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Nicolai, Philipp: Frewden Spiegel deß ewigen Lebens. Frankfurt (Main), 1599.

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Der Ander Theil deß Frewden Spiegels.
darreichen/ vnnd empfahen sie von GOtt durch Christum.
Da ist nichts/ das vns zur Sachen fördere. Allein der
Glaube ergreifft die angebottene Verheissung. Gleich wie
nun im Weltwesen vnd Haußregiment ein Kindt zum Er-
ben wirdt/ allein dadurch/ daß es in das Erbgut geborn wirt
Also machet der Glaube allein allhie zu Gottes Kindern/ die
so da geboren werden durchs Wort/ welches die Mutter
ist/ darinnen wir empfangen/ getragen/ geboren vnd erzo-
gen werden/ Esaiae 46. Gleich wie wir nun durch solche Ge-
burt/ die Gott ohn vnser Zuthun außrichtet/ Gottes Kin-
der werden/ Also werden wir auch durch gleiche Weise Er-
ben. Nun wir aber Erben sind worden/ sind wir frey vom
Tode/ Teuffel/ etc. vnnd haben Gerechtigkeit vnd ewiges
Leben.

Vnd daher heissen wir nun nicht allein Gottes Kinder/Was die Wi-
dergebornen für
Namen tra-
gen/ das sind
sie auch in der
Warheit.

Gottes Erben vnd Miterben Christi/ sonder wir sinds auch
in der Warheit/ vnd haben das Gut mit dem Namen/ vnan-
gesehen/ daß es auff dieser Welt nicht für Augen scheinet/
sondern ligt im Wort verborgen/ vnd wirdt allein mit dem
Glauben gefasset: Summa/ wer dem Euangelio glaubet/
trauwet vnserm Heylandt Jesu Christo/ vnnd lässet sich
durchs Wors vnterrichten/ regieren vnd widergeberen/ Der
ist in Warheit ein Kindt deß Allerhöchsten/ ein Bruder
oder Schwester deß Herrn Christi/ ein Gesegneter deß
himmelischen Vatters/ vnd ein Erbe deß ewigen Lebens.

Endtlich/ dieweil solche Widergeburt keine andereXII.
Wie ein Christ
auff dieser
Welt jhm die
Widergeburt
soll angelegen
seyn lassen.

Creatur vnter der Sonnen/ als nur vns Menschen angehet/
vnd aller Christen auff Erden jr höchste Seligkeit daran ge-
legen ist/ so nemme sie ja du lieber Bruder in gute Achtung/
vnd sihe dich für/ daß du vnserm lieben Gott (der auß grosser
inbrünstiger Liebe dich widergebieret/ vnd zum ewigen Leben be-
reitet) nirgend muhewilliglich oder fürsätzlich widerstrebest.

Du
Ll ij

Der Ander Theil deß Frewden Spiegels.
darreichen/ vnnd empfahen ſie von GOtt durch Chriſtum.
Da iſt nichts/ das vns zur Sachen fördere. Allein der
Glaube ergreifft die angebottene Verheiſſung. Gleich wie
nun im Weltweſen vnd Haußregiment ein Kindt zum Er-
ben wirdt/ allein dadurch/ daß es in das Erbgut geborn wirt
Alſo machet der Glaube allein allhie zu Gottes Kindern/ die
ſo da geboren werden durchs Wort/ welches die Mutter
iſt/ darinnen wir empfangen/ getragen/ geboren vnd erzo-
gen werden/ Eſaiæ 46. Gleich wie wir nun durch ſolche Ge-
burt/ die Gott ohn vnſer Zuthun außrichtet/ Gottes Kin-
der werden/ Alſo werden wir auch durch gleiche Weiſe Er-
ben. Nun wir aber Erben ſind worden/ ſind wir frey vom
Tode/ Teuffel/ ꝛc. vnnd haben Gerechtigkeit vnd ewiges
Leben.

Vnd daher heiſſen wir nun nicht allein Gottes Kinder/Was die Wi-
dergebornen für
Namen tra-
gen/ das ſind
ſie auch in der
Warheit.

Gottes Erben vnd Miterben Chriſti/ ſonder wir ſinds auch
in der Warheit/ vnd haben das Gut mit dem Namen/ vnan-
geſehen/ daß es auff dieſer Welt nicht für Augen ſcheinet/
ſondern ligt im Wort verborgen/ vnd wirdt allein mit dem
Glauben gefaſſet: Summa/ wer dem Euangelio glaubet/
trauwet vnſerm Heylandt Jeſu Chriſto/ vnnd läſſet ſich
durchs Wors vnterrichten/ regieren vnd widergeberen/ Der
iſt in Warheit ein Kindt deß Allerhöchſten/ ein Bruder
oder Schweſter deß Herrn Chriſti/ ein Geſegneter deß
himmeliſchen Vatters/ vnd ein Erbe deß ewigen Lebens.

Endtlich/ dieweil ſolche Widergeburt keine andereXII.
Wie ein Chriſt
auff dieſer
Welt jhm die
Widergeburt
ſoll angelegen
ſeyn laſſen.

Creatur vnter der Sonnen/ als nur vns Menſchen angehet/
vnd aller Chriſten auff Erden jr höchſte Seligkeit daran ge-
legen iſt/ ſo nemme ſie ja du lieber Bruder in gute Achtung/
vnd ſihe dich für/ daß du vnſerm lieben Gott (der auß groſſer
inbrünſtiger Liebe dich widergebieret/ vñ zum ewigẽ Lebẽ be-
reitet) nirgend muhewilliglich oder fürſätzlich widerſtrebeſt.

Du
Ll ij
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[267/0285] Der Ander Theil deß Frewden Spiegels. darreichen/ vnnd empfahen ſie von GOtt durch Chriſtum. Da iſt nichts/ das vns zur Sachen fördere. Allein der Glaube ergreifft die angebottene Verheiſſung. Gleich wie nun im Weltweſen vnd Haußregiment ein Kindt zum Er- ben wirdt/ allein dadurch/ daß es in das Erbgut geborn wirt Alſo machet der Glaube allein allhie zu Gottes Kindern/ die ſo da geboren werden durchs Wort/ welches die Mutter iſt/ darinnen wir empfangen/ getragen/ geboren vnd erzo- gen werden/ Eſaiæ 46. Gleich wie wir nun durch ſolche Ge- burt/ die Gott ohn vnſer Zuthun außrichtet/ Gottes Kin- der werden/ Alſo werden wir auch durch gleiche Weiſe Er- ben. Nun wir aber Erben ſind worden/ ſind wir frey vom Tode/ Teuffel/ ꝛc. vnnd haben Gerechtigkeit vnd ewiges Leben. Vnd daher heiſſen wir nun nicht allein Gottes Kinder/ Gottes Erben vnd Miterben Chriſti/ ſonder wir ſinds auch in der Warheit/ vnd haben das Gut mit dem Namen/ vnan- geſehen/ daß es auff dieſer Welt nicht für Augen ſcheinet/ ſondern ligt im Wort verborgen/ vnd wirdt allein mit dem Glauben gefaſſet: Summa/ wer dem Euangelio glaubet/ trauwet vnſerm Heylandt Jeſu Chriſto/ vnnd läſſet ſich durchs Wors vnterrichten/ regieren vnd widergeberen/ Der iſt in Warheit ein Kindt deß Allerhöchſten/ ein Bruder oder Schweſter deß Herrn Chriſti/ ein Geſegneter deß himmeliſchen Vatters/ vnd ein Erbe deß ewigen Lebens. Was die Wi- dergebornen für Namen tra- gen/ das ſind ſie auch in der Warheit. Endtlich/ dieweil ſolche Widergeburt keine andere Creatur vnter der Sonnen/ als nur vns Menſchen angehet/ vnd aller Chriſten auff Erden jr höchſte Seligkeit daran ge- legen iſt/ ſo nemme ſie ja du lieber Bruder in gute Achtung/ vnd ſihe dich für/ daß du vnſerm lieben Gott (der auß groſſer inbrünſtiger Liebe dich widergebieret/ vñ zum ewigẽ Lebẽ be- reitet) nirgend muhewilliglich oder fürſätzlich widerſtrebeſt. XII. Wie ein Chriſt auff dieſer Welt jhm die Widergeburt ſoll angelegen ſeyn laſſen. Du Ll ij

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Zitationshilfe: Nicolai, Philipp: Frewden Spiegel deß ewigen Lebens. Frankfurt (Main), 1599, S. 267. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/nicolai_freuden_1599/285>, abgerufen am 22.12.2024.