Nicolai, Philipp: Frewden Spiegel deß ewigen Lebens. Frankfurt (Main), 1599.Der Ander Theil deß Frewdenspiegels. vnd da der arme elende Mensch/ durch die Sünde das Lebenverlohr/ vnd auß einen seligen Gottes Hause ein garstig Teuffels Nest geworden war/ kondte Gottes Sohn solches nit leiden/ sondern eyfferte vmb sein Erb Hauß/ stieß das hellische Schlangengerick vnnd Otterngezicht herauß/ vnnd stössets noch täglich auß/ durch sein Wort vnd Geist/ vnnd besprengt vns mit seinem Blut im Glauben/ daß wir widervmb sau- ber vnd reine Wohnung der gantzen heyligen Drey faltigkeit werden/ vnnd vns mit seinem Geist/ kräfftiglich eynnemmen vnd besitzen lassen. Hoch würdestu dich freuwen/ vnd darauff trotzen vnd po-Was für eine Diß sind die heylsame Stammgüter durch Christum vns dienet/ Dd iij
Der Ander Theil deß Frewdenſpiegels. vnd da der arme elende Menſch/ durch die Sünde das Lebenverlohꝛ/ vñ auß einẽ ſeligẽ Gottes Hauſe ein gaꝛſtig Teuffels Neſt geworden war/ kondte Gottes Sohn ſolches nit leiden/ ſondern eyfferte vmb ſein Erb Hauß/ ſtieß das helliſche Schlangengerick vnnd Otterngezicht herauß/ vnnd ſtöſſets noch täglich auß/ durch ſein Wort vnd Geiſt/ vnnd beſprengt vns mit ſeinem Blut im Glauben/ daß wir widervmb ſau- ber vnd reine Wohnung der gantzen heyligen Drey faltigkeit werden/ vnnd vns mit ſeinem Geiſt/ kräfftiglich eynnem̃en vnd beſitzen laſſen. Hoch würdeſtu dich freuwen/ vnd darauff trotzen vnd po-Was für eine Diß ſind die heylſame Stam̃güter durch Chriſtum vns dienet/ Dd iij
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Der Ander Theil deß Frewdenſpiegels.
vnd da der arme elende Menſch/ durch die Sünde das Leben
verlohꝛ/ vñ auß einẽ ſeligẽ Gottes Hauſe ein gaꝛſtig Teuffels
Neſt geworden war/ kondte Gottes Sohn ſolches nit leiden/
ſondern eyfferte vmb ſein Erb Hauß/ ſtieß das helliſche
Schlangengerick vnnd Otterngezicht herauß/ vnnd ſtöſſets
noch täglich auß/ durch ſein Wort vnd Geiſt/ vnnd beſprengt
vns mit ſeinem Blut im Glauben/ daß wir widervmb ſau-
ber vnd reine Wohnung der gantzen heyligen Drey faltigkeit
werden/ vnnd vns mit ſeinem Geiſt/ kräfftiglich eynnem̃en
vnd beſitzen laſſen.
Hoch würdeſtu dich freuwen/ vnd darauff trotzen vnd po-
chen/ wenn dein Lands Fürſt zu dir mit groſſen Gütern eyn-
kehrete/ bey dir lege/ dich ſtattlich ernehrete/ vnd ſtarcken
mächtigen Schutz wider den Feindt dir verhieſſe vñ zuſagte.
Wie viel tröſtlicher iſts aber/ daß der Allmächtige/ ewige/
warhafftige/ vnſterbliche Gott (der allẽ Teuffeln vñ der gan-
tzen Welt zu gebietẽ vñ zu verbietẽ hat) in dir mit ſeiner Krafft
vñ Gnaden reſidiren vñ wohnen wil? Was iſt frölichers/ was
iſt lieblichers/ was iſt nützers vnnd zuträglichers/ als ſolche
freundliche Jnhabitation/ daß ich höre/ mein Leib vnd See-
le/ ſollen nicht eines heyligen Engels/ noch eines jrrdiſchen
Liechts/ ſondern der heyligen hohen Dreyfaltigkeit/ Tempel
vnnd Pallaſt ſeyn? Da können wir ſagen: Jſt Gott für vns/
wer mag denn wider vns? Der in vns iſt/ iſt gröſſer denn der
in der Welt iſt. Denn wo der ewige lebendige Gott iſt/ da
müſſen die heyligen himmliſchen Trabanten/ vnnd Fron-
geiſterlein mit zugegen ſeyn: Da kribelts vnnd wibelts von
lauter Engeln vmb vns her/ welche vmb deß Allmächtigen
Gottes willen/ auch auff vns warten vnnd vns auff vnſern
Wegen behüten.
Was für eine
Herrligkeit ſey/
daß Gott in vns
wohnet.
Diß ſind die heylſame Stam̃güter durch Chriſtum vns
erworben/ vnd mit ſeinem ſauwren Schweiß vnd Blut ver-
dienet/
Dd iij
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