Nicolai, Philipp: Frewden Spiegel deß ewigen Lebens. Frankfurt (Main), 1599.Der Ander Theil deß Frewden Spiegels. O wie seelig bistu/ daß du hast geweinet vnnd leide getragen:Denn siehe/ nun soltu lachen vnnd ewiglich getröstet werden: Dich hat gehungert vnnd gedürstet nach der Gerechtigkeit: Darvmb soltu nun gesättiget werden. Man hat dich vmb Gerechtigkeit willen verfolgt: Aber sihe/ der Himmel ist dein/ Die Menschen haben dich gehasset/ vnd dich abgesondert/ vnd dich gescholten/ vnnd deinen Namen verworffen/ als eines Boßhafftigen vmb meinet willen: Aber nun freuwe dich vnd hüpffe: Denn sihe dein Lohn ist groß im Himmel. Diese vnd dergleichen Trostsprüche höret die edle Seel Sie sihet da jhren Hertz allerliebsten Freund/ den HEr-Die Außerwehl Jn
Der Ander Theil deß Frewden Spiegels. O wie ſeelig biſtu/ daß du haſt geweinet vnnd leide getragen:Denn ſiehe/ nun ſoltu lachen vnnd ewiglich getröſtet werden: Dich hat gehungert vnnd gedürſtet nach der Gerechtigkeit: Darvmb ſoltu nun geſättiget werden. Man hat dich vmb Gerechtigkeit willen verfolgt: Aber ſihe/ der Himmel iſt dein/ Die Menſchen habẽ dich gehaſſet/ vnd dich abgeſondert/ vnd dich geſcholten/ vnnd deinen Namen verworffen/ als eines Boßhafftigen vmb meinet willen: Aber nun freuwe dich vnd hüpffe: Denn ſihe dein Lohn iſt groß im Himmel. Dieſe vnd dergleichen Troſtſprüche höret die edle Seel Sie ſihet da jhren Hertz allerliebſtẽ Freund/ den HEr-Die Außerwehl Jn
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Der Ander Theil deß Frewden Spiegels.
O wie ſeelig biſtu/ daß du haſt geweinet vnnd leide getragen:
Denn ſiehe/ nun ſoltu lachen vnnd ewiglich getröſtet werden:
Dich hat gehungert vnnd gedürſtet nach der Gerechtigkeit:
Darvmb ſoltu nun geſättiget werden. Man hat dich vmb
Gerechtigkeit willen verfolgt: Aber ſihe/ der Himmel iſt dein/
Die Menſchen habẽ dich gehaſſet/ vnd dich abgeſondert/ vnd
dich geſcholten/ vnnd deinen Namen verworffen/ als eines
Boßhafftigen vmb meinet willen: Aber nun freuwe dich
vnd hüpffe: Denn ſihe dein Lohn iſt groß im Himmel.
Dieſe vnd dergleichen Troſtſprüche höret die edle Seel
daſelbſt/ nicht mehr im tunckeln Wort (wie zuvorn allhie
auff Erden) ſondern höret den eingebornen Sohn Gottes
jhren Breutigam perſönlich reden/ vnd frolocket darvber
von Hertzen. O wie tröſtlich vnnd holdſeelig ſind deine Lip-
pen (ſpricht ſie) ſie ſind doch wie Roſen/ die mit fliſſender
Myrrhen treiffen/ vnd deine Wort ſind mir ſüſſer denn Ho-
nig vnd Honig Seim.
Die Seele hö-
ret Chriſtum im
Himmel perſön-
lich reden.
Pſal. 45.
Cant. 5.
Pſal 19.
Sie ſihet da jhren Hertz allerliebſtẽ Freund/ den HEr-
ren Jeſum/ wie er iſt der ſchöneſt vnter den Menſchen Kin-
dern: Sie ſihet ſein Haupt vnnd ſein Haar weiß/ wie weiſſe
Wolle/ vnd weiß als der Schnee. Sie ſihet ſeine Augen/ als
werens Feuwerflammen: Sie ſihet ſeine Herrligkeit/ die jhm
Gott ſein himmliſcher Vatter gegeben hat/ als eine Herr-
ligkeit deß eingebornen Sohns Gottes: Sie ſihet die beyde
Naturen/ die Göttliche vnd die menſchliche/ wie ſie perſönlich
vereinigt ſind. Sie ſchauwet/ wie er iſt er haben zu der Rech-
ten Gottes deß Allmächtigen Vatters/ vnd geſetzt vber alle
Für ſtenthumb/ Gewalt/ Macht/ Herrſchafft/ vnd alles/ was
genannt mag werden/ nicht allein in dieſer Welt/ ſondern auch
in der zukünfftigen. Sie ſchawet/ wie jhm alle Ding vnter
ſeine Füſſe gethan/ ſie ſihet vnd ſchauwet wie er alles erfüllet/
wie jhm die heyligen Engel dienen/ vnnd alle Creaturen vn-
ter worffen ſeyen.
Die Außerwehl
te Seele ſihet
den HErren
Chriſtum in ſel-
nem Paradeiß
von Angeſicht
zu Angeſicht.
Pſal. 45.
Apoc. 1.
Johan. 17.
Johan. 1.
Epheſ. 1.
Pſal. 8.
Dan. 7.
Epheſ. 4.
Heb. 1.
Jn
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