Nicolai, Philipp: Frewden Spiegel deß ewigen Lebens. Frankfurt (Main), 1599.Der Ander Theil deß Frewden Spiegels. vnnd sitzet zu deiner Rechten/ da er vns vertrit/ vnnd für vnsbittet. Nun liebster Vatter/ dieweil du vns so grosse WolthatAugustinus in So sey nun diß das erste/ welches an diesem Ort zu mer-Das Ende vn- Die Bb iij
Der Ander Theil deß Frewden Spiegels. vnnd ſitzet zu deiner Rechten/ da er vns veꝛtrit/ vnnd für vnsbittet. Nun liebſter Vatter/ dieweil du vns ſo groſſe WolthatAuguſtinus in So ſey nun diß das erſte/ welches an dieſem Ort zu mer-Das Ende vn- Die Bb iij
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Der Ander Theil deß Frewden Spiegels.
vnnd ſitzet zu deiner Rechten/ da er vns veꝛtrit/ vnnd für vns
bittet.
Nun liebſter Vatter/ dieweil du vns ſo groſſe Wolthat
haſt erzeigt durch deinen Sohn/ der in ſeinem Wort auß-
trücklich ſpricht: Niemand kompt zu mir/ es ſey denn/ daß der
Vatter/ der mich geſandt hat/ jn ziehe/ Vnd niemand kompt
zum Vatter denn durch mich. So bitte ich dich/ vnnd ruffe
dich an demütiglich/ Zeuch mich alle wege nach jhm/ auff daß
er mich nach dir ziehe/ dahin/ da er ſitzet zu deiner Rechten/
da ſich her für thut das ewige Leben/ die ewige Seligkeit/ die
vollkommene Liebe ohn alle Furcht/ dazu der ewige Tag/ der
einige Geiſt in allen/ die höheſte vnd gewiſſeſte Sicherheit/
die ſichere Ruhe/ die ꝛühliche Frölichkeit/ das fröliche Heyl/ die
heylſame Ewigkeit/ die ewige Seligkeit/ vnnd die ſelige An-
ſchauwung deines Antlitz/ als auch dein Lob/ der du mit dem-
ſelben deinem Sohn/ vnnd er mit dir in Gemeinſchafft deß
H. Geiſtes/ herrſcheſt vnd regiereſt/ warer Gott jmmer vnd
ewiglich/ Amen.
Auguſtinus in
Meditationibus
cap. 17.
Johan. 6.
Johan. 11.
So ſey nun diß das erſte/ welches an dieſem Ort zu mer-
cken vnnd zu behalten: nemlich das Ende/ warvmb vns Gott
hat erſchaffen/ vnnd vns ſeinen eingebornen Sohn gegeben/
daß ſolches nicht iſt zeitlich Gut/ Gewalt/ Pracht/ Ehre vnd
Wolfahrt/ ſondern das ewige Leben/ wie die Schrifft ſaget:
Gott iſt die Liebe. Daran iſt erſchienen die Liebe Gottes ge-
gen vns/ daß Gott ſeinen eingebornen Sohn geſand hat/ in
die Welt/ daß wir durch jhn leben ſollen. Alſo hat Gott die
Welt geliebet/ daß er ſeinen eingebornen Sohn gab/ auff
daß alle/ die an jhn glauben/ nicht verloren werden/ ſondern
das ewige Leben haben. Gott preyſet ſeine Liebe gegen vns/
daß Chriſtus für vns geſtorben iſt/ da wir noch Sünder wa-
ren. So werden wir viel mehr behalten werden für dem
Zorn/ nach dem wir durch ſein Blut gerecht worden ſind.
Die
Das Ende vn-
ſer Schöpffung
vnd der Barm-
hertzigkeit Got-
tes/ iſt das ewi-
ge Leben.
1. Johan. 4.
Johan. 3.
Rom. 5.
Bb iij
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