Nicolai, Philipp: Frewden Spiegel deß ewigen Lebens. Frankfurt (Main), 1599.Der Ander Theil deß Frewden Spiegels. Der Widergebornen Namen. XI.Actor. 13. Deut. 7. 2. Cor. 5. Gal. 6. Colos. 3. 1. Corinth. 3. Johan. 8. 10. 15. Ephes. 2. Matth. 7. 25. etc. ZV dem bekommen auch die Widergeborne den herrlichen vnnd fürtrefflichen Namen kom- men. Was kan nun lieblicher/ freundtlicher/ vnd tröstlicher 1. Vvittenb. 6. Germ. fol. 220. Kinder sind Erben der Ge- burt halber. Wer ein Kindt ist (spricht D. Luther) der ist ja auch Er- ewigen himmlischen Gütern kom- men. Also kommen wir auch zu den ewigen himmlischen Gü- darrei-
Der Ander Theil deß Frewden Spiegels. Der Widergebornen Namen. XI.Actor. 13. Deut. 7. 2. Cor. 5. Gal. 6. Coloſ. 3. 1. Corinth. 3. Johan. 8. 10. 15. Epheſ. 2. Matth. 7. 25. ꝛc. ZV dem bekommen auch die Widergeborne den herrlichen vnnd fürtrefflichen Namen kom- men. Was kan nun lieblicher/ freundtlicher/ vnd tröſtlicher 1. Vvittenb. 6. Germ. fol. 220. Kinder ſind Erben der Ge- burt halber. Wer ein Kindt iſt (ſpricht D. Luther) der iſt ja auch Er- ewigen him̃liſchẽ Gütern kom- men. Alſo kommen wir auch zu den ewigen himmliſchen Gü- darrei-
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Der Ander Theil deß Frewden Spiegels.
Der Widergebornen Namen.
ZV dem bekommen auch die Widergeborne den
edlen theuwren Namen/ daß ſie nach Chriſto Chriſten
genennet werden: auch heiſſen ſie Gottes Kinder/ Got-
tes Volck/ Gottes Eygenthumb/ Chriſti Brüder vnnd
Schweſter/ dazu ſeine Jünger/ ſeine Schafe/ ſeine Glieder/
ſeine Freunde/ Mitbürger der Heyligen/ vnd Haußgenoſſen
GOttes/ neuwe Creaturen/ neuwe Menſchen/ gerecht/ hey-
lig/ freye/ Geiſtliche/ von Gott gelehret/ die Geſegneten deß
himmeliſchen Vatters/ gute Bäume/ vnnd Tempel deß
heyligen Geiſtes.
Was kan nun lieblicher/ freundtlicher/ vnd tröſtlicher
lauten/ als daß wir neuwe Creaturen/ Gottes Kinder/ Chri-
ſti Brüder vnd Schweſter/ deß heyligen Geiſtes Tempel
vñ Erben Gottes ſeyn ſollen? Vnd woher bekommen wir ſol-
che Ehre vñ Herrligkeit anders/ deñ auß der Widergeburt?
Wer ein Kindt iſt (ſpricht D. Luther) der iſt ja auch Er-
be zugleich/ deñ die Geburt bringt das Recht mit ſich/ daß der
ein Kindt/ zugleich auch ein Erbe ſey. Niemandt aber erlangt
durch ſeine Werck oder Verdienſt/ daß er Erbe werde/ ſon-
dern die Geburt allein bringts jhm/ daß alſo das Erbe nicht
erworben/ ſondern allein gegeben wirdt/ das iſt/ damit einer
arbeytet/ ſorget vnd thut/ was er thun kan/ wirdt er nicht zum
Erbe. Das macht jhn aber zum Erben/ daß er ein Kindt in
die Erbſchafft geboren wirdt/ Denn es thut ein Kindt frey-
lich nichts darzu/ daß es geborn werde/ ſondern allein leidet
es/ vnd bleibet offt drüber ſampt der Mutter.
Alſo kommen wir auch zu den ewigen himmliſchen Gü-
tern/ als da ſind Vergebung der Sünden/ Gerechtigkeit/ die
herrliche Aufferſtehung/ vnd ewiges Leben/ nicht durch vn-
ſer Zuthun/ ſondern ohn alles vnſer Thun/ laſſen wir ſie vns
darrei-
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