Nicolai, Philipp: Frewden Spiegel deß ewigen Lebens. Frankfurt (Main), 1599.Der Ander Theil deß Frewden Spiegels. Die dreyStammgüter werden nach den dreyen Per- sonen in der Gottheit ordent lich vnterschei- den.dienet: Sie werden nach Ordnung der heyligen Dreyfal- tigkeit also distinguirt vnnd vnterscheiden/ daß die Kind- schafft eigentlich sehe auff Gott den Vatter/ darnach vnser himmlische Brautlust auff Gott den Sohn/ vnd vnser heylige Tempel Ehre auff Gott den heyligen Geist. Nicht daß hier- in ein jede Person/ jhr eigen abgesondert Werck habe/ welche sie ohn Gemeinschafft der andern für sich alleine wir- cke vnd schaffe: Denn zu einem jeglichen Stammgut kompt die gantze heylige Dreyfaltigkeit: Da vns Gott der Vatter zu seinen Kindern annimpt/ thut er solchs durch seinen Sohn/ vnd gibt dazu den kindlichen Geist seines Sohnes in vnser Hertzen: Also auch in vnser himmlischer Verheyratung machet der himmlische König seinem Sohn die Hochzeit/ vnd der heylige Geist kompt dazu als ein Bandt der Liebe/ vnnd knüpffet Braut vnd Breutigam mit einbrünstigen Liebes Flammen hart zusammen. Deßgleichen da der H. Geist in vns als in seinen Tempeln wohnet/ da kompt er gesandt von Warvmb die drey Stamm- güter also vn- terschieden werden.dem Vatter/ vnd von dem Sohn/ vnnd kompt zugleich mit jhnen/ daß sie alle drey in vns residirn vnd ruhen. Es werden aber darvmb die drey Stammgüter vnterscheidlich/ eines dem Vatter/ das ander dem Sohn/ vnnd das dritte dem H. Geist zugeschrieben/ dieweil die selige Kindschafft sonderlich sihet auff den Vatter/ die Braut sonderlich sihet auff Gott den Sohn/ als auff den rechten Bräutigam/ vnnd die Tempel Ehre sonderlich auff GOTT den heyligen Geist. Beschreibung der Fruchtgüter. JVn folgen auff diese Stammgüter/ die Frucht- ger Christ
Der Ander Theil deß Frewden Spiegels. Die dreyStam̃güter werden nach den dreyen Per- ſonen in der Gottheit ordent lich vnterſchei- den.dienet: Sie werden nach Ordnung der heyligen Dreyfal- tigkeit alſo diſtinguirt vnnd vnterſcheiden/ daß die Kind- ſchafft eigentlich ſehe auff Gott den Vatter/ darnach vnſer him̃liſche Brautluſt auff Gott den Sohn/ vñ vnſer heylige Tempel Ehre auff Gott den heyligen Geiſt. Nicht daß hier- in ein jede Perſon/ jhr eigen abgeſondert Werck habe/ welche ſie ohn Gemeinſchafft der andern für ſich alleine wir- cke vnd ſchaffe: Denn zu einem jeglichen Stammgut kompt die gantze heylige Dreyfaltigkeit: Da vns Gott der Vatter zu ſeinen Kindern annimpt/ thut er ſolchs durch ſeinen Sohn/ vnd gibt dazu den kindlichen Geiſt ſeines Sohnes in vnſer Hertzen: Alſo auch in vnſer himmliſcher Verheyratung machet der himmliſche König ſeinem Sohn die Hochzeit/ vñ der heylige Geiſt kompt dazu als ein Bandt der Liebe/ vnnd knüpffet Braut vnd Breutigam mit einbrünſtigen Liebes Flammen hart zuſammen. Deßgleichen da der H. Geiſt in vns als in ſeinen Tempeln wohnet/ da kompt er geſandt von Warvmb die drey Stam̃- güter alſo vn- terſchieden werden.dem Vatter/ vnd von dem Sohn/ vnnd kompt zugleich mit jhnen/ daß ſie alle drey in vns reſidirn vnd ruhen. Es werden aber darvmb die drey Stammgüter vnterſcheidlich/ eines dem Vatter/ das ander dem Sohn/ vnnd das dritte dem H. Geiſt zugeſchrieben/ dieweil die ſelige Kindſchafft ſonderlich ſihet auff den Vatter/ die Braut ſonderlich ſihet auff Gott den Sohn/ als auff den rechten Bräutigam/ vnnd die Tempel Ehre ſonderlich auff GOTT den heyligen Geiſt. Beſchreibung der Fruchtgüter. JVn folgen auff dieſe Stam̃güter/ die Frucht- ger Chriſt
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Der Ander Theil deß Frewden Spiegels.
dienet: Sie werden nach Ordnung der heyligen Dreyfal-
tigkeit alſo diſtinguirt vnnd vnterſcheiden/ daß die Kind-
ſchafft eigentlich ſehe auff Gott den Vatter/ darnach vnſer
him̃liſche Brautluſt auff Gott den Sohn/ vñ vnſer heylige
Tempel Ehre auff Gott den heyligen Geiſt. Nicht daß hier-
in ein jede Perſon/ jhr eigen abgeſondert Werck habe/
welche ſie ohn Gemeinſchafft der andern für ſich alleine wir-
cke vnd ſchaffe: Denn zu einem jeglichen Stammgut kompt
die gantze heylige Dreyfaltigkeit: Da vns Gott der Vatter
zu ſeinen Kindern annimpt/ thut er ſolchs durch ſeinen Sohn/
vnd gibt dazu den kindlichen Geiſt ſeines Sohnes in vnſer
Hertzen: Alſo auch in vnſer himmliſcher Verheyratung
machet der himmliſche König ſeinem Sohn die Hochzeit/ vñ
der heylige Geiſt kompt dazu als ein Bandt der Liebe/ vnnd
knüpffet Braut vnd Breutigam mit einbrünſtigen Liebes
Flammen hart zuſammen. Deßgleichen da der H. Geiſt in
vns als in ſeinen Tempeln wohnet/ da kompt er geſandt von
dem Vatter/ vnd von dem Sohn/ vnnd kompt zugleich mit
jhnen/ daß ſie alle drey in vns reſidirn vnd ruhen. Es werden
aber darvmb die drey Stammgüter vnterſcheidlich/ eines
dem Vatter/ das ander dem Sohn/ vnnd das dritte dem H.
Geiſt zugeſchrieben/ dieweil die ſelige Kindſchafft ſonderlich
ſihet auff den Vatter/ die Braut ſonderlich ſihet auff Gott
den Sohn/ als auff den rechten Bräutigam/ vnnd die
Tempel Ehre ſonderlich auff GOTT den heyligen
Geiſt.
Die drey
Stam̃güter
werden nach
den dreyen Per-
ſonen in der
Gottheit ordent
lich vnterſchei-
den.
Warvmb die
drey Stam̃-
güter alſo vn-
terſchieden
werden.
Beſchreibung der Fruchtgüter.
JVn folgen auff dieſe Stam̃güter/ die Frucht-
güter/ als Friede vnnd Freuwde im heyligen Geiſt/
hertzliche Liebe zu Gott/ vnnd gegen den Nechſten/
himmliſche Krafft/ Troſt vnnd Frewdigkeit/ daß ein glaubi-
ger Chriſt
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