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Nicolai, Philipp: Frewden Spiegel deß ewigen Lebens. Frankfurt (Main), 1599.

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Der Ander Theil deß Frewdenspiegels.
Er aber der Keyser Titus/ vnnd sein Vatter Vespasianus/
zogen daher/ gezieret auff jhren Häuptern/ mit Kräntzen von
Lorberzweigen in Gold gemacht/ vnnd angelegt mit Rö-
mischen Purpur Kleydern/ Da sahe man in solchem Tri-
umph allerley Gattung/ von Golt/ Silber vnnd Helffen-
bein zubereit/ so ordentlich nacheinander folgten/ als ob es
nicht getragen/ sondern daher geflossen were. Man trug
seltzame Kleyder von Purpur vnnd Teppich/ mit Babylo-
nischer Kunst gewirckt vnnd gemalet/ auch viel gläntzend E-
delgestein/ in güldene Kronen vnd in andere Kleynot eyngefas-
set. Die redselige Oratores stunden da in Seyden bekleydet/
vnnd mit Lorbeln Kräntzlein gekrönet/ vnnd rühmeten jhres
Sieges Fürsten ritterliche Thaten: Das gantze Volck war
frölich/ vnd gantz Rom stund in Freuwden.

Aber was ist diese kurtze vergängliche Pracht vnd Frew-
de/ gegen dem ewigwährenden Triumph vnd ewiger FrewdeHimmlischer
Triumph der
glaubigen See-
len.

einer Seelen/ die vnter den heyligen Engeln hoch daher fäh-
ret/ vnnd frolocket in Gott jhrem Heyland/ daß sie in Christo
obgesieget/ vnnd die gantze Welt/ sampt jhrem Fürsten dem
leidigen Teuffel vber wunden hat? Wirdt auch darvmb von
vnserm Heylandt Jesu Christo/ sehr prächtig im Himmel ge-
krönet/ vnd für Gott dem Vatter/ alsauch für seinen EngelnApoc 2.
Apoc. 3.

ewiglich gerühmet? Sey getreuw (sagt der Sohn Gottes)
biß in den Todt/ so wil ich dir die Krone deß Lebens geben.
Vnnd abermahl: Wer vberwindet/ der soll mit weissen Kley-
dern angelegt werden/ vnnd ich werde seinen Namen nicht
außtilgen/ auß dem Buch deß Lebens/ vnnd ich wil sei-
nen Namen bekennen/ für meinem Vatter/ vnnd für sei-
nen Engeln.

Der himmlische
Triumph der
Seelen gehet
fort an nach
dem Todt.

Jst nun der arme Lazarus (als er starb) fort von den
heyligen Engeln auffgenommen/ vnd zur ewigen Freuwde
getragen worden/ Vnd ist der bekehrte Schächer am Creutz

fort

Der Ander Theil deß Frewdenſpiegels.
Er aber der Keyſer Titus/ vnnd ſein Vatter Veſpaſianus/
zogen daher/ gezieret auff jhren Häuptern/ mit Kräntzen von
Lorberzweigen in Gold gemacht/ vnnd angelegt mit Rö-
miſchen Purpur Kleydern/ Da ſahe man in ſolchem Tri-
umph allerley Gattung/ von Golt/ Silber vnnd Helffen-
bein zubereit/ ſo ordentlich nacheinander folgten/ als ob es
nicht getragen/ ſondern daher gefloſſen were. Man trug
ſeltzame Kleyder von Purpur vnnd Teppich/ mit Babylo-
niſcher Kunſt gewirckt vnnd gemalet/ auch viel gläntzend E-
delgeſtein/ in güldene Kronẽ vñ in andere Kleynot eyngefaſ-
ſet. Die redſelige Oratores ſtunden da in Seyden bekleydet/
vnnd mit Lorbeln Kräntzlein gekrönet/ vnnd rühmeten jhres
Sieges Fürſten ritterliche Thaten: Das gantze Volck war
frölich/ vnd gantz Rom ſtund in Freuwden.

Aber was iſt dieſe kurtze vergängliche Pracht vnd Frew-
de/ gegẽ dem ewigwährenden Triumph vnd ewiger FrewdeHimmliſcher
Triumph der
glaubigen See-
len.

einer Seelen/ die vnter den heyligen Engeln hoch daher fäh-
ret/ vnnd frolocket in Gott jhrem Heyland/ daß ſie in Chriſto
obgeſieget/ vnnd die gantze Welt/ ſampt jhrem Fürſten dem
leidigen Teuffel vber wunden hat? Wirdt auch darvmb von
vnſerm Heylandt Jeſu Chriſto/ ſehr prächtig im Himmel ge-
krönet/ vnd für Gott dem Vatter/ alsauch für ſeinen EngelnApoc 2.
Apoc. 3.

ewiglich gerühmet? Sey getreuw (ſagt der Sohn Gottes)
biß in den Todt/ ſo wil ich dir die Krone deß Lebens geben.
Vnnd abermahl: Wer vberwindet/ der ſoll mit weiſſen Kley-
dern angelegt werden/ vnnd ich werde ſeinen Namen nicht
außtilgen/ auß dem Buch deß Lebens/ vnnd ich wil ſei-
nen Namen bekennen/ für meinem Vatter/ vnnd für ſei-
nen Engeln.

Der himmliſche
Triumph der
Seelen gehet
fort an nach
dem Todt.

Jſt nun der arme Lazarus (als er ſtarb) fort von den
heyligen Engeln auffgenommen/ vnd zur ewigen Freuwde
getragen worden/ Vnd iſt der bekehrte Schächer am Creutz

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[335/0353] Der Ander Theil deß Frewdenſpiegels. Er aber der Keyſer Titus/ vnnd ſein Vatter Veſpaſianus/ zogen daher/ gezieret auff jhren Häuptern/ mit Kräntzen von Lorberzweigen in Gold gemacht/ vnnd angelegt mit Rö- miſchen Purpur Kleydern/ Da ſahe man in ſolchem Tri- umph allerley Gattung/ von Golt/ Silber vnnd Helffen- bein zubereit/ ſo ordentlich nacheinander folgten/ als ob es nicht getragen/ ſondern daher gefloſſen were. Man trug ſeltzame Kleyder von Purpur vnnd Teppich/ mit Babylo- niſcher Kunſt gewirckt vnnd gemalet/ auch viel gläntzend E- delgeſtein/ in güldene Kronẽ vñ in andere Kleynot eyngefaſ- ſet. Die redſelige Oratores ſtunden da in Seyden bekleydet/ vnnd mit Lorbeln Kräntzlein gekrönet/ vnnd rühmeten jhres Sieges Fürſten ritterliche Thaten: Das gantze Volck war frölich/ vnd gantz Rom ſtund in Freuwden. Aber was iſt dieſe kurtze vergängliche Pracht vnd Frew- de/ gegẽ dem ewigwährenden Triumph vnd ewiger Frewde einer Seelen/ die vnter den heyligen Engeln hoch daher fäh- ret/ vnnd frolocket in Gott jhrem Heyland/ daß ſie in Chriſto obgeſieget/ vnnd die gantze Welt/ ſampt jhrem Fürſten dem leidigen Teuffel vber wunden hat? Wirdt auch darvmb von vnſerm Heylandt Jeſu Chriſto/ ſehr prächtig im Himmel ge- krönet/ vnd für Gott dem Vatter/ alsauch für ſeinen Engeln ewiglich gerühmet? Sey getreuw (ſagt der Sohn Gottes) biß in den Todt/ ſo wil ich dir die Krone deß Lebens geben. Vnnd abermahl: Wer vberwindet/ der ſoll mit weiſſen Kley- dern angelegt werden/ vnnd ich werde ſeinen Namen nicht außtilgen/ auß dem Buch deß Lebens/ vnnd ich wil ſei- nen Namen bekennen/ für meinem Vatter/ vnnd für ſei- nen Engeln. Himmliſcher Triumph der glaubigen See- len. Apoc 2. Apoc. 3. Jſt nun der arme Lazarus (als er ſtarb) fort von den heyligen Engeln auffgenommen/ vnd zur ewigen Freuwde getragen worden/ Vnd iſt der bekehrte Schächer am Creutz fort

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Zitationshilfe: Nicolai, Philipp: Frewden Spiegel deß ewigen Lebens. Frankfurt (Main), 1599, S. 335. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/nicolai_freuden_1599/353>, abgerufen am 20.07.2024.