Nicolai, Philipp: Frewden Spiegel deß ewigen Lebens. Frankfurt (Main), 1599.Der Ander Theil deß Frewden Spiegels. sprechliche himmlische Frewde vnd Herrligkeit/ So wirts dochein Paradeiß vnd Hochzeit genennet/ damit anzuzeigen/ daß eines frommen Christen Seele/ flugs nach dem Tode/ wi- dervmb sey im Stande der vollkommenen Seligkeit/ darinn vnser erste Eltern/ Adam vnd Eua/ waren für dem Fall/ als das jrrdisch Paradeiß jhr Vatterlandt war/ vnd sie jhre Hochzeit mit heyliger Frewde darinn hielten. Dann was wir in dem ersten Adam (der jrrdisch war) haben verlohrn/ das finden wir in Christo/ als in dem andern himmelischen Adam reichlich vnd vberflüssig wider/ vnd besitzens auff die- ser Welt im Glauben/ aber flugs nach dem Tode/ sind wir bey jhm/ vnd sehens für Augen. Was ist aber das Leben vnser ersten Eltern für dem FallWas vnserer Sihe ein solch Leben führeten Adam vnd Eua/ ehe dennDer Christen Todt R r
Der Ander Theil deß Frewden Spiegels. ſprechliche him̃liſche Frewde vnd Herrligkeit/ So wirts dochein Paradeiß vnd Hochzeit genennet/ damit anzuzeigen/ daß eines frommen Chriſten Seele/ flugs nach dem Tode/ wi- dervmb ſey im Stande der vollkommenen Seligkeit/ darinn vnſer erſte Eltern/ Adam vnd Eua/ waren für dem Fall/ als das jrrdiſch Paradeiß jhr Vatterlandt war/ vnd ſie jhre Hochzeit mit heyliger Frewde darinn hielten. Dann was wir in dem erſten Adam (der jrrdiſch war) haben verlohrn/ das finden wir in Chriſto/ als in dem andern himmeliſchen Adam reichlich vnd vberflüſſig wider/ vnd beſitzens auff die- ſer Welt im Glauben/ aber flugs nach dem Tode/ ſind wir bey jhm/ vnd ſehens für Augen. Was iſt aber das Leben vnſer erſten Eltern für dem FallWas vnſerer Sihe ein ſolch Leben führeten Adam vnd Eua/ ehe dennDer Chriſten Todt R r
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Der Ander Theil deß Frewden Spiegels.
ſprechliche him̃liſche Frewde vnd Herrligkeit/ So wirts doch
ein Paradeiß vnd Hochzeit genennet/ damit anzuzeigen/ daß
eines frommen Chriſten Seele/ flugs nach dem Tode/ wi-
dervmb ſey im Stande der vollkommenen Seligkeit/ darinn
vnſer erſte Eltern/ Adam vnd Eua/ waren für dem Fall/ als
das jrrdiſch Paradeiß jhr Vatterlandt war/ vnd ſie jhre
Hochzeit mit heyliger Frewde darinn hielten. Dann was
wir in dem erſten Adam (der jrrdiſch war) haben verlohrn/
das finden wir in Chriſto/ als in dem andern himmeliſchen
Adam reichlich vnd vberflüſſig wider/ vnd beſitzens auff die-
ſer Welt im Glauben/ aber flugs nach dem Tode/ ſind wir
bey jhm/ vnd ſehens für Augen.
Was iſt aber das Leben vnſer erſten Eltern für dem Fall
anders geweſt/ dann ein recht Paradeiß Leben/ Paradeiß
Frewde/ vnd eine Gemeinſchafft mit Gott/ gleich einer frö-
lichen Hochzeit/ da ſie waren Gottes Tẽpel/ Gottes Braut/
vnd Gottes Eygenthumb? Sie wohneten in dem edlen
ſchönen Luſtgarten/ den Gott jhnen ſelbſt bereitet hatte/ hiel-
ten darinn jhre Hochzeit/ vnd waren beyde Gottes Woh-
nunge/ vnd lebendige Spiegel/ oder Ebenbilde ſeines Gött-
lichen Weſens/ daß ſie mit eytel inbrünſtiger Liebe vmbgien-
gen/ vnd liebeten jhren Gott von gantzem Hertzen/ von gan-
tzer Seelen/ vnd von gantzem Gemüht/ vnd ſie darnach einer
den andern/ als ſich ſelbſt.
Was vnſerer
erſten Elteru
Leben für dem
Fall für ein Le-
ben geweſt ſey.
Sihe ein ſolch Leben führeten Adam vnd Eua/ ehe denn
ſie ſündigten/ vñ ehe der Todt in die Welt kommen war. Vñ
nach demmal vnſer HERR Chriſtus die Sünde getilget/
vnd dem Tode ſeinen Stachel genommen/ auch das Leben/
vnd die verlohrne Seligkeit/ als der himmliſche Adam/ vns
zu Troſt/ wider gefunden/ vnd theuwer erworben hat/ was
kan oder mag denn einer außerwehlten Seelen/ nach jhrem
ſeligen Außzug von der Welt (wenn ſie die Sünde vnd den
Todt
Der Chriſten
Lebẽ nach jrem
zeitlichen Todte
iſt bey Gott ein
heylig vñ frew-
denreichs Lebẽ.
R r
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