Nicolai, Philipp: Frewden Spiegel deß ewigen Lebens. Frankfurt (Main), 1599.Der Ander Theil deß Frewden Spiegels. nach seinem Ebenbilde: Vnnd ob du schon wie Puluer zer-streuwet wirst/ so gehörestu dennoch dem HErrn Jesu Chri-Eph. 5. sto an/ vnnd bist Bein von seinen Beinen/ vnnd Fleisch von seinem Fleisch. Daher kanstu nicht verloren werden/ sonder wenn er dich ruffen wirdt/ so wirstu gesund/ starck vnnd voll- kommen wider erscheinen. Warvmb solt ich mich denn entsetzen/ vnnd nicht vielTrost auß denn/ Es hat kein Augegesehen/ vnd kein Ohr gehöret/ vnd istTrost auß der vnter Pp iij
Der Ander Theil deß Frewden Spiegels. nach ſeinem Ebenbilde: Vnnd ob du ſchon wie Puluer zer-ſtreuwet wirſt/ ſo gehöreſtu dennoch dem HErrn Jeſu Chri-Eph. 5. ſto an/ vnnd biſt Bein von ſeinen Beinen/ vnnd Fleiſch von ſeinem Fleiſch. Daher kanſtu nicht verloren werden/ ſonder wenn er dich ruffen wirdt/ ſo wirſtu geſund/ ſtarck vnnd voll- kommen wider erſcheinen. Warvmb ſolt ich mich denn entſetzen/ vnnd nicht vielTroſt auß denn/ Es hat kein Augegeſehen/ vnd kein Ohr gehöret/ vnd iſtTroſt auß der vnter Pp iij
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Der Ander Theil deß Frewden Spiegels.
nach ſeinem Ebenbilde: Vnnd ob du ſchon wie Puluer zer-
ſtreuwet wirſt/ ſo gehöreſtu dennoch dem HErrn Jeſu Chri-
ſto an/ vnnd biſt Bein von ſeinen Beinen/ vnnd Fleiſch von
ſeinem Fleiſch. Daher kanſtu nicht verloren werden/ ſonder
wenn er dich ruffen wirdt/ ſo wirſtu geſund/ ſtarck vnnd voll-
kommen wider erſcheinen.
Eph. 5.
Warvmb ſolt ich mich denn entſetzen/ vnnd nicht viel
mehr frölich ſeyn vber meine Erlöſung? Jch werde zwar jetzt
außgemergelt/ vnnd bin kranck biß in den Todt: Aber es
ſoll nit lang währen/ Die gantze Creatur hat Mitleiden mit
mir/ vnnd ſehnet ſich mit mir nach jhrer Erlöſung: Vnnd
was ſage ich von der Creatur? Chriſtus ſelbſt/ mein Erlöſer
vnd Heyland/ träget hertzlich Mitleiden/ vnnd ich weiß/ daß
jhm jetzund ſein Aug Apffel angetaſtet wirdt vber meiner
Schwachheit/ daß ers nit lang kan anſehen. Darvmb komm
Todt/ vnd löſe mich jmmer auff/ du biſt mir nicht ſchrecklich/
ſondern ein angenem̃er Gaſt/ vnnd eine Pforte durch Chri-
ſtum auß dieſer Welt in das himmliſche Vatterlandt. Ge-
troſt iſt mir mein Hertz vnd Sinn/ ſanfft vnnd ſtille/ wie mir
Gott verheiſſen hat/ Lieber Todt/ Du biſt mein Schlaff
worden.
Troſt auß denn/
daß die gantze
Creatur/ vnd
Chriſtus ſelbſt/
mit dem Sterbẽ
den/ ein hertzli-
ches Mitleiden
tragen.
Rom 8.
Heb. 4.
Zach. 2.
Luc. 2.
Es hat kein Augegeſehen/ vnd kein Ohr gehöret/ vnd iſt
in keines Menſchen Hertz kommen/ die vnaußſprechliche
groſſe Freuwde/ zu welcher ich jetzt auß dieſem elenden
Jammerthal hineyn dringen werde. Vbi ſunt gaudia? Nier-
gend mehr denn da/ Da die Engel ſingen/ noua cantica,
Vnnd da die Schellen klingen/ in regis curia. Dahin
rufft mich die gantze heylige Dreyfaltigkeit: Gott Vatter/
Gott Sohn/ Gott heyliger Geiſt: Vnnd ich höre jetzt die
Stimme meines Heylands Jeſu Chriſti: Komm du elender/
du müheſeliger/ vnd beladener/ komm ich wil dich erquicken/
komm ich wil dich ſammlen/ wie eine Henne jhre Küchlein
vnter
Troſt auß der
vnaußſprechli-
chen Freuwde
deß ewigen Le-
bens.
Jeſa. 64.
1. Cor 2.
Chriſtus ruffet
den ſterbenden
in ſeinem Euan
gelio.
Matth. 11.
Matth. 23.
Pp iij
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Zitationshilfe: | Nicolai, Philipp: Frewden Spiegel deß ewigen Lebens. Frankfurt (Main), 1599, S. 301. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/nicolai_freuden_1599/319>, abgerufen am 15.08.2024. |