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Nicolai, Philipp: Frewden Spiegel deß ewigen Lebens. Frankfurt (Main), 1599.

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Der Ander Theil deß Frewden Spiegels.
Schatz/ das ewige Leben/ vnd das ewige Gut. Omnia si per-
das, Christum seruare memento.
Wer alles hat in dieser
Welt/ was sein Hertz begert/ vnd hat Christum nicht/ der ist
arm/ nacket vnnd bloß/ vnd hat weniger denn nichts.
Hergegen wer nichts Eygens hat in der Welt/ vnd glaubt
an Christum/ der ist reicher/ denn der Türckische Key-
ser/ vnd hat einen Schatz/ der gehet vber Silber vnnd
Goldt.

Zeugnuß der
Schrifft.
Psal. 73.

Wenn ich nur dich habe (sagt Dauid) so frage ich
nichts nach Himmel vnd Erden/ Wenn mir gleich Leib vnd
Seel verschmacht/ so bistu doch GOtt meines Hertzens
Trost/ vnnd mein Theil. Deßgleichen schreibt Paulus:
Philip. 3.Jch achte alles für Schaden/ gegen der vberschwängli-
chen Ekänntnuß JESV CHRJSTJ meines
Herrn/ vmb welchs willen ich alles habe für Schaden ge-
rechnet/ vnd achte es für Dreck/ auff daß ich Christum ge-
winne. Jtem bald hernach: Nicht daß ichs schon ergrieffen
habe/ oder schon vollkommen sey: Jch jage jhm aber nach/ ob
Matth. 6.ichs auch ergreiffen möchte/ nach dem ich von Christo Jesu
ergrieffen bin. Diß ist der selige Schatz/ den weder Motten
noch Rost können fressen/ vnd welchen die Diebe nicht stelen
können.

Christum sollen wir vns eynbilden/ als ei-
nen Baum deß Lebens.

EJn einfältiger Christlicher Leye kan jhm das
gantze Geheimnuß dieses edlen hohen Schatzes fein
eynbilden/ vnd mit seligem Nutz zu Hertzen fassen/
wenn er Jesum Christum/ oder die Seligkeit durch Chri-
stum erworben/ jhm fürstellen/ vnd nicht anders seyn läßt/
als hette er einen gantzen Baum mit seinen zugehörigen
Stücken/ welche sind die Wurtzel/ der Stamm/ vnd die

außer-

Der Ander Theil deß Frewden Spiegels.
Schatz/ das ewige Leben/ vnd das ewige Gut. Omnia ſi per-
das, Chriſtum ſeruare memento.
Wer alles hat in dieſer
Welt/ was ſein Hertz begert/ vnd hat Chriſtum nicht/ der iſt
arm/ nacket vnnd bloß/ vnd hat weniger denn nichts.
Hergegen wer nichts Eygens hat in der Welt/ vnd glaubt
an Chriſtum/ der iſt reicher/ denn der Türckiſche Key-
ſer/ vnd hat einen Schatz/ der gehet vber Silber vnnd
Goldt.

Zeugnuß der
Schrifft.
Pſal. 73.

Wenn ich nur dich habe (ſagt Dauid) ſo frage ich
nichts nach Himmel vnd Erden/ Wenn mir gleich Leib vnd
Seel verſchmacht/ ſo biſtu doch GOtt meines Hertzens
Troſt/ vnnd mein Theil. Deßgleichen ſchreibt Paulus:
Philip. 3.Jch achte alles für Schaden/ gegen der vberſchwängli-
chen Ekänntnuß JESV CHRJSTJ meines
Herrn/ vmb welchs willen ich alles habe für Schaden ge-
rechnet/ vnd achte es für Dreck/ auff daß ich Chriſtum ge-
winne. Jtem bald hernach: Nicht daß ichs ſchon ergrieffen
habe/ oder ſchon vollkommen ſey: Jch jage jhm aber nach/ ob
Matth. 6.ichs auch ergreiffen möchte/ nach dem ich von Chriſto Jeſu
ergrieffen bin. Diß iſt der ſelige Schatz/ den weder Motten
noch Roſt können freſſen/ vnd welchen die Diebe nicht ſtelen
können.

Chriſtum ſollen wir vns eynbilden/ als ei-
nen Baum deß Lebens.

EJn einfältiger Chriſtlicher Leye kan jhm das
gantze Geheimnuß dieſes edlen hohen Schatzes fein
eynbilden/ vnd mit ſeligem Nutz zu Hertzen faſſen/
wenn er Jeſum Chriſtum/ oder die Seligkeit durch Chri-
ſtum erworben/ jhm fürſtellen/ vnd nicht anders ſeyn läßt/
als hette er einen gantzen Baum mit ſeinen zugehörigen
Stücken/ welche ſind die Wurtzel/ der Stamm/ vnd die

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[202/0220] Der Ander Theil deß Frewden Spiegels. Schatz/ das ewige Leben/ vnd das ewige Gut. Omnia ſi per- das, Chriſtum ſeruare memento. Wer alles hat in dieſer Welt/ was ſein Hertz begert/ vnd hat Chriſtum nicht/ der iſt arm/ nacket vnnd bloß/ vnd hat weniger denn nichts. Hergegen wer nichts Eygens hat in der Welt/ vnd glaubt an Chriſtum/ der iſt reicher/ denn der Türckiſche Key- ſer/ vnd hat einen Schatz/ der gehet vber Silber vnnd Goldt. Wenn ich nur dich habe (ſagt Dauid) ſo frage ich nichts nach Himmel vnd Erden/ Wenn mir gleich Leib vnd Seel verſchmacht/ ſo biſtu doch GOtt meines Hertzens Troſt/ vnnd mein Theil. Deßgleichen ſchreibt Paulus: Jch achte alles für Schaden/ gegen der vberſchwängli- chen Ekänntnuß JESV CHRJSTJ meines Herrn/ vmb welchs willen ich alles habe für Schaden ge- rechnet/ vnd achte es für Dreck/ auff daß ich Chriſtum ge- winne. Jtem bald hernach: Nicht daß ichs ſchon ergrieffen habe/ oder ſchon vollkommen ſey: Jch jage jhm aber nach/ ob ichs auch ergreiffen möchte/ nach dem ich von Chriſto Jeſu ergrieffen bin. Diß iſt der ſelige Schatz/ den weder Motten noch Roſt können freſſen/ vnd welchen die Diebe nicht ſtelen können. Philip. 3. Matth. 6. Chriſtum ſollen wir vns eynbilden/ als ei- nen Baum deß Lebens. EJn einfältiger Chriſtlicher Leye kan jhm das gantze Geheimnuß dieſes edlen hohen Schatzes fein eynbilden/ vnd mit ſeligem Nutz zu Hertzen faſſen/ wenn er Jeſum Chriſtum/ oder die Seligkeit durch Chri- ſtum erworben/ jhm fürſtellen/ vnd nicht anders ſeyn läßt/ als hette er einen gantzen Baum mit ſeinen zugehörigen Stücken/ welche ſind die Wurtzel/ der Stamm/ vnd die außer-

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Zitationshilfe: Nicolai, Philipp: Frewden Spiegel deß ewigen Lebens. Frankfurt (Main), 1599, S. 202. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/nicolai_freuden_1599/220>, abgerufen am 17.11.2024.