Nicolai, Philipp: Frewden Spiegel deß ewigen Lebens. Frankfurt (Main), 1599.Der Ander Theil deß Frewden Spiegels. Wer sihet denn nicht/ daß er vns hertzlich vnd trewlich liebhaben muß? Scheinet es doch (wie Taulerus schreibt) als ob dem himmlischen Vatter mehr an vns/ oder ja so viel an vns/ als an seinem eingebornen Sohn/ vnd dem Herrn Chri- sto mehr an vns/ oder ja so viel an vns/ als an jhm selbst gele- gen sey/ vnd daß die heylige Göttliche Majestätt vnser nicht entrahten könne noch wölle. Zwey Stück allhie zu betrachten: Erstlich/ der er- worbene Schatz: Darnach Gottes Handt/ in wel- cher vns der Schatz wirt dargereicht. DAmit wir nun diß edle süsse Geheimnuß Christus ist selbst vnser Schatz mit al- len seinen Gütern. DEr erworben Schatz heisset mit einem Wort Schatz/ Cc
Der Ander Theil deß Frewden Spiegels. Wer ſihet denn nicht/ daß er vns hertzlich vnd trewlich liebhaben muß? Scheinet es doch (wie Taulerus ſchreibt) als ob dem him̃liſchen Vatter mehr an vns/ oder ja ſo viel an vns/ als an ſeinem eingebornen Sohn/ vnd dem Herrn Chri- ſto mehr an vns/ oder ja ſo viel an vns/ als an jhm ſelbſt gele- gen ſey/ vnd daß die heylige Göttliche Majeſtätt vnſer nicht entrahten könne noch wölle. Zwey Stück allhie zu betrachten: Erſtlich/ der er- worbene Schatz: Darnach Gottes Handt/ in wel- cher vns der Schatz wirt dargereicht. DAmit wir nun diß edle ſüſſe Geheimnuß Chriſtus iſt ſelbſt vnſer Schatz mit al- len ſeinen Gütern. DEr erworben Schatz heiſſet mit einem Wort Schatz/ Cc
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Der Ander Theil deß Frewden Spiegels.
Wer ſihet denn nicht/ daß er vns hertzlich vnd trewlich lieb
haben muß? Scheinet es doch (wie Taulerus ſchreibt) als ob
dem him̃liſchen Vatter mehr an vns/ oder ja ſo viel an vns/
als an ſeinem eingebornen Sohn/ vnd dem Herrn Chri-
ſto mehr an vns/ oder ja ſo viel an vns/ als an jhm ſelbſt gele-
gen ſey/ vnd daß die heylige Göttliche Majeſtätt vnſer nicht
entrahten könne noch wölle.
Zwey Stück allhie zu betrachten: Erſtlich/ der er-
worbene Schatz: Darnach Gottes Handt/ in wel-
cher vns der Schatz wirt dargereicht.
DAmit wir nun diß edle ſüſſe Geheimnuß
fruchtbarlich verſtehen vnd reichlicher eynnemmen
mögen/ ſo müſſen wir allhie auff zwey Stück gute
Achtung geben. Erſtlich müſſen wir bedencken/ was es für
ein Schatz oder für ein Gut ſey/ das vns der Herr Chri-
ſtus hat erworben/ vnd dazu wir von jm ſind erlöſt/ daß wirs
annemmen vnd beſitzen ſollen: Darnach müſſen wir auch ſei-
ne Handt lernen kennen/ in welcher vns das heylſam vnd
theuwer verdientes Gut von jhm wirdt dargereicht/ ange-
botten vnd fürgetragen.
Chriſtus iſt ſelbſt vnſer Schatz mit al-
len ſeinen Gütern.
DEr erworben Schatz heiſſet mit einem Wort
vnſer Seligkeit: vnd hiedurch wirdt verſtanden der
Herr Chriſtus ſelbſt/ mit all ſeinen Gütern vnd
gnadenreichen Wolthaten/ wie er vns gemacht iſt von Gott/
zur Weißheit vnd zur Gerechtigkeit/ vnd zur Heyligung/
vnd zur Erlöſung. Wer Chriſtum recht kennt/ vnnd im
Glauben recht ergreifft/ der ergreifft die Fülle der Gottheit/
den Vatter/ den Sohn/ vnd den heyligen Geiſt/ den rechten
Schatz/
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Zitationshilfe: | Nicolai, Philipp: Frewden Spiegel deß ewigen Lebens. Frankfurt (Main), 1599, S. 201. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/nicolai_freuden_1599/219>, abgerufen am 15.08.2024. |