Nicolai, Philipp: Frewden Spiegel deß ewigen Lebens. Frankfurt (Main), 1599.Der Ander Theil deß Frewden Spiegels. Sonne/ nicht ein Sterne/ auch nicht ein Engel/ sondern einMensch vnd Jungfrawen Sohn/ vnnd nimpt auß vnauß- sprechlicher grosser Liebe/ sich vnser Noht/ vnser Trübsa- len/ vnnd vnsers Elendes hertzlich an/ daß er vmb vnsert wil- len eines herben/ schmählichen Todes stirbet. Egyptischen Vogel Pelli- cano. Gleich wie der Egyptische Vogel Pellicanus genannt/ vber sein groß Volck/ in Be- trachtung jhres Todes/ viel mehr hat den HErren Christu vnser Elend ge- sammert. Man schreibet vom König Xerxe, da er den grossen Wer
Der Ander Theil deß Frewden Spiegels. Sonne/ nicht ein Sterne/ auch nicht ein Engel/ ſondern einMenſch vnd Jungfrawen Sohn/ vnnd nimpt auß vnauß- ſprechlicher groſſer Liebe/ ſich vnſer Noht/ vnſer Trübſa- len/ vnnd vnſers Elendes hertzlich an/ daß er vmb vnſert wil- len eines herben/ ſchmählichen Todes ſtirbet. Egyptiſchen Vogel Pelli- cano. Gleich wie der Egyptiſche Vogel Pellicanus genañt/ vber ſein groß Volck/ in Be- trachtung jhres Todes/ viel mehr hat den HErren Chriſtũ vnſer Elend ge- ſammert. Man ſchreibet vom König Xerxe, da er den groſſen Wer
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Der Ander Theil deß Frewden Spiegels.
Sonne/ nicht ein Sterne/ auch nicht ein Engel/ ſondern ein
Menſch vnd Jungfrawen Sohn/ vnnd nimpt auß vnauß-
ſprechlicher groſſer Liebe/ ſich vnſer Noht/ vnſer Trübſa-
len/ vnnd vnſers Elendes hertzlich an/ daß er vmb vnſert wil-
len eines herben/ ſchmählichen Todes ſtirbet.
Gleich wie der Egyptiſche Vogel Pellicanus genañt/
(wenn er ſihet ſeine jungen ſtein tod für jhm ligen/ von der
Schlangen vmbgebracht) als denn verwundet er ſich ſelbſt/
außhertzlicher Liebe/ hackt in ſeine Bruſt/ vnnd ſprützt Blut
herauß/ damit beſpränget er ſeine Jungen/ vñ macht ſie wider
lebendig. Alſo liebet dieſer himmliſcher Pellican/ vns Men-
ſchen/ als ſeine Bluts Verwandten/ mit keiner ſchlechten Lie-
be/ ſondern mit einer feuwrigen Wunder Liebe: Er liebet vns
biß in den Todt/ biß in den Tode deß Kreutzes/ ja biß in die
tieffe Helle/ vnd in die helliſche Marter/ Angſt vnnd Quall
hineyn/ ſintemal er den Tod/ die Helle/ die Hellen Angſt/
vmb vnſer Sünde willen leidet/ vnd vergeuſſet ſein rotes ro-
ſinfarbes Blut am Stam deß Kreutzes/ damit wir vom e-
wigen Todt/ zum ewigen Leben erlöſt vnd widerbracht wür-
den. Das laſſe mir eine Liebe vnd Barmhertzigkeit ſeyn.
Man ſchreibet vom König Xerxe, da er den groſſen
Krieg wider die Griechen führete/ vnd eylffmal hundert tau-
ſent Mann beyeinander hatte/ ſey er auff einen hohen Berge
geſtiegen: Vnd als er die groſſe Mänge von oben herab ſahe/
da hab er bitterlich angefangen zu weinen: Wie er nun ge-
fragt war/ warvmb er weinet/ ſoll er geantwortet haben: Ach
ſolt ich nicht weinen: Jch ſehe das groſſe Volck/ vnnd dencke
daran/ daß jhr keiner vber 100. Jahr mehr lebendig ſeyn wirt/
Viel mehr hat den Sohn Gottes gejammert der gantzẽ wei-
ten Welt/ da ſo viel hundert tauſent mahl tauſent Menſchen
ſolten verſtoſſen vñ verdampt ſeyn. Vñ weil er ſich eben dar-
vmb läſt tödten/ vnnd vergeuſt ſein Blut zu vnſer Erlöſung/
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Zitationshilfe: | Nicolai, Philipp: Frewden Spiegel deß ewigen Lebens. Frankfurt (Main), 1599, S. 200. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/nicolai_freuden_1599/218>, abgerufen am 15.08.2024. |