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Nicolai, Philipp: Frewden Spiegel deß ewigen Lebens. Frankfurt (Main), 1599.

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Der Ander Theil deß Frewden Spiegels.
Das himmlische Paradeiß Leben/ ist ein
Hochzeitlich Leben.

AMandern Ort wirdt diß Paradeiß Leben ein
Hochzeit genennet/ auff welcher Christus mit seinen
Außerwehlten Kindern deß Liechts (die selig in dem
HErrn entschlaffen sind) sich erfrewet/ vnd dahin er auch
von diesem Jammerthal abfordert alle/ die seiner Zukunfft
mit glaubigem Hertzen/ gleich als mit brennenden LampenMatt. 25
erwarten. Denn er vergleichet sich einem Breutigam/ der zu
Mitternacht anklopffet/ vnd dem seine gottselige Christen/
als kluge Jungfrauwen/ mit brennenden Lampen entgegen
kommen/ vnd gehen mit jhm hineyn zur Hochzeit/ Auch ver-
mahnet er vns zur stätigen Bereitschafft/ vnnd Erwartung
seiner Ankunfft/ vnnd spricht: Seyt gleich den Menschen/ dieLuc. 12.
auff jhren Herren warten/ wenn er auff brechen wirdt/ von
der Hochzeit/ auff daß/ wenn er kompt vnd anklopffet/ sie jhm
bald auffthun. Selig sind die Knechte/ die der Herr/ so er
kompt/ wachend findet. Warlich ich sage euch/ er wirdt sich
auffschürtzen/ vnd wirdt sie zu Tische setzen/ vnnd für jhnen
gehen/ vnnd jhnen dienen.

Auß diesen vnnd dergleichen Worten ist abzunem-Wie man der
Ausserwehlten
Seelen Gemein-
schafft mit Cbri-
sto im Himmel
etlicher Massen
erklären kan.

men/ daß der selige Zustandt vnnd Gemeinschafft der Auß-
erwehlten Seelen mit CHRJSTO im Himmel kan
etlicher massen durch Gleichnuß erkläret vnnd abgema-
let werden/ wenn man nur allein achtung darauff gibt
auff die Beschreibung eines Paradeises vnnd einer
Hochzeit.

Was dur ch
das Paradeß
gemeiniglich ver
standen werde.

Nun wirdt durch das Wörtlein Paradeiß gemeinig-
lich ein Lustgarten verstanden/ darinn allerley herrliche Bäu-
me/ edle Früchte/ wolrichende Kreuter/ schöne Lilien/ Rosen/

vnd
Der Ander Theil deß Frewden Spiegels.
Das himmliſche Paradeiß Leben/ iſt ein
Hochzeitlich Leben.

AMandern Ort wirdt diß Paradeiß Leben ein
Hochzeit genennet/ auff welcher Chriſtus mit ſeinen
Außerwehlten Kindern deß Liechts (die ſelig in dem
HErrn entſchlaffen ſind) ſich erfrewet/ vnd dahin er auch
von dieſem Jammerthal abfordert alle/ die ſeiner Zukunfft
mit glaubigem Hertzen/ gleich als mit brennenden LampenMatt. 25
erwarten. Denn er vergleichet ſich einem Breutigam/ der zu
Mitternacht anklopffet/ vnd dem ſeine gottſelige Chriſten/
als kluge Jungfrauwen/ mit brennenden Lampen entgegen
kommen/ vnd gehen mit jhm hineyn zur Hochzeit/ Auch ver-
mahnet er vns zur ſtätigen Bereitſchafft/ vnnd Erwartung
ſeiner Ankunfft/ vnnd ſpricht: Seyt gleich den Menſchen/ dieLuc. 12.
auff jhren Herren warten/ wenn er auff brechen wirdt/ von
der Hochzeit/ auff daß/ wenn er kompt vnd anklopffet/ ſie jhm
bald auffthun. Selig ſind die Knechte/ die der Herr/ ſo er
kompt/ wachend findet. Warlich ich ſage euch/ er wirdt ſich
auffſchürtzen/ vnd wirdt ſie zu Tiſche ſetzen/ vnnd für jhnen
gehen/ vnnd jhnen dienen.

Auß dieſen vnnd dergleichen Worten iſt abzunem-Wie man der
Auſſerwehlten
Seelen Gemein-
ſchafft mit Cbri-
ſto im Himmel
etlicher Maſſen
erklären kan.

men/ daß der ſelige Zuſtandt vnnd Gemeinſchafft der Auß-
erwehlten Seelen mit CHRJSTO im Himmel kan
etlicher maſſen durch Gleichnuß erkläret vnnd abgema-
let werden/ wenn man nur allein achtung darauff gibt
auff die Beſchreibung eines Paradeiſes vnnd einer
Hochzeit.

Was dur ch
das Paradeß
gemeiniglich ver
ſtanden werde.

Nun wirdt durch das Wörtlein Paradeiß gemeinig-
lich ein Luſtgarten verſtanden/ darinn allerley herrliche Bäu-
me/ edle Früchte/ wolrichende Kreuter/ ſchöne Lilien/ Roſen/

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[311/0329] Der Ander Theil deß Frewden Spiegels. Das himmliſche Paradeiß Leben/ iſt ein Hochzeitlich Leben. AMandern Ort wirdt diß Paradeiß Leben ein Hochzeit genennet/ auff welcher Chriſtus mit ſeinen Außerwehlten Kindern deß Liechts (die ſelig in dem HErrn entſchlaffen ſind) ſich erfrewet/ vnd dahin er auch von dieſem Jammerthal abfordert alle/ die ſeiner Zukunfft mit glaubigem Hertzen/ gleich als mit brennenden Lampen erwarten. Denn er vergleichet ſich einem Breutigam/ der zu Mitternacht anklopffet/ vnd dem ſeine gottſelige Chriſten/ als kluge Jungfrauwen/ mit brennenden Lampen entgegen kommen/ vnd gehen mit jhm hineyn zur Hochzeit/ Auch ver- mahnet er vns zur ſtätigen Bereitſchafft/ vnnd Erwartung ſeiner Ankunfft/ vnnd ſpricht: Seyt gleich den Menſchen/ die auff jhren Herren warten/ wenn er auff brechen wirdt/ von der Hochzeit/ auff daß/ wenn er kompt vnd anklopffet/ ſie jhm bald auffthun. Selig ſind die Knechte/ die der Herr/ ſo er kompt/ wachend findet. Warlich ich ſage euch/ er wirdt ſich auffſchürtzen/ vnd wirdt ſie zu Tiſche ſetzen/ vnnd für jhnen gehen/ vnnd jhnen dienen. Matt. 25 Luc. 12. Auß dieſen vnnd dergleichen Worten iſt abzunem- men/ daß der ſelige Zuſtandt vnnd Gemeinſchafft der Auß- erwehlten Seelen mit CHRJSTO im Himmel kan etlicher maſſen durch Gleichnuß erkläret vnnd abgema- let werden/ wenn man nur allein achtung darauff gibt auff die Beſchreibung eines Paradeiſes vnnd einer Hochzeit. Wie man der Auſſerwehlten Seelen Gemein- ſchafft mit Cbri- ſto im Himmel etlicher Maſſen erklären kan. Nun wirdt durch das Wörtlein Paradeiß gemeinig- lich ein Luſtgarten verſtanden/ darinn allerley herrliche Bäu- me/ edle Früchte/ wolrichende Kreuter/ ſchöne Lilien/ Roſen/ vnd

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Zitationshilfe: Nicolai, Philipp: Frewden Spiegel deß ewigen Lebens. Frankfurt (Main), 1599, S. 311. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/nicolai_freuden_1599/329>, abgerufen am 17.11.2024.