Nicolai, Philipp: Frewden Spiegel deß ewigen Lebens. Frankfurt (Main), 1599.Der Ander Theil deß Frewdenspiegels. ich nicht/ ohn durchs Gesetze. Denn ich wuste nichts von derLust/ wo das Gesetz nicht hette gesagt: Laß dich nicht gelü- sten. Da nam aber die Sünde Vrsach am Gebott/ vnd er- reget in mir allerley Lüste/ denn ohn das Gesetze war die Sünde todt/ Jch aber lebete etwa ohn Gesetz. Da aber das Gebott kam/ ward die Sünde wider lebendig/ Jch aber starb/ vnd es befand sich/ daß das Gebott mir zum Tode ge- reichete/ das mir doch zum Leben gegeben war. genschafft der Widergeburt/ ist die Rechtfer- tigung eines armen Sünders vor Gott. Zum dritten/ folget hierauff die Iustificatio, oder die Euangelium predigen/ vnnd vns hierinn die Gerechtigkeit Christi seines Sohns anbie- ten. Von solchem tröstlichen Ampt deß Euangelij zeuget Denn
Der Ander Theil deß Frewdenſpiegels. ich nicht/ ohn durchs Geſetze. Denn ich wuſte nichts von derLuſt/ wo das Geſetz nicht hette geſagt: Laß dich nicht gelü- ſten. Da nam aber die Sünde Vrſach am Gebott/ vnd er- reget in mir allerley Lüſte/ denn ohn das Geſetze war die Sünde todt/ Jch aber lebete etwa ohn Geſetz. Da aber das Gebott kam/ ward die Sünde wider lebendig/ Jch aber ſtarb/ vnd es befand ſich/ daß das Gebott mir zum Tode ge- reichete/ das mir doch zum Leben gegeben war. genſchafft der Widergeburt/ iſt die Rechtfer- tigung eines armẽ Sünders vor Gott. Zum dritten/ folget hierauff die Iuſtificatio, oder die Euangelium predigen/ vnnd vns hierinn die Gerechtigkeit Chriſti ſeines Sohns anbie- ten. Von ſolchem tröſtlichen Ampt deß Euangelij zeuget Denn
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Der Ander Theil deß Frewdenſpiegels.
ich nicht/ ohn durchs Geſetze. Denn ich wuſte nichts von der
Luſt/ wo das Geſetz nicht hette geſagt: Laß dich nicht gelü-
ſten. Da nam aber die Sünde Vrſach am Gebott/ vnd er-
reget in mir allerley Lüſte/ denn ohn das Geſetze war die
Sünde todt/ Jch aber lebete etwa ohn Geſetz. Da aber das
Gebott kam/ ward die Sünde wider lebendig/ Jch aber
ſtarb/ vnd es befand ſich/ daß das Gebott mir zum Tode ge-
reichete/ das mir doch zum Leben gegeben war.
Zum dritten/ folget hierauff die Iuſtificatio, oder die
gnädige Rechtfertigung eines armen Sünders für Gott/
vnd iſt dieſelbe hierinn begrieffen/ daß Gott den armẽ Sün-
dern (deren Hertz von Sünden ſchwer/ vnd von Angſt iſt
betrübet ſehr) läßt das Euangelium von Chriſto predigen/
vnd jhnen verkündigen/ daß Chriſtus aller Welt Miſſethat
auff ſich genommen/ vnd vmb vnſer Sünde willen geſtor-
ben/ vnnd vmb vnſer Gerechtigkeit willen aufferſtanden
ſey/ habe das Geſetz für vns erfüllet/ den Zorn ſeines Vat-
ters geſtillet/ die Helle geſchleifft/ vnd den Teuffel vber-
wunden: Durch dieſe Predigt/ tröſtet er die betrübte
Sünder/ wircket vnnd zündet den Glauben in jhnen an/
daß ſie ſolchem Wort trauwen/ vnd durch den Glauben
rechnet er jhnen die Gerechtigkeit Chriſti zu/ vergibt die
Sünde/ vnd ſtillet jhr Gewiſſen/ daß ſie ruhen vnd zu frie-
den ſeyn.
Von ſolchem tröſtlichen Ampt deß Euangelij zeuget
die Schrifft an vielen Orten. Sanct Paulus ſpricht: Diß
iſt das Wort vom Glauben/ das wir predigen/ Dann ſo du
mit deinem Munde bekenneſt Jeſum/ daß er der Herr
ſey/ vnd glaubeſt in deinem Hertzen/ daß jhn Gott von den
Todten aufferwecket hat/ ſo wirſtu ſelig. Jtem: GOtt hat
vns das Ampt gegeben/ das die Verſöhnung prediget.
Denn
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