Nicolai, Philipp: Frewden Spiegel deß ewigen Lebens. Frankfurt (Main), 1599.Der ander Theil deß Frewden Spiegels. ger Christ frolocke in dem HErren/ ist wider den Teuffel/Todt/ Helle/ vnnd die gantze Welt/ mit Göttlicher Stärcke gerüstet/ behertzt/ muhtig vnnd vnerschrocken/ tröstet sich der vberschwenglichen Gnade vnnd Barmhertzigkeit Gottes/ verlässet sich auff Gott den Vatter/ Sohn vnnd heyligen Geist/ lobet vnd preyset jhn mit frölichem Munde/ bettet vnd ruffet jhn an von Hertzen/ verachtet alle weltliche Pracht/ Hoffart/ vnd Eytelkeit/ vnd stehen alle seine Gedancken nach dem Vatterlandt deß ewigen Lebens. Es hangen aber solche Fruchtgüter deß edlen Baums/Die Fruchtgü- Die Königliche Hochheit ist das erste Fruchtgut vnnd AstDer erste Ast Von dieser Königlichen Hochheit zeugt der HErre Chri- auff
Der ander Theil deß Frewden Spiegels. ger Chriſt frolocke in dem HErren/ iſt wider den Teuffel/Todt/ Helle/ vnnd die gantze Welt/ mit Göttlicher Stärcke gerüſtet/ behertzt/ muhtig vnnd vnerſchrocken/ tröſtet ſich der vberſchwenglichen Gnade vnnd Barmhertzigkeit Gottes/ verläſſet ſich auff Gott den Vatter/ Sohn vnnd heyligen Geiſt/ lobet vnd preyſet jhn mit frölichem Munde/ bettet vnd ruffet jhn an von Hertzen/ verachtet alle weltliche Pracht/ Hoffart/ vnd Eytelkeit/ vnd ſtehen alle ſeine Gedancken nach dem Vatterlandt deß ewigen Lebens. Es hangen aber ſolche Fruchtgüter deß edlen Baums/Die Fruchtgü- Die Königliche Hochheit iſt das erſte Fruchtgut vnnd AſtDer erſte Aſt Von dieſer Königlichẽ Hochheit zeugt der HErre Chri- auff
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Der ander Theil deß Frewden Spiegels.
ger Chriſt frolocke in dem HErren/ iſt wider den Teuffel/
Todt/ Helle/ vnnd die gantze Welt/ mit Göttlicher Stärcke
gerüſtet/ behertzt/ muhtig vnnd vnerſchrocken/ tröſtet ſich der
vberſchwenglichen Gnade vnnd Barmhertzigkeit Gottes/
verläſſet ſich auff Gott den Vatter/ Sohn vnnd heyligen
Geiſt/ lobet vnd preyſet jhn mit frölichem Munde/ bettet vnd
ruffet jhn an von Hertzen/ verachtet alle weltliche Pracht/
Hoffart/ vnd Eytelkeit/ vnd ſtehen alle ſeine Gedancken nach
dem Vatterlandt deß ewigen Lebens.
Es hangen aber ſolche Fruchtgüter deß edlen Baums/
an zweyen Eſten/ welche ſich auff dem hohen Stamme ſam̃-
len vnd herfür thun. Der erſte Aſt wirdt genannt die König-
liche Hochheit/ Der ander heiſt die Prieſterliche Würde.
Vondieſen beyden Eſtẽ vñ zweyerleyen Fruchtgütern zeugt
das Buch der Offenbahrung S. Johannis/ da die Außer-
wehlten im Himmel dem Lamb Gottes zuruffen vnnd ſpre-
chen/ Du biſt erwürget/ vñ haſt vns erkaufft mit deinẽ Blut/
auß allerley Geſchlecht vnd Zungen/ vnd Volck/ vnnd Hey-
den. Vnd haſt vns vnſerm Gott/ zu Königen vnd Prieſtern
gemacht/ vnd wir werden Könige ſeyn auff Erden.
Die Fruchtgü-
ter bangen an
zweyen Eſten.
Apoc. 5.
Die Königliche Hochheit iſt das erſte Fruchtgut vnnd Aſt
an dem edlen vnd ſüſſen Baum deß Heyls/ nemlich/ ſo eine
Herrligkeit/ daß ein Gottſeliger Chriſt durch den Glauben
herrſchet vber Todt/ Teuffel/ vnd Hell/ vnd durch Mitthei-
lung der Krafft vnd Gnaden vnſers Heylandts Jeſu Chriſti/
iſt er ſehr mächtig/ vñ ein groſſer Sieg Fürſt/ der im Glaubẽ
den Teuffel/ die Welt vnd allerley Anfechtung vberwindet/
gleich als ob er Berge verſetzte/ vnd viel gröſſer Thaten auß-
richtet/ als wenn er köndte Auſſetzige reinigen/ Todten auff-
erwecken/ vnd dergleichen Wunder thun.
Der erſte Aſt
an dem Baum
deß Lebens iſt
vnſer königliche
Hochheit.
Was die
Schrifft von
vnſer koniglichẽ
Hochheit zeuge.
Apoc. 3.
Von dieſer Königlichẽ Hochheit zeugt der HErre Chri-
ſtus/ da er ſpricht/ Wer vberwindet/ dem wil ich gebẽ mit mir
auff
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