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Nicolai, Philipp: Frewden Spiegel deß ewigen Lebens. Frankfurt (Main), 1599.

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Der Erste Theil deß Frewdenspiegels.
An sit vita aeterna?
Beweiß/ mit vnsers HERRN Christi Zeugnuß/
daß gewißlich ein ewiges Leben sey.

DAs ist meines Hertzen höchster Trost/ meine
Frewde vnd Wonne/ vnd eine liebliche Ergetzung in
allerley Creutz vnd Widerwärtigkeit: Hie sage zu
deiner Seelen: Was betrübstu dich meine Seele/ vnnd bist
so vnrühig in mir? Wirstu doch nicht ewig in diesem trübseli-
gen Jammerthal bleiben: Es ist dir ein ewiges Leben nach
diesem Elend bereitet: Vnd warumb solt ich daran zweiffeln?
Joh. 14.Ewer Hertz (sagt der Sohn Gottes) erschrecke nicht. Glau-
bet jhr an Gott/ so glaubet jhr auch an mich. Jn meines
Vatters Hause sind viel Wohnungen. Wenns nicht so were/
so wolt ich zu euch sagen: Jch gehe hin/ euch die Stätte zu be-
reiten. Vnd ob ich hingienge/ euch die Stätte zu bereiten/ wil
ich doch wider kommen/ vnd euch zu mir nemmen/ auff daß jhr
Joh. 10.
Johan. 6.
seydt/ wo ich bin. Jch gebe meinen Schaffen das ewig Leben.
Wer an mich glaubt/ der hat das ewige Leben/ vnd kömpt nit
Johan. 12.in das Gerichte/ sondern ist vom Todte zum Leben hindurch
gedrungen. Dann wo ich bin/ da soll mein Diener auch seyn/
vnd wer mir dienen wirdt/ den wird mein Vatter ehren. Vat-
ter/ ich wil/ daß wo ich bin/ auch die bey mir seyen/ die du mir
Johan. 17.gegeben hast/ daß sie meine Herrligkeit sehen/ die du mir gegeb?
hast. Was mag aber diß für eine Herrlichkeit seyn? Warlich/
warlich (spricht er zu dem sterbenden Schächer am Creutz) ich
Der Lehre vom
ewigen Leben sind
wir auß Got-
tes Wort ge-
wiß/ vnd damit
starckversichert/
daß wir nicht
daran zweiffeln
dörffen.
sage dir/ Heut wirstu mit mir im Paradeyß seyn.

Da hören wir doch nit eines blossen Menschen Rede/ son-
dern Gottes Wort/ Gottes Verheissung vnd Gottes Zeug-
nüß vom ewigen Leben. Wer wolt diesem Göttlichen Zeug-
nuß nicht trawen? Es schreiben auch wol die Heyden/ vnd fa-
bulieren sonderlich die Poeten von den Campis Elysijs, das

ist/
Der Erſte Theil deß Frewdenſpiegels.
An ſit vita æterna?
Beweiß/ mit vnſers HERRN Chriſti Zeugnuß/
daß gewißlich ein ewiges Leben ſey.

DAs iſt meines Hertzen höchſter Troſt/ meine
Frewde vnd Wonne/ vnd eine liebliche Ergetzung in
allerley Creutz vnd Widerwärtigkeit: Hie ſage zu
deiner Seelen: Was betrübſtu dich meine Seele/ vnnd biſt
ſo vnrühig in mir? Wirſtu doch nicht ewig in dieſem trübſeli-
gen Jammerthal bleiben: Es iſt dir ein ewiges Leben nach
dieſem Elend bereitet: Vnd warumb ſolt ich daran zweiffeln?
Joh. 14.Ewer Hertz (ſagt der Sohn Gottes) erſchrecke nicht. Glau-
bet jhr an Gott/ ſo glaubet jhr auch an mich. Jn meines
Vatters Hauſe ſind viel Wohnungen. Wenns nicht ſo were/
ſo wolt ich zu euch ſagen: Jch gehe hin/ euch die Stätte zu be-
reiten. Vnd ob ich hingienge/ euch die Stätte zu bereiten/ wil
ich doch wider kommen/ vnd euch zu mir nem̃en/ auff daß jhr
Joh. 10.
Johan. 6.
ſeydt/ wo ich bin. Jch gebe meinen Schaffen das ewig Leben.
Wer an mich glaubt/ der hat das ewige Leben/ vnd kömpt nit
Johan. 12.in das Gerichte/ ſondern iſt vom Todte zum Leben hindurch
gedrungen. Dann wo ich bin/ da ſoll mein Diener auch ſeyn/
vnd wer mir dienen wirdt/ den wird mein Vatter ehren. Vat-
ter/ ich wil/ daß wo ich bin/ auch die bey mir ſeyen/ die du mir
Johan. 17.gegeben haſt/ daß ſie meine Herrligkeit ſehen/ die du mir gegeb?
haſt. Was mag aber diß für eine Herrlichkeit ſeyn? Warlich/
warlich (ſpricht er zu dem ſterbenden Schächer am Creutz) ich
Der Lehre vom
ewigẽ Lebẽ ſind
wir auß Got-
tes Wort ge-
wiß/ vnd damit
ſtarckverſichert/
daß wir nicht
daran zweiffeln
dörffen.
ſage dir/ Heut wirſtu mit mir im Paradeyß ſeyn.

Da hören wir doch nit eines bloſſen Menſchen Rede/ ſon-
dern Gottes Wort/ Gottes Verheiſſung vnd Gottes Zeug-
nüß vom ewigen Leben. Wer wolt dieſem Göttlichen Zeug-
nuß nicht trawen? Es ſchreiben auch wol die Heyden/ vnd fa-
bulieren ſonderlich die Poeten von den Campis Elyſijs, das

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[10/0028] Der Erſte Theil deß Frewdenſpiegels. An ſit vita æterna? Beweiß/ mit vnſers HERRN Chriſti Zeugnuß/ daß gewißlich ein ewiges Leben ſey. DAs iſt meines Hertzen höchſter Troſt/ meine Frewde vnd Wonne/ vnd eine liebliche Ergetzung in allerley Creutz vnd Widerwärtigkeit: Hie ſage zu deiner Seelen: Was betrübſtu dich meine Seele/ vnnd biſt ſo vnrühig in mir? Wirſtu doch nicht ewig in dieſem trübſeli- gen Jammerthal bleiben: Es iſt dir ein ewiges Leben nach dieſem Elend bereitet: Vnd warumb ſolt ich daran zweiffeln? Ewer Hertz (ſagt der Sohn Gottes) erſchrecke nicht. Glau- bet jhr an Gott/ ſo glaubet jhr auch an mich. Jn meines Vatters Hauſe ſind viel Wohnungen. Wenns nicht ſo were/ ſo wolt ich zu euch ſagen: Jch gehe hin/ euch die Stätte zu be- reiten. Vnd ob ich hingienge/ euch die Stätte zu bereiten/ wil ich doch wider kommen/ vnd euch zu mir nem̃en/ auff daß jhr ſeydt/ wo ich bin. Jch gebe meinen Schaffen das ewig Leben. Wer an mich glaubt/ der hat das ewige Leben/ vnd kömpt nit in das Gerichte/ ſondern iſt vom Todte zum Leben hindurch gedrungen. Dann wo ich bin/ da ſoll mein Diener auch ſeyn/ vnd wer mir dienen wirdt/ den wird mein Vatter ehren. Vat- ter/ ich wil/ daß wo ich bin/ auch die bey mir ſeyen/ die du mir gegeben haſt/ daß ſie meine Herrligkeit ſehen/ die du mir gegeb? haſt. Was mag aber diß für eine Herrlichkeit ſeyn? Warlich/ warlich (ſpricht er zu dem ſterbenden Schächer am Creutz) ich ſage dir/ Heut wirſtu mit mir im Paradeyß ſeyn. Joh. 14. Joh. 10. Johan. 6. Johan. 12. Johan. 17. Der Lehre vom ewigẽ Lebẽ ſind wir auß Got- tes Wort ge- wiß/ vnd damit ſtarckverſichert/ daß wir nicht daran zweiffeln dörffen. Da hören wir doch nit eines bloſſen Menſchen Rede/ ſon- dern Gottes Wort/ Gottes Verheiſſung vnd Gottes Zeug- nüß vom ewigen Leben. Wer wolt dieſem Göttlichen Zeug- nuß nicht trawen? Es ſchreiben auch wol die Heyden/ vnd fa- bulieren ſonderlich die Poeten von den Campis Elyſijs, das iſt/

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Zitationshilfe: Nicolai, Philipp: Frewden Spiegel deß ewigen Lebens. Frankfurt (Main), 1599, S. 10. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/nicolai_freuden_1599/28>, abgerufen am 17.11.2024.