Nicolai, Philipp: Frewden Spiegel deß ewigen Lebens. Frankfurt (Main), 1599.Der Ander Theil deß Frewden Spiegels. fohlene vnd von Gott vertrauwte Seelen/ die sie führen vndbegleiten. Denn nach dem Königlichen Hauptmandat deß Gesetzes lieben sie/ ohn allen Zweiffel/ Gott jhren HErren von gantzem Hertzen/ von gantzer Seelen/ vnnd von allen Cant. 8.Kräfften/ vnnd jhre Nechsten als sich selbst. Nun aber ist sol- che vollkommene Liebe wie ein feuwriger Glut (als Salomo schreibt) vnnd eine Flamme deß HErren. Derwegen weil die lieben Engel im Himmel/ einen jeglichen triumphiren den seligen Christen/ mit feuwriger einbrünstiger Liebe/ herrlich vmbfangen/ vnd tröstlich vmbgeben/ so scheinen vnd leuchten sie von Liebes Klarheit vnnd Liebes Flammen/ als weren sie eytel feuwrige Wagen/ vnd feuwrige Rossen. Sonderlich aber sollen wir hie mercken vnd wissen/ daß Wie gieng es doch so prächtig zu/ als Titus die Jüden Er
Der Ander Theil deß Frewden Spiegels. fohlene vnd von Gott vertrauwte Seelen/ die ſie führen vndbegleiten. Denn nach dem Königlichen Hauptmandat deß Geſetzes lieben ſie/ ohn allen Zweiffel/ Gott jhren HErren von gantzem Hertzen/ von gantzer Seelen/ vnnd von allen Cant. 8.Kräfften/ vnnd jhre Nechſten als ſich ſelbſt. Nun aber iſt ſol- che vollkommene Liebe wie ein feuwriger Glut (als Salomo ſchreibt) vnnd eine Flamme deß HErren. Derwegen weil die lieben Engel im Himmel/ einen jeglichen triumphiren den ſeligen Chriſten/ mit feuwriger einbrünſtiger Liebe/ herrlich vmbfangen/ vnd tröſtlich vmbgeben/ ſo ſcheinen vnd leuchten ſie von Liebes Klarheit vnnd Liebes Flammen/ als weren ſie eytel feuwrige Wagen/ vnd feuwrige Roſſen. Sonderlich aber ſollen wir hie mercken vnd wiſſen/ daß Wie gieng es doch ſo prächtig zu/ als Titus die Jüden Er
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Der Ander Theil deß Frewden Spiegels.
fohlene vnd von Gott vertrauwte Seelen/ die ſie führen vnd
begleiten. Denn nach dem Königlichen Hauptmandat deß
Geſetzes lieben ſie/ ohn allen Zweiffel/ Gott jhren HErren
von gantzem Hertzen/ von gantzer Seelen/ vnnd von allen
Kräfften/ vnnd jhre Nechſten als ſich ſelbſt. Nun aber iſt ſol-
che vollkommene Liebe wie ein feuwriger Glut (als Salomo
ſchreibt) vnnd eine Flamme deß HErren. Derwegen weil die
lieben Engel im Himmel/ einen jeglichen triumphiren den
ſeligen Chriſten/ mit feuwriger einbrünſtiger Liebe/ herrlich
vmbfangen/ vnd tröſtlich vmbgeben/ ſo ſcheinen vnd leuchten
ſie von Liebes Klarheit vnnd Liebes Flammen/ als weren ſie
eytel feuwrige Wagen/ vnd feuwrige Roſſen.
Cant. 8.
Sonderlich aber ſollen wir hie mercken vnd wiſſen/ daß
ſolche Freuwenfahrt vnd Herrligkeit/ recht iſt ein Triumph
der Seelen/ in dem ſie von den Engeln Gottes getragen
wirdt/ vnnd fähret daher/ als eine großmächtige Heldinn/ die
nit Tartern/ Türcken/ Moßcowitter/ ſondern alle Teuffel
in der Hellen/ den Todt/ die Bäche Belials/ vnnd die gan-
tze Welt durch Chriſti Blut im Glauben vberwunden hat.
Frolocket vnnd triumphiret derwegen nicht anders/ als
wenn ein dapffer Held ſeine Feinde in die Flucht getrieben/
vnd die Schlacht eröbert hette/ kämme darauff mit Freuw-
den heim/ ſäſſe in einem köſtlichen gülden Wagen/ dar-
auff jhn der König lieſſe holen/ vnnd mit einem groſſen
reyſſigen Zeug/ von anſehenlichen Fürſten/ Graffen/
Edelleuten/ vnnd Rittern auffs aller köſtlichſt vnnd herr-
lichſt begleiten.
Der Seelen
Fahrt vnd
Wonung vnter
den heyligen
Engeln iſt ein
ewiger Tri-
umph.
Triumph deß
Keyſers Titi/
als er die Jü-
den vertilget
batte/ loſephus
lib. 7. lud. cap.
24.
Wie gieng es doch ſo prächtig zu/ als Titus die Jüden
bezwungen hatte/ vnnd nach vollendentem Sieg/ auß dem
Jüdiſchen Lande zu Waſſer in Jtaliam widervmb heim
kame? Es begegneten jhm die Römiſchen Bürger/ in einer
vnzehlbaren Mänge auſſer der Statt mit groſſer Freuwde:
Er
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