Nicolai, Philipp: Frewden Spiegel deß ewigen Lebens. Frankfurt (Main), 1599.Der Ander Theil deß Frewden Spiegels. willen/ von jhren Feinden vnd Widersachern viel Hohns/ Die Außer-wehlte Seelen klagen jhrem Bräutigam im Himmel/ wie sie vmb seines Na- mens willen in der Welt aller- ley Jammer vnd Verfolgung ha- ben leiden müs- sen. grosse Schmach/ vnd allerley Verfolgung hat leiden müs- sen/ So bald sie jhres hertzlieben Bräutigams ansichtig wirdt/ weynet sie für Frewden/ vnd erzehlet jhm die grosse Angst vnd Gefahr/ welche sie seinet halben ertragen vnd außgestanden hat: Also thun auch die außerwehlte Seelen/ die vmb jhres Heylandts vnd Bräutigams Jesu Christi willen/ vnd wegen seines Worts/ auff dieser Welt/ vom Teuffel vnd seinen Consorten/ weidlich sind durch die Brän- de gejagt/ verfolgt/ verlacht/ mit Schmach vnd Hohn ge- quelet/ vnd jämmerlich erwürgt worden. Da erzehlen sie vnd klagen im Himmel/ dem Sohn Gottes jhre erlittene Noht vnd Elendt/ wie Sanct Johannes schreibt/ daß er ge-Apocal. 7. sehen habe die Seele deren/ die erwürget waren vmb deß Worts Gottes willen/ vnd vmb deß Zeugnuß willen/ das sie hatten/ welche schryen mit grosser Stimme/ vnd sprachen: Herr/ du Heyliger vnd Warhafftiger/ wielang richtestu/ vnd rechest nicht vnser Blut an denen/ die auff Erden wohnen? Diese Wort quellen vnd rühren nicht her auß fleisch-Klage der Auß- Vnd ist also die Seel eines verfolgten Christen/ fürDie außerwehl- aller- X x
Der Ander Theil deß Frewden Spiegels. willen/ von jhren Feinden vnd Widerſachern viel Hohns/ Die Außer-wehlte Seelen klagen jhrem Bräutigam im Himmel/ wie ſie vmb ſeines Na- mens willen in der Welt aller- ley Jammer vñ Verfolgung ha- ben leiden müſ- ſen. groſſe Schmach/ vnd allerley Verfolgung hat leiden müſ- ſen/ So bald ſie jhres hertzlieben Bräutigams anſichtig wirdt/ weynet ſie für Frewden/ vnd erzehlet jhm die groſſe Angſt vnd Gefahr/ welche ſie ſeinet halben ertragen vnd außgeſtanden hat: Alſo thun auch die außerwehlte Seelen/ die vmb jhres Heylandts vnd Bräutigams Jeſu Chriſti willen/ vnd wegen ſeines Worts/ auff dieſer Welt/ vom Teuffel vnd ſeinẽ Conſorten/ weidlich ſind durch die Brän- de gejagt/ verfolgt/ verlacht/ mit Schmach vnd Hohn ge- quelet/ vnd jämmerlich erwürgt worden. Da erzehlen ſie vnd klagen im Himmel/ dem Sohn Gottes jhre erlittene Noht vnd Elendt/ wie Sanct Johannes ſchreibt/ daß er ge-Apocal. 7. ſehen habe die Seele deren/ die erwürget waren vmb deß Worts Gottes willen/ vnd vmb deß Zeugnuß willen/ das ſie hatten/ welche ſchryen mit groſſer Stimme/ vnd ſprachen: Herr/ du Heyliger vnd Warhafftiger/ wielang richteſtu/ vnd recheſt nicht vnſer Blut an denen/ die auff Erden wohnen? Dieſe Wort quellen vnd rühren nicht her auß fleiſch-Klage der Auß- Vnd iſt alſo die Seel eines verfolgten Chriſten/ fürDie außerwehl- aller- X x
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Der Ander Theil deß Frewden Spiegels.
willen/ von jhren Feinden vnd Widerſachern viel Hohns/
groſſe Schmach/ vnd allerley Verfolgung hat leiden müſ-
ſen/ So bald ſie jhres hertzlieben Bräutigams anſichtig
wirdt/ weynet ſie für Frewden/ vnd erzehlet jhm die groſſe
Angſt vnd Gefahr/ welche ſie ſeinet halben ertragen vnd
außgeſtanden hat: Alſo thun auch die außerwehlte Seelen/
die vmb jhres Heylandts vnd Bräutigams Jeſu Chriſti
willen/ vnd wegen ſeines Worts/ auff dieſer Welt/ vom
Teuffel vnd ſeinẽ Conſorten/ weidlich ſind durch die Brän-
de gejagt/ verfolgt/ verlacht/ mit Schmach vnd Hohn ge-
quelet/ vnd jämmerlich erwürgt worden. Da erzehlen ſie
vnd klagen im Himmel/ dem Sohn Gottes jhre erlittene
Noht vnd Elendt/ wie Sanct Johannes ſchreibt/ daß er ge-
ſehen habe die Seele deren/ die erwürget waren vmb deß
Worts Gottes willen/ vnd vmb deß Zeugnuß willen/ das ſie
hatten/ welche ſchryen mit groſſer Stimme/ vnd ſprachen:
Herr/ du Heyliger vnd Warhafftiger/ wielang richteſtu/
vnd recheſt nicht vnſer Blut an denen/ die auff Erden
wohnen?
Die Außer-
wehlte Seelen
klagen jhrem
Bräutigam im
Himmel/ wie ſie
vmb ſeines Na-
mens willen in
der Welt aller-
ley Jammer vñ
Verfolgung ha-
ben leiden müſ-
ſen.
Apocal. 7.
Dieſe Wort quellen vnd rühren nicht her auß fleiſch-
licher Feindtſeligkeit/ Neidt oder Rachgier/ ſonder auß groſ-
ſer Liebe zu Chriſto/ vnd auß ſehnlicher Begierde/ daß er doch
ſeine Ehre/ wider den Teuffel vnd alle verſtockte Feinde/
Verfolger vnd Tyrannen/ ſchützen vnd retten wölle.
Klage der Auß-
erwehlten rüh-
ret nicht her auß
fleiſchlichen Af-
fecten.
Vnd iſt alſo die Seel eines verfolgten Chriſten/ für
Gott in jenẽ Leben (dahin ſie der Herr Chꝛiſtus von dieſer
Welt abgefordert hat) wie ein eyfferige Braut (die auß bren-
nender Liebe für groſſer Frewde/ gleich als ſchreyet vnd wey-
net/ vnd jhrem him̃liſchen Bräutgam alles/ was vmb ſeines
Namens willen/ jhr vom Satan/ vnd von der argen ſchnö-
den Welt/ widerfahren iſt/ erzehlet: O ſehe ich dich nur ein-
mal (mag ſie ſagen) du groſſer Ehren König/ vnd mein hertz
aller-
Die außerwehl-
te Seel iſt im
Himmel/ wie ein
Braut/ die vor
groſſer Liebe
brennet.
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