Nicolai, Philipp: Frewden Spiegel deß ewigen Lebens. Frankfurt (Main), 1599.Der Ander Theil deß Frewden Spiegels. nen/ vnd zu Tische sitzen/ mit Abraham/ Jsaac vnd Jacobim Reich Gottes. Je eyfferiger nun ein Christ in diesem Le- ben sich verhalten hat/ vmb die reine Lehre deß Euangelij/ vnd je grösser Verlangen in jhm gewesen ist/ nach den Gott- seligen Patriarchen/ Propheten/ vnd Aposteln/ je mehr vnd höher wirdt er dort von jhnen gerühmet vnd gepreyset. Doctor Pomeranus stellet vns deß ein Exempel an Do-Exempel. D. gen A a a
Der Ander Theil deß Frewden Spiegels. nen/ vnd zu Tiſche ſitzen/ mit Abraham/ Jſaac vnd Jacobim Reich Gottes. Je eyfferiger nun ein Chriſt in dieſem Le- ben ſich verhalten hat/ vmb die reine Lehre deß Euangelij/ vnd je gröſſer Verlangen in jhm geweſen iſt/ nach den Gott- ſeligen Patriarchen/ Propheten/ vnd Apoſteln/ je mehr vnd höher wirdt er dort von jhnen gerühmet vnd gepreyſet. Doctor Pomeranus ſtellet vns deß ein Exempel an Do-Exempel. D. gen A a a
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Der Ander Theil deß Frewden Spiegels.
nen/ vnd zu Tiſche ſitzen/ mit Abraham/ Jſaac vnd Jacob
im Reich Gottes. Je eyfferiger nun ein Chriſt in dieſem Le-
ben ſich verhalten hat/ vmb die reine Lehre deß Euangelij/
vnd je gröſſer Verlangen in jhm geweſen iſt/ nach den Gott-
ſeligen Patriarchen/ Propheten/ vnd Apoſteln/ je mehr vnd
höher wirdt er dort von jhnen gerühmet vnd gepreyſet.
Doctor Pomeranus ſtellet vns deß ein Exempel an Do-
ctor Luthern ſeligen/ da er in ſeiner Leichpredigt vber jhn alſo
ſchreibt: Wir ſollen vns mit (Doctor Luthern) freuwen der
gantz frölichen/ ſeligen/ ewigen Gemeinſchafft/ ſo er jetzt hat
mit Gott/ vnd dem Sohn Gottes/ vnſerm Herrn Jeſu
Chriſto/ vnd mit den heyligen Vättern/ Propheten vñ Apo-
ſteln/ daß er bey ſeinem Leben/ im Glauben vnd Vertrawen
zu Gottes Sohn/ allzeit zum höchſten begert/ vnd mit groſ-
ſem Verlangen darauff gewartet/ da er nun nit allein höret/
daß ſeineſchwehre Arbeit vnd treuwer Fleiß/ ſo er bey der rei-
nen Lehr deß Euangelij zu pflantzen/ vnd außzubreiten ge-
habt/ von Gott/ vnd der gantzen him̃liſchen/ ſeligen Kirchen/
im ewigen Leben gelobt vnd gepreyſet wirdt/ ſondern auch er
ſelbſt/ als der nun auß dieſem ſterblichen Cörper/ als auß ei-
nem Kercker ledig worden/ vnd in ein andere/ gar viel höhere/
herrlichere/ Göttliche Schule kommen/ jetzund nun für Au-
gen anſchauwet/ vnd erkennet das hohe/ vnergründliche/ ewi-
ge Weſen Göttlicher Majeſtätt/ vnd die zwo Naturen
Göttliche vnnd Menſchliche/ in einer Perſon deß Sohns
Gottes nereinigt/ vñ den gantzen hohen wunderbaren Gött-
lichen Raht/ dadurch er ſeine Kirche/ im Menſchlichen Ge-
ſchlecht/ erſchaffen vnd erlöſet. Vnnd weil er dieſe vber
alle Maß hohe vnbegreiffliche Sachen/ allhie durch Glau-
ben im Wort/ vnnd kurtzen Sprüchen der Göttlichen
Schrifft eyngewickelt/ vnd zugedeckt/ betrachtet/ hat er jetzt
vnaußſprechliche Frewde/ daß er ſolchs offenbarlich für Au-
gen
Exempel. D.
Lutherus hat
ſelige Gemein-
ſchafft heut in je-
nem Leben mit
allẽ außer wehl-
ten Heyligen.
A a a
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Zitationshilfe: | Nicolai, Philipp: Frewden Spiegel deß ewigen Lebens. Frankfurt (Main), 1599, S. 369. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/nicolai_freuden_1599/387>, abgerufen am 17.07.2024. |