Nicolai, Philipp: Frewden Spiegel deß ewigen Lebens. Frankfurt (Main), 1599.Der Ander Theil deß Frewdenspiegels. Johan. 17.en/ die du mir gegeben hast/ daß sie meine Herrligkeit sehen/ diedu mir gegeben hast. Diß sind wunderliche/ vnd wundertröst- liche Verheissung/ welche vber alle rechtglaubige Christen gehen/ vnd strack dahin lauten/ daß sie bey jhrem himmlischen Heyland vnd Seligmacher seyn sollen/ vnd seine ewige Herrlig- keit sehen. Vnd damit nicht jemandt meyne/ daß solche Of- fenbahrung der Herrligkeit erst am Jüngsten Tage soll an- gehen/ vnnd daß die Seelen der verstorbenen Christen/ mitler weil nichts davon sehen noch wissen/ So bezeuget vn- Luc. 23.ser Jmmanuel klärlich das Gegenspiel/ da er außtrücklich zu dem bekehrten Schächer spricht: Warlich/ warlich ich sage dir: Heut wirstu bey mir im Paradeiß seyn. lig Kindt deß Liechts stirbt/ istes bey Christo im Paradeiß. Solche Wort (wie ich auch droben vermahnet habe) er- Da sind die liebe Engel/ wie Königliche Brautführer: lische
Der Ander Theil deß Frewdenſpiegels. Johan. 17.en/ die du mir gegeben haſt/ daß ſie meine Herrligkeit ſehẽ/ diedu mir gegeben haſt. Diß ſind wunderliche/ vñ wundertröſt- liche Verheiſſung/ welche vber alle rechtglaubige Chriſten gehen/ vnd ſtrack dahin lauten/ daß ſie bey jhrem himmliſchen Heyland vñ Seligmacher ſeyn ſollen/ vñ ſeine ewige Herrlig- keit ſehen. Vnd damit nicht jemandt meyne/ daß ſolche Of- fenbahrung der Herrligkeit erſt am Jüngſten Tage ſoll an- gehen/ vnnd daß die Seelen der verſtorbenen Chriſten/ mitler weil nichts davon ſehen noch wiſſen/ So bezeuget vn- Luc. 23.ſer Jmmanuel klärlich das Gegenſpiel/ da er außtrücklich zu dem bekehrten Schächer ſpricht: Warlich/ warlich ich ſage dir: Heut wirſtu bey mir im Paradeiß ſeyn. lig Kindt deß Liechts ſtirbt/ iſtes bey Chriſto im Paradeiß. Solche Wort (wie ich auch droben vermahnet habe) er- Da ſind die liebe Engel/ wie Königliche Brautführer: liſche
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Der Ander Theil deß Frewdenſpiegels.
en/ die du mir gegeben haſt/ daß ſie meine Herrligkeit ſehẽ/ die
du mir gegeben haſt. Diß ſind wunderliche/ vñ wundertröſt-
liche Verheiſſung/ welche vber alle rechtglaubige Chriſten
gehen/ vnd ſtrack dahin lauten/ daß ſie bey jhrem himmliſchen
Heyland vñ Seligmacher ſeyn ſollen/ vñ ſeine ewige Herrlig-
keit ſehen. Vnd damit nicht jemandt meyne/ daß ſolche Of-
fenbahrung der Herrligkeit erſt am Jüngſten Tage ſoll an-
gehen/ vnnd daß die Seelen der verſtorbenen Chriſten/
mitler weil nichts davon ſehen noch wiſſen/ So bezeuget vn-
ſer Jmmanuel klärlich das Gegenſpiel/ da er außtrücklich zu
dem bekehrten Schächer ſpricht: Warlich/ warlich ich ſage
dir: Heut wirſtu bey mir im Paradeiß ſeyn.
Johan. 17.
Luc. 23.
Solche Wort (wie ich auch droben vermahnet habe) er-
wegt mit fleiß jhr Einfältigen/ vnnd denckt/ was ſie mitbrin-
gen/ vnnd in ſich begreiffen: Der Schächer ſtirbt am Holtz/
vnnd ſeine Seele fähret von jhm auß: Wo kompt ſie aber
hin? Antwort: Sie gehöret Chriſto zu/ vnnd kompt zu jhm/
vnnd bleibt bey jhm. Woda? Antwort: Nicht in der Hellen/
noch in einer Wildnuß/ auch nicht im tieffen ſtinckenden Ge-
fängnuß/ noch in jergend einem finſtern Wald/ da es gibt
blutdürſtige Straſſenrauber/ Mörder/ Lindwürme/
Drachen/ Wölff/ vnd Löwen: Sondern ſie fähret zu jhm in
dz Paradeiß. Alſo kompt auch ein jede gläubige Seel (ſobald
ſie dem alten Adam/ vnd der Hütten jhres Leibes gantz iſt ab-
geſtorben) zu Chriſto ins Paradeiß/ vnnd wohnet im Para-
deiß/ vnd jhr gantzes Leben/ das ſie mit jhrem Breutigam
Jeſu Chriſto führet/ iſt anders nichts/ denn ein Freuwden-
reich Paradeiß Leben.
Ein außerwehl
te Seele kompt
nach jhrem Ab-
ſchiedt von die-
ſer Welt/ zu
Chriſto in ſein
Paradeiß/ eben
als wo ein
Braut jhrem
Breutigam
ſtattlich vnd
prächtiglich
wirt zugeführt.
Da ſind die liebe Engel/ wie Königliche Brautführer:
Die außerwehlte Seele iſt die Königliche Braut/ vnnd Je-
ſus Chriſtus iſt jhr Königlicher Breutigam/ vnnd der him̃-
liſche
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