Nicolai, Philipp: Frewden Spiegel deß ewigen Lebens. Frankfurt (Main), 1599.Der Ander Theil deß Frewden Spiegels. daran zweiffelte/ ob er sie schon nicht mit leiblichen Augensahe. Denn als er war im Flecken Dothan von den Sirern feindlich belägert/ vnd sein Knabe sich hart wegen der Belä- gerung entsetzte/ daß er schrey vnd sprach/ Auwe mein Herr/ wie wöllen wir jhm nun thun? Da tröstet jhn Elisa/ vnnd sprach: Fürchte dich nit: Denn derer ist mehr die bey vns sind/ denn der/ die bey jnen sind. Ferrner bettet Elisa vnnd sprach: HErr öffne jhm die Augen/ daß er sehe. Da öffnet der HErr dem Knaben seine Augen/ daß er sahe. Vnnd sihe/ da war der Berg voll feuwriger Roß vnd Wagen vmb Elisa her. Hie sihestu/ wie das Wesen der himmlischen Herrlig- Also hat die außerwehlte Seel/ nach jhrem seligen Auß- ligkeit
Der Ander Theil deß Frewden Spiegels. daran zweiffelte/ ob er ſie ſchon nicht mit leiblichen Augenſahe. Denn als er war im Flecken Dothan von den Sirern feindlich belägert/ vnd ſein Knabe ſich hart wegen der Belä- gerung entſetzte/ daß er ſchrey vnd ſprach/ Auwe mein Herr/ wie wöllen wir jhm nun thun? Da tröſtet jhn Eliſa/ vnnd ſprach: Fürchte dich nit: Deñ derer iſt mehr die bey vns ſind/ denn der/ die bey jnen ſind. Ferrner bettet Eliſa vnnd ſprach: HErr öffne jhm die Augen/ daß er ſehe. Da öffnet der HErr dem Knaben ſeine Augen/ daß er ſahe. Vnnd ſihe/ da war der Berg voll feuwriger Roß vnd Wagen vmb Eliſa her. Hie ſiheſtu/ wie das Weſen der himmliſchen Herrlig- Alſo hat die außerwehlte Seel/ nach jhrem ſeligen Auß- ligkeit
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Der Ander Theil deß Frewden Spiegels.
daran zweiffelte/ ob er ſie ſchon nicht mit leiblichen Augen
ſahe. Denn als er war im Flecken Dothan von den Sirern
feindlich belägert/ vnd ſein Knabe ſich hart wegen der Belä-
gerung entſetzte/ daß er ſchrey vnd ſprach/ Auwe mein Herr/
wie wöllen wir jhm nun thun? Da tröſtet jhn Eliſa/ vnnd
ſprach: Fürchte dich nit: Deñ derer iſt mehr die bey vns ſind/
denn der/ die bey jnen ſind. Ferrner bettet Eliſa vnnd ſprach:
HErr öffne jhm die Augen/ daß er ſehe. Da öffnet der HErr
dem Knaben ſeine Augen/ daß er ſahe. Vnnd ſihe/ da war der
Berg voll feuwriger Roß vnd Wagen vmb Eliſa her.
Hie ſiheſtu/ wie das Weſen der himmliſchen Herrlig-
keit/ vnd die heylige Engel als feuwrige Wagen vnnd Roſſen
einen Gottſeligen Menſchen auff Erden ſtäts vmbgeben/
vnnd nicht weit von jhm/ ſondern nahe vmb jhn her zugegen
ſeyen/ Derwegen hat ein jeder rechtgläubiger Chriſt (ſo lang
er auff Eꝛdklebt) dz Reich Gottesin ſich/ vbeꝛ ſich/ vñ vmb ſich
her/ vnd mangelt jhm nicht mehr/ denn daß ers augenſchein-
lich ſehe. Solches aber begegnet jhm ſo bald/ als er den Todt
vberwunden/ vnnd die ſterbliche Hütten ſeines Leibes abge-
legt hat. Denn ſihet er fort die himmliſche Herrſcharen vnnd
ſtattliche Diener deß ewigen allmächtigen Gottes für Au-
gen/ vnnd verwundert ſich deß neuwen hellen Liechts/ der
groſſen Herrligkeit vnnd der ewigen Klarheit/ eben wie ein
junges Kindt (wenn es von Mutter Leibe zur Welt geboren
iſt) ſeine Augelein auffthut/ vnnd ſihet mit Verwunderung
den lieben Tag/ vnnd den klaren Sonnen Schein/ davon es
allenthalben gläntzet vnd leuchtet.
Ein jeder recht
Gläubiger
Chriſt hat das
Reich Gottes
in ſich/ vnd vmb
ſich her gegen-
wärtig/ hie im
Glauben/ vnnd
nach dem Todt
fort im Schau-
wen.
Die Seele der
Außerwehlten/
ſo bald ſie vom
Leibe abgeſchei-
den iſt/ hat die
himmliſche
Frewde gegen-
wärtig.
Alſo hat die außerwehlte Seel/ nach jhrem ſeligen Auß-
zug außdem ſterblichen Leichnam/ fort alle himmliſche Frew-
de gegenwärtig/ Gott iſt jhr gegenwärtig/ die heyligẽ Engel
ſind jhr gegenwärtig/ vnd die vnaußſprechliche groſſe Herr-
ligkeit
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