Nicolai, Philipp: Frewden Spiegel deß ewigen Lebens. Frankfurt (Main), 1599.Der Ander Theil deß Frewden Spiegels. uanarola/ Pomeranus/ Brentius/ Vrbanus Regius/ etc.welche Gott die Ehre gegeben/ die Euangelische Warheit öffentlich bezeuget/ v nndie Bäpftliche Abgötterey/ als auch d' Sacramentierer/ Widertäuffer/ Schwenck feldianer/ vnd der- gleichen Rottengeister Jrrthumme/ in der Kirchen Gottes entdeckt/ vnd sie mit Gottes Wort/ starck widerlegthaben. Sie herrschen vnd regieren mit Christo/ ob wir schon nicht sehen/ noch wis- sen/ was es für ein Gelegenheit habe/ vnd wie es mit solcher Regierung zugehe. Die Heyligen(sagt Dauid) sollen frölichPsal. 149. seyn/ vnd preysen vnd rühmen auff jhren Lägern. Jhr Mund soll Gott erhöhen/ vnnd sollen scharpffe Schwerter in jhren Händen haben/ daß sie Rache vben vnter den Heyden/ Straffe vnter den Völckern/ jhre Könige zu binden mit Ketten/ vnd jhre Edlen mit eissern Fesseln/ daß sie jhnen thun das Recht/ denn geschrieben stehet/ Solche Ehre werden alle seine Heyligen haben. Gottes Wort ist auff dieser Welt jhr Wehr vnnd zwey-Womit die Euro-
Der Ander Theil deß Frewden Spiegels. uanarola/ Pomeranus/ Brentius/ Vrbanus Regius/ ꝛc.welche Gott die Ehre gegeben/ die Euangeliſche Warheit öffentlich bezeuget/ v ñdie Bäpftliche Abgötterey/ als auch d’ Sacramẽtiereꝛ/ Widertäuffeꝛ/ Schwenck feldianer/ vñ der- gleichẽ Rottẽgeiſter Jꝛꝛthum̃e/ in der Kirchẽ Gottes entdeckt/ vñ ſie mit Gottes Wort/ ſtarck widerlegthabẽ. Sie herrſchen vnd regieren mit Chriſto/ ob wir ſchon nicht ſehen/ noch wiſ- ſen/ was es für ein Gelegenheit habe/ vnd wie es mit ſolcher Regierung zugehe. Die Heyligen(ſagt Dauid) ſollen frölichPſal. 149. ſeyn/ vnd preyſen vnd rühmen auff jhren Lägern. Jhr Mund ſoll Gott erhöhen/ vnnd ſollen ſcharpffe Schwerter in jhren Händen haben/ daß ſie Rache vben vnter den Heyden/ Straffe vnter den Völckern/ jhre Könige zu binden mit Ketten/ vnd jhre Edlen mit eiſſern Feſſeln/ daß ſie jhnen thun das Recht/ denn geſchrieben ſtehet/ Solche Ehre werden alle ſeine Heyligen haben. Gottes Wort iſt auff dieſer Welt jhr Wehr vnnd zwey-Womit die Euro-
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Der Ander Theil deß Frewden Spiegels.
uanarola/ Pomeranus/ Brentius/ Vrbanus Regius/ ꝛc.
welche Gott die Ehre gegeben/ die Euangeliſche Warheit
öffentlich bezeuget/ v ñdie Bäpftliche Abgötterey/ als auch d’
Sacramẽtiereꝛ/ Widertäuffeꝛ/ Schwenck feldianer/ vñ der-
gleichẽ Rottẽgeiſter Jꝛꝛthum̃e/ in der Kirchẽ Gottes entdeckt/
vñ ſie mit Gottes Wort/ ſtarck widerlegthabẽ. Sie herrſchen
vnd regieren mit Chriſto/ ob wir ſchon nicht ſehen/ noch wiſ-
ſen/ was es für ein Gelegenheit habe/ vnd wie es mit ſolcher
Regierung zugehe. Die Heyligen(ſagt Dauid) ſollen frölich
ſeyn/ vnd preyſen vnd rühmen auff jhren Lägern. Jhr Mund
ſoll Gott erhöhen/ vnnd ſollen ſcharpffe Schwerter in jhren
Händen haben/ daß ſie Rache vben vnter den Heyden/
Straffe vnter den Völckern/ jhre Könige zu binden mit
Ketten/ vnd jhre Edlen mit eiſſern Feſſeln/ daß ſie jhnen thun
das Recht/ denn geſchrieben ſtehet/ Solche Ehre werden alle
ſeine Heyligen haben.
Pſal. 149.
Gottes Wort iſt auff dieſer Welt jhr Wehr vnnd zwey-
ſchneidiges Schwert geweſen/ damit ſie wider den Teuffel
vnd ſeine Conſorten dapffer geſtrittẽ/ vnd deß halbẽ allerley
Gefahr/ Hohn/ Spott vñ Verfolgung habẽleydẽ müſſen.
Davon redẽ ſie nun mit Chriſto perſönlich/ vñ erzehlens jm/
vñ er tröſtet ſie/ vnd läſſet ſie bey jm auff ſeinẽ Stuel ſitzen/
vnd zeiget jnen die Krafft ſeines Worts/ wie wunder bahrlich
er ſeine Kirche/ vnd die edle Warheit wider deß Teuffels Liſt
vnd Gewalt ſchütze vnd erhalte: Da frolocken die ſelige Leh-
rer in Chriſto jhrem allmächtigen Schlangentretter vnnd
Siegs Fürſten/ vnnd ſehen die gantze Regierung Himmels
vnnd Erden/ die Verwaltung ſeines Reichs/ wie wunderlich
er ſeine Heyligen in der Welt/ durchs Creutze führet/
helffen auch ſelbeſt die Welt richten/ vnnd haben jhres
Hertzen Luſt vnnd Freuwde daran/ daß ſie ſehen/
wie jetzt vor dem jüngſten Tage/ das Euangelium durch
Euro-
Womit die
Gottſeligen
Lehrer in dieſer
Welt geſtritten
haben/ vnd wie
ſie jetzt nach
dem Todte mit
Chriſto heꝛr-
ſchen.
1. Cor. 6.
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