Nicolai, Philipp: Frewden Spiegel deß ewigen Lebens. Frankfurt (Main), 1599.Der Ander Theil deß Frewdenspiegels. fort nach seinen Todt in dem himmlischen Paradeiß bey Christogewesen. Jsts auch gewiß/ daß ein Gottseliger Christ/ durch den Todt zum Leben eylent hineyn dringt (wie Gottes Wort außtrücklich bezeuget/ vnd wir gar nit daran zweiffeln dörf- fen) So muß warlich dieser Triumph sich alsbald ereug- nen vnnd sehen lassen/ daß nemlich die edle Seele eines ver- storbenen Christen/ in dem himmlischen Paradeiß/ alsbald nach dem Todte/ jauchtze vnnd frolocke/ werde auch mit vn- außsprechlicher Ehre/ von jhrem Breutigam vnnd Selig- macher Jesu Christo/ als bald angenommen/ gelobt/ gekrö- net/ vnd von allen Engeln selig gepreiset. Nun mag in gantz Europa/ in gantz Asia/ in gantz Afri- auch zu
Der Ander Theil deß Frewdenſpiegels. fort nach ſeinẽ Todt in dem him̃liſchẽ Paradeiß bey Chriſtogeweſen. Jſts auch gewiß/ daß ein Gottſeliger Chriſt/ durch den Todt zum Leben eylent hineyn dringt (wie Gottes Wort außtrücklich bezeuget/ vnd wir gar nit daran zweiffeln dörf- fen) So muß warlich dieſer Triumph ſich alsbald ereug- nen vnnd ſehen laſſen/ daß nemlich die edle Seele eines ver- ſtorbenen Chriſten/ in dem himmliſchen Paradeiß/ alsbald nach dem Todte/ jauchtze vnnd frolocke/ werde auch mit vn- außſprechlicher Ehre/ von jhrem Breutigam vnnd Selig- macher Jeſu Chriſto/ als bald angenommen/ gelobt/ gekrö- net/ vnd von allen Engeln ſelig gepreiſet. Nun mag in gantz Europa/ in gantz Aſia/ in gantz Afri- auch zu
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Der Ander Theil deß Frewdenſpiegels.
fort nach ſeinẽ Todt in dem him̃liſchẽ Paradeiß bey Chriſto
geweſen. Jſts auch gewiß/ daß ein Gottſeliger Chriſt/ durch
den Todt zum Leben eylent hineyn dringt (wie Gottes Wort
außtrücklich bezeuget/ vnd wir gar nit daran zweiffeln dörf-
fen) So muß warlich dieſer Triumph ſich alsbald ereug-
nen vnnd ſehen laſſen/ daß nemlich die edle Seele eines ver-
ſtorbenen Chriſten/ in dem himmliſchen Paradeiß/ alsbald
nach dem Todte/ jauchtze vnnd frolocke/ werde auch mit vn-
außſprechlicher Ehre/ von jhrem Breutigam vnnd Selig-
macher Jeſu Chriſto/ als bald angenommen/ gelobt/ gekrö-
net/ vnd von allen Engeln ſelig gepreiſet.
Nun mag in gantz Europa/ in gantz Aſia/ in gantz Afri-
ca/ in dem ſchönen Königreich China, in allen Morgen Län-
dern/ in den neuw erfundenen Jnſulen/ an keinem/ keinem
Ort/ ſo eine vberauß ſtattliche Pracht vnd Hetrligkeit/ geſe-
hen/ noch gehöret werden/ als diß iſt/ vnd ſeyn muß eine hohe
Freuwden Pracht vnnd fröliche Herrligkeit/ da der groſſe
König Himmels vnd der Erden/ Jeſus Chriſtus/ die außer-
wehlte Seele zu ſich nimpt/ vnnd für ſeinen heyligen Engeln
rühmet/ da ſie bey tauſend mahl tauſent für jhm ſtehen/ vnd
ſpricht zu jhnen: Sehet jhr Engel vnnd Ertz Engel/ jhr Che-
rubin vnnd Seraphin/ jhr himmliſche Thronen/ jhr Herr-
ſchafften/ Fürſtenthumen vnd Oberkeiten: Sehet/ das iſt der
Pꝛophet Jeſaias: Dz iſt mein Jüngeꝛ Petꝛus: Dz iſt d’ Lehꝛeꝛ
Auguſtinus/ dz iſt d’ N. vñ N. ꝛc. der ſich meiner nit geſchämt/
vnd mein Wort nit verläugnet/ ſonder für aller Welt ſolchs
offentlich bekannt/ vnd mich geehret hat im Glauben vñ wa-
rem Vertrawen/ mit Beten/ Danckſagung/ Anhörung vnd
fleiſſiger Betrachtung meiner heylſammen Lehre/ biß in den
Todt: Sehet jhr Engel/ das iſt der ſelige Menſch/ die außer-
wehlte Seele/ das liebe Kindt/ mein liebes Schäfflein/ mein
Schatz/ vnnd theuwer erworbenes Gut: Da laſſet jhn mit
auch zu
Die groſſe Herr
ligkeit/ da Chri-
ſtus eine trium-
phirende Seele
für ſeinen heyli-
gen Engeln lo-
bet vnd rühmet/
iſt nicht außzu-
gründen.
Matt. 10.
Apoc. 2.
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