Nicolai, Philipp: Frewden Spiegel deß ewigen Lebens. Frankfurt (Main), 1599.Der Ander Theil deß Frewden Spiegels. dultig vnnd von grosser Güte. Er handelt nicht mit vnsnach vnsern Sünden/ vnnd vergielt vns nicht nach vnserer Missethat. Denn so hoch als der Himmel vber der Erden ist/ läst er seine Gnade walten/ vber die so jhn fürchten/ So ferrn der Morgen ist vom Abend/ läst er vnser Vbertrettung von vns Mich. 7.seyn. Deßgleichen spricht Micha: Wo ist solch ein Gott/ wie du bist? Der die Sünde vergibt/ vnd erlässet die Missethat den vbrigen seines Erbtheils/ der seinen Zorn nicht ewiglich behält. Denn er ist barmhertzig. Er wirdt sich vnser erbar- men/ vnsere Missethat dämpffen/ vnnd alle vnsere Sünde in die Tieffe deß Meers werffen. Grundgutt ist vnser Sieg wider Todt/ Teuffel vnnd Hell. Das dritte Wurtzelgut oder Grundgut wirdt genennet Er hat das Joch vnser Last/ die Ruhte vnser Schuldter/ durch
Der Ander Theil deß Frewden Spiegels. dultig vnnd von groſſer Güte. Er handelt nicht mit vnsnach vnſern Sünden/ vnnd vergielt vns nicht nach vnſerer Miſſethat. Denn ſo hoch als der Him̃el vber der Erden iſt/ läſt er ſeine Gnade walten/ vber die ſo jhn fürchten/ So ferrn der Moꝛgẽ iſt vom Abend/ läſt er vnſer Vbertrettung von vns Mich. 7.ſeyn. Deßgleichen ſpricht Micha: Wo iſt ſolch ein Gott/ wie du biſt? Der die Sünde vergibt/ vnd erläſſet die Miſſethat den vbrigen ſeines Erbtheils/ der ſeinen Zorn nicht ewiglich behält. Denn er iſt barmhertzig. Er wirdt ſich vnſer erbar- men/ vnſere Miſſethat dämpffen/ vnnd alle vnſere Sünde in die Tieffe deß Meers werffen. Grundgutt iſt vnſer Sieg wider Todt/ Teuffel vnnd Hell. Das dritte Wurtzelgut oder Grundgut wirdt genennet Er hat das Joch vnſer Laſt/ die Ruhte vnſer Schuldter/ durch
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Der Ander Theil deß Frewden Spiegels.
dultig vnnd von groſſer Güte. Er handelt nicht mit vns
nach vnſern Sünden/ vnnd vergielt vns nicht nach vnſerer
Miſſethat. Denn ſo hoch als der Him̃el vber der Erden iſt/
läſt er ſeine Gnade walten/ vber die ſo jhn fürchten/ So ferrn
der Moꝛgẽ iſt vom Abend/ läſt er vnſer Vbertrettung von vns
ſeyn. Deßgleichen ſpricht Micha: Wo iſt ſolch ein Gott/ wie
du biſt? Der die Sünde vergibt/ vnd erläſſet die Miſſethat
den vbrigen ſeines Erbtheils/ der ſeinen Zorn nicht ewiglich
behält. Denn er iſt barmhertzig. Er wirdt ſich vnſer erbar-
men/ vnſere Miſſethat dämpffen/ vnnd alle vnſere Sünde in
die Tieffe deß Meers werffen.
Mich. 7.
Das dritte Wurtzelgut oder Grundgut wirdt genennet
die Gnadenreiche victoria, oder der himmliſche Sieg/ daß
vnſer Heylandt Jeſus Chriſtus/ vns elenden Adams Kin-
dern zu Troſt/ vnnd zur Seligkeit den Teuffel/ Todt
vnd Helle/ ſampt der gantzen Welt vberwunden hat/ vnnd
ſchenckt vns dieſe ſeine victoria, daß wir vns der ſollen tröſtẽ/
vñ wiſſen/ dz ſie vns niemand auß ſeineꝛ Hand könner reiſſen.
Er hat das Joch vnſer Laſt/ die Ruhte vnſer Schuldter/
vnd den Stecken vnſers Treibers zerbrochen/ ſagt Jeſaias/
das iſt: Wir waren mit dem Todt beladen. Die Stachel deß
Todtes iſt die Sünde/ vnd die Krafft der Sünde iſt das Ge-
ſetze. Aber Gottes Sohn iſt vnſers Fleiſches vnnd vnſers
Blutes theilhafftig worden/ auff daß er durch den Todt die
Macht nemme/ dem/ der deß Todtes Gewalt hatte/ das iſt/
dem Teuffel/ Deñ es war der Teuffel ein Starcker/ Gewap-
neter/ vnnd ſo lang als er ſeinen Pallaſt bewahret/ bleibe das
ſeine mit Friedẽ. Aber Chriſtus der Stärckerer kam vber jn/
vnd vberwandte jhn/ vnd name jhm ſein Harniſch/ darauff
er ſich verließ/ vnnd theilet den Raub auß. Er hat außgezo-
gen die Fürſtenthumb/ vnd die Gewaltigen/ vnd ſie Schaw
getragen offentlich/ vnd einen Triumph auß jhnen gemacht/
durch
Zeugnuß von
vnſer victoria
durch Chriſtum.
Jeſ. 6.
1. Cor. 15.
Heb. 2.
Coloſ. 2.
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