Nicolai, Philipp: Frewden Spiegel deß ewigen Lebens. Frankfurt (Main), 1599.Der Ander Theil deß Frewden Spiegels. Sie ergetzet sichmit der Liebe Gottes.vnd nemme für diß Paradeiß Leben nit Himmel vnd Erden. Sie ergetzt sich mit der grossen Liebe/ damit sie geliebet wirde von Gott dem Vatter/ von Gott dem Sohn/ vnd von Gott dem heyligen Geist. Die gantze heylige Dreyfaltigkeit liebet sie/ als Gottes Tempel/ Gottes Braut/ vnd Gottes Ey- genthumb. Davon redet sie/ davon singt sie/ daran gedencket sie ewiglich. Auch brennet sie da von vollkommener Gegenliebe zu Jhr Bräutigam preyset solche jhre Treuw vnd Liebe zu gantzen
Der Ander Theil deß Frewden Spiegels. Sie ergetzet ſichmit der Liebe Gottes.vnd nemme für diß Paradeiß Leben nit Himmel vnd Erdẽ. Sie ergetzt ſich mit der groſſen Liebe/ damit ſie geliebet wirde von Gott dem Vatter/ von Gott dem Sohn/ vnd von Gott dem heyligen Geiſt. Die gantze heylige Dreyfaltigkeit liebet ſie/ als Gottes Tempel/ Gottes Braut/ vnd Gottes Ey- genthumb. Davon redet ſie/ davon ſingt ſie/ daran gedencket ſie ewiglich. Auch brennet ſie da von vollkommener Gegenliebe zu Jhr Bräutigam preyſet ſolche jhre Treuw vnd Liebe zu gantzen
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Der Ander Theil deß Frewden Spiegels.
vnd nemme für diß Paradeiß Leben nit Himmel vnd Erdẽ.
Sie ergetzt ſich mit der groſſen Liebe/ damit ſie geliebet wirde
von Gott dem Vatter/ von Gott dem Sohn/ vnd von Gott
dem heyligen Geiſt. Die gantze heylige Dreyfaltigkeit liebet
ſie/ als Gottes Tempel/ Gottes Braut/ vnd Gottes Ey-
genthumb. Davon redet ſie/ davon ſingt ſie/ daran gedencket
ſie ewiglich.
Sie ergetzet ſich
mit der Liebe
Gottes.
Auch brennet ſie da von vollkommener Gegenliebe zu
jrẽ allerſchöneſten/ vnd aller holdtſeligſten Jmmanuel: Sie
ſihet jhn an mit inbrünſtigen Augen/ als werens Heerſpi-
tzen/ vnd vmb fähet jhn mit wahrer brennender Liebe/ wie mit
einer gülden Halsketten. Sie entdeckt vnnd offenbahret
jhm jhr liebreiches Hertz/ als reichet ſie jhm jhre Brüſte/
vnd preyſet/ lobet/ ehret/ vnd erhebet jhn mit auß erleſenen
Worten/ als ob eytel Milch vnd Honig vnter jhrer Zungen
were/ vnd jhre Lippen von trieffen dem Honigſeym flieſſen.
Alle jhre Geberde ſind Anzeigung der heyligen vollkomme-
nen Gegenliebe/ vnd jhr gantz him̃liſch Leben/ iſt wie ein Ge-
ruch der Liebe/ der alle Würtz vbertrifft/ denn ſie iſt geſalbt
vnd erfüllt mit dem heyligen Geiſt/ der ſie durch vnd durch
beſitzt/ durchſäubert/ vnnd durchleuchtet/ daß ſie wun-
derſchön außſihet/ vnd jhrem Bräutigam wolgefällt. Sie
nimmet jm ſein Hertz/ vnd ſchleußtes in jr Hertz/ vnd läſſets
darinn ewig wallen/ wie einlebendig Waſſer/ vnd was ſie in
jhrem Hertzen mit jhm thut/ das gibt ſie mit mancherley
himmeliſchen Liedern/ edlen Pſalmen/ vnnd ſüſſen Lobge-
ſängen für allen Engeln öffentlich zu verſtehen/ nicht an-
das/ denn als were ſie ein verſchloſſene Quelle/ vnd ein ver-
ſchloſſen Garten/ von allerley lieblichen Früchten/ vnd der
beſten Würtzen.
Sie brennet
von inbrünſti-
ger Gegenliebe
zu Chriſto.
Cant. 6.
Jhr gantzes
Weſeu/ Geſtalt
vnd Geber den
brennen von
fewriger Liebe
zu Gott.
Jhr Bräutigam preyſet ſolche jhre Treuw vnd Liebe zu
jhm/ vnd rühmet ſie vor Gott ſeinem Vatter/ vnd für dem
gantzen
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