Nicolai, Philipp: Frewden Spiegel deß ewigen Lebens. Frankfurt (Main), 1599.Der Ander Theil deß Frewden Spiegels. ben/ die Seele sterbe mit dem Leichnam/ vnnd zuflatterwie eine dünne Lufft/ oder aber/ sie lige/ schlaffe vnd schnarche biß hin zum jüngsten Tage/ daß man daher nichts von jhrer Seligkeit oder Verdamnuß sagen könne: Zur Rechten ver- wirren sich die fürwitzige Leute/ die Gottes Wort hindan- setzen/ vnd gleichwol von der Heyligen Seelen Zustand/ vnnd jhrem räumlichen Himmel/ grosse dicentes machen/ nicht anders/ als were es jhnen von Gott sonderlich offenbahret. Hie müssen wir vns genauw fürsehen/ vnnd Gottes Wort als die einige Mittelstrasse halten/ wenn wir vnbetrogen seyn/ vnnd die Lehre von diesem Geheimnuß recht eynnemmen wöllen. Mein Bekändtnuß/ Lehre vnnd Glaube hievon/ ist/ daßWas die hey Die Q q iij
Der Ander Theil deß Frewden Spiegels. ben/ die Seele ſterbe mit dem Leichnam/ vnnd zuflatterwie eine dünne Lufft/ oder aber/ ſie lige/ ſchlaffe vnd ſchnarche biß hin zum jüngſten Tage/ daß man daher nichts von jhrer Seligkeit oder Verdamnuß ſagen könne: Zur Rechten ver- wirren ſich die fürwitzige Leute/ die Gottes Wort hindan- ſetzen/ vnd gleichwol von der Heyligen Seelen Zuſtand/ vnnd jhrem räumlichen Himmel/ groſſe dicentes machen/ nicht anders/ als were es jhnen von Gott ſonderlich offenbahret. Hie müſſen wir vns genauw fürſehen/ vnnd Gottes Wort als die einige Mittelſtraſſe halten/ weñ wir vnbetrogen ſeyn/ vnnd die Lehre von dieſem Geheimnuß recht eynnemmen wöllen. Mein Bekändtnuß/ Lehre vnnd Glaube hievon/ iſt/ daßWas die hey Die Q q iij
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Der Ander Theil deß Frewden Spiegels.
ben/ die Seele ſterbe mit dem Leichnam/ vnnd zuflatter
wie eine dünne Lufft/ oder aber/ ſie lige/ ſchlaffe vnd ſchnarche
biß hin zum jüngſten Tage/ daß man daher nichts von jhrer
Seligkeit oder Verdamnuß ſagen könne: Zur Rechten ver-
wirren ſich die fürwitzige Leute/ die Gottes Wort hindan-
ſetzen/ vnd gleichwol von der Heyligen Seelen Zuſtand/ vnnd
jhrem räumlichen Himmel/ groſſe dicentes machen/ nicht
anders/ als were es jhnen von Gott ſonderlich offenbahret.
Hie müſſen wir vns genauw fürſehen/ vnnd Gottes Wort
als die einige Mittelſtraſſe halten/ weñ wir vnbetrogen ſeyn/
vnnd die Lehre von dieſem Geheimnuß recht eynnemmen
wöllen.
Mein Bekändtnuß/ Lehre vnnd Glaube hievon/ iſt/ daß
die Seelen der Gerechten ewig leben/ vnnd nach dem zeitli-
chen Todt von keiner Angſt noch Trübſal mehr wiſſen.
Fürchtet euch nicht (ſagt der HErr) für denen die den Leib
tödten/ vnd die Seele nicht mögen tödten. Jch bin der Gott
Abraham/ der Gott Jſaac vnnd Jacob/ Gott aber iſt nicht
ein Gott der Todten/ ſondern ein Gott der Lebendigen.
Warlich/ warlich/ ich ſage dir/ Du wirſt heut bey mir im
Paradeyß ſeyn. Jtem/ die Gerechten werden ewig leben/ vnd
der HErr iſt jhr Lohn/ vnd der Höchſte ſorget für ſie. Dar-
vmb werden ſie empfahen ein herrlich Reich/ vnnd eine ſchö-
ne Krone von der Handt deß HErren. Vnd abermahl: Der
Gerechten Seelen ſind in Gottes Handt/ vnnd keine Qual
rühret ſie an. Für den Vnverſtändigen werden ſie angeſehen/
als ſtürben ſie/ vnnd jhr Abſchied wird für ein Pein ge-
rechnet/ vnd jr Hinfahrt/ für ein Verderben/
Aber ſie ſind im Friede.
Was die hey
lige Schriffe
von dem Zu-
ſtand der Auſſer
wehlten Seelen
bezeuge.
Matt. 10.
Matt. 22.
Luc. 23.
Sapien. 5.
Sapien. 3.
Die
Q q iij
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