnen kom- men. Ibidem: Es haben auch vnſer viel in gutem Gedächtnuß/ erwehlte Seelẽ für ein Geſpräch vnter einander halten. Luc. 16. Gen. 4. Auch haben die Seelen vnter einander Geſpräch von jrem Sie reden aber von jhrer auß geſtandener Angſt/ vnd ge- an
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Der Ander Theil deß Frewden Spiegels.
gen ſihet/ vnd von gantzem brennendem Hertzẽ/ ohn vnterlaß
Gott dancket/ für dieſe aller höchſte Wolt hat.
Ibidem: Es haben auch vnſer viel in gutem Gedächtnuß/
wie gerne vnd mit groſſer Luſt er pfleget zu reden/ von der
heyligen Propheten Regierung (im Volck Gottes) vnd von
jhrer Lehre vnd gutem Raht/ auch von jrem Kampff/ Gefahr
vnd Verfolgung/ ſo ſie erlitten/ vnd wie ſie Gott wunderbar-
lich errettet/ vnnd wie mit groſſem Verſtandt/ vnd hoher
Weißheit/ er die gantze Zeit der Kirchen Gottes in der Welt/
gegen einander hielte: Damit er gnug anzeigete/ wie groß
Verlangen er hette/ bey denſelben hohen Leuten zu ſeyn. Zu
dieſen hat er ſich jetzt geſellet/ vnd freuwet ſich/ daß er jhre le-
bendige Stimme hören/ vnd mit jnen reden ſoll. So ſind ſie
auch widervmb dieſes jres Schulgeſellens vnd Mit dieners
hertzlich fro/ empfahen vnd grüſſen jn freundtlich/ vnd ſagen
alſo/ beyde Gott ewig danck/ der auß grundtloſer Gnade vnd
Güte/ ſeine Kirchen/ in Menſchlichem Geſchlecht/ ſammlet
vnd erhält. Biß daher D. Pomeranus.
Auch haben die Seelen vnter einander Geſpräch von jrem
Jammer/ Creutz/ Verfolgung vñ Elend/ ſo ein jegliche in der
argẽ ſchnödẽ Welt hat dultẽ müſſen/ vñ vber ſich gehẽ laſſen:
Wie ſolchs darauß abzunemmen/ dz Abꝛaham d’ Patriarch
von Lazaro redet/ wie ers auff Erden Böſe gehabt habe/ vnd
nun getröſtet werde. Vñ dz die Schꝛifft ſagt võ Abels Blut/
wie es gen Himmel ſchreye. Jtem/ von den Seelen d’ erwür-
geten Chriſten/ daß ſie vber jre Verfolger ruffen vnd klagen.
Apocal. 6.
Die außerwehl-
te Seelen im
Himmel reden
von jren außge
ſtandenen
Schmertzen vñ
Trübſalen auff
dieſer Welt.
Sie reden aber von jhrer auß geſtandener Angſt/ vnd ge-
ſchmoltzener miſeria oder Elendt/ nit/ dz ſie ſolcher Schmer-
tzen vnd Trübſalen noch etliche fühlen/ ſondern/ daß ſie da-
gegen rühmen den vberſchwänglichen Troſt/ ſo jhnen von
Gott dem allmächtigen dafür reichlich vnd vber flüſſig wi-
derfähret: Jnmaſſen wir deß ein Exempel können nemmen
an
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