Nicolai, Philipp: Frewden Spiegel deß ewigen Lebens. Frankfurt (Main), 1599.Der Ander Theil deß Frewden Spiegels. jhn predigt/ vnd so außschreyet in alle Welt/ daß beyde er/vnd sein Mörder/ muß ewiglich zum Exempel stehen in der Schrifft/ vnd nimmer mehr außgeleschet werden. ter die Exempel der Schrifft an- gesehen vnd er- wegt haben. Sihe/ also haben die lieben Vätter solch Exempel ange- gen. Bapsts Heyli- gen. Dann jhr wisset ja/ Gott Lob/ was da heissen Gottes begabet
Der Ander Theil deß Frewden Spiegels. jhn predigt/ vnd ſo außſchreyet in alle Welt/ daß beyde er/vnd ſein Mörder/ muß ewiglich zum Exempel ſtehen in der Schrifft/ vnd nimmer mehr außgeleſchet werden. ter die Exempel der Schrifft an- geſehen vnd er- wegt haben. Sihe/ alſo haben die lieben Vätter ſolch Exempel ange- gen. Bapſts Heyli- gen. Dann jhr wiſſet ja/ Gott Lob/ was da heiſſen Gottes begabet
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Der Ander Theil deß Frewden Spiegels.
jhn predigt/ vnd ſo außſchreyet in alle Welt/ daß beyde er/
vnd ſein Mörder/ muß ewiglich zum Exempel ſtehen in der
Schrifft/ vnd nimmer mehr außgeleſchet werden.
Sihe/ alſo haben die lieben Vätter ſolch Exempel ange-
ſehen/ vnd jhre Sprüche daher genommen/ daß die todten
Heyligen gewißlich müſſen für Gott leben/ vnd wider herfür
kommen/ viel herrlicher denn zuvor. Denn alſo nimpt er ſich
keiner lebendigen Thier noch Viehes an/ vñ was keine Hoff-
nung hat/ auch nicht der Tyrannen vnd Gottloſen/ die da hin
ſterben ins Teuffels Namen/ ſonder ſeiner armen Heyligen/
die ſo elendiglich vnd ſchändlich vmbkommen/ vñ achtet den-
ſelben Todt viel thewrer/ denn jhr gantzes Leben. Denn daſ-
ſelbige kan nicht ohne Sünde ſeyn/ wiewol es auch vnter der
Vergebung vnd vnter Chriſto iſt. Jſt aber nichts gegen dem/
weñ ein Menſch von dieſem Leben ſcheidet/ vnd der Sünden
vnd der Welt abſtirbet/ Alſo/ daß Gott alsdenn alle beydt
Augen auffthut/ vnd müſſen alle Engel da ſeyn/ vnd auff jn
warten/ vnten/ oben/ vnd ringes vmb jhn her/ wo er anders
gekleydet iſt mit der Tauffe Chriſti/ vnd mit dem Glauben
vñ Gottes Wort/ daß er möge gezehlet werden vnter denen/
die da heiſſen Gottes Heyligen.
Dann jhr wiſſet ja/ Gott Lob/ was da heiſſen Gottes
Heyligen/ daß die Schrifft nicht meynet/ die Heyligen dro-
ben im Himmel/ wie der Bapſt Heyligen macht/ die man ſoll
anruffen/ jhre Tage faſten vnd feyren/ vnd ſie zu Mitlern ſe-
tzen: Auch nicht/ die ſich ſelbſt geheyligt haben/ wie die Car-
thäuſer/ Barfüſſer/ vnd andere Mönche oder Weltbrüder/
vnd ſolche Teuffel/ die von jnen ſelbſt wöllen heylig werden/
durch jhre Wercke/ ſondern die Gott geheyligt hat/ ohn all jr
Werck vnd Zuthun/ dardurch/ daß ſie in Chriſtus Namen
getaufft ſind/ mit ſeinem Blut beſprenget vñ rein gewaſchen/
vnd mit ſeinem lieben Wort vnd Gabẽ deß heyligen Geiſtes
begabet
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