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Nicolai, Philipp: Frewden Spiegel deß ewigen Lebens. Frankfurt (Main), 1599.

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Der Ander Theil deß Frewdenspiegels.
Gnaden vnnd in den Bundt der Liebe wider auff vnd an-
nemme/ daß wir widervmb seine Tempel/ organa, Lust-
häuser vnd Eygenthumb würden.

Nemblich/ seinen eingebornen Sohn/ ließ er Mensch
Menschwer-
dung vnd Gna-
den Werck deß
Sohns Got-
tes.
werden/ vnd senckte denselben/ als das Leben seines Hertzens/
in vnser Fleisch vnd Blut/ vnd warff auff jhn aller Welt Sün-
de/ Schmach/ Schuld vnd Straffe/ ließ jhn sterben/ vnd zur
Helle fahren/ auff daß wir durch den Glauben an jhn/ von
Sünde/ Tod/ Teuffel vnd Hellen erlöset vnd befreyet/ deß
ewigen himmlischen Lebens widervmb fähig vnnd theilhaff-
tig würden.

Solches alles wirdt vns sehr lieblich vnd tröstlich erklä-
ret in dem schönen Gesang/ Nun freuwet euch lieben Chri-
sten gemein/ wenn du singest/ Dem Teuffel ich gefangen lag/
im Tod war ich verloren/ Meine Sünd mich quelten Tag vnd
Nacht/ darinn ich war geboren/ Jch siele auch jmmer tieffer
dareyn/ es ward nichts guts am Leben mein/ die Sünde hatt
mich besessen.

Mein gute Werck die golten nichts/ es war mit jhn ver-
dorben/ Der freye Will hasset Gottes Gericht/ Er war zum
Guten erstorben/ Die Angst mich zu verzweiffeln treib/ daß
nichts denn Sterben bey mir bleib/ Zur Hellen must ich
sincken.

Da jammerts Gott in Ewigkeit/ mein Elend vber die
masse/ Er gedacht an sein Barmhertzigkeit/ Er wolt mir helf-
fen lassen/ Er wandte zu mir sein vätterlich Hertz/ Es war
bey jhm fürwar kein Schertz/ er ließ sein bestes kosten.

Er sprach zu seinem lieben Sohn/ die Zeit ist hie zu erbar-
men/ Fahr hin meines Hertzens werthe Kron/ vnd sey das Heyl
der Armen/ vnnd hülff jn auß der Sünden Noht/ erwürge für
jhn den bittern Tod/ vnd laß sie mit dir leben.

Wer kan nun diese Wunderliebe vnd Leutseligkeit vnsers

Gottes

Der Ander Theil deß Frewdenſpiegels.
Gnaden vnnd in den Bundt der Liebe wider auff vnd an-
nemme/ daß wir widervmb ſeine Tempel/ organa, Luſt-
häuſer vnd Eygenthumb würden.

Nemblich/ ſeinen eingebornen Sohn/ ließ er Menſch
Menſchwer-
dung vnd Gna-
den Werck deß
Sohns Got-
tes.
werden/ vnd ſenckte denſelben/ als das Leben ſeines Hertzens/
in vnſer Fleiſch vnd Blut/ vñ warff auff jhn aller Welt Sün-
de/ Schmach/ Schuld vnd Straffe/ ließ jhn ſterben/ vnd zur
Helle fahren/ auff daß wir durch den Glauben an jhn/ von
Sünde/ Tod/ Teuffel vnd Hellen erlöſet vnd befreyet/ deß
ewigen himmliſchen Lebens widervmb fähig vnnd theilhaff-
tig würden.

Solches alles wirdt vns ſehr lieblich vnd tröſtlich erklä-
ret in dem ſchönen Geſang/ Nun freuwet euch lieben Chri-
ſten gemein/ wenn du ſingeſt/ Dem Teuffel ich gefangen lag/
im Tod war ich verloren/ Meine Sünd mich queltẽ Tag vñ
Nacht/ darinn ich war geboren/ Jch ſiele auch jmmer tieffer
dareyn/ es ward nichts guts am Leben mein/ die Sünde hatt
mich beſeſſen.

Mein gute Werck die golten nichts/ es war mit jhn ver-
dorben/ Der freye Will haſſet Gottes Gericht/ Er war zum
Guten erſtorben/ Die Angſt mich zu verzweiffeln treib/ daß
nichts denn Sterben bey mir bleib/ Zur Hellen muſt ich
ſincken.

Da jammerts Gott in Ewigkeit/ mein Elend vber die
maſſe/ Er gedacht an ſein Barmhertzigkeit/ Er wolt mir helf-
fen laſſen/ Er wandte zu mir ſein vätterlich Hertz/ Es war
bey jhm fürwar kein Schertz/ er ließ ſein beſtes koſten.

Er ſprach zu ſeinem lieben Sohn/ die Zeit iſt hie zu erbar-
men/ Fahr hin meines Hertzens werthe Kron/ vñ ſey das Heyl
der Armen/ vnnd hülff jn auß der Sünden Noht/ erwürge für
jhn den bittern Tod/ vnd laß ſie mit dir leben.

Wer kan nun dieſe Wunderliebe vñ Leutſeligkeit vnſers

Gottes
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[192/0210] Der Ander Theil deß Frewdenſpiegels. Gnaden vnnd in den Bundt der Liebe wider auff vnd an- nemme/ daß wir widervmb ſeine Tempel/ organa, Luſt- häuſer vnd Eygenthumb würden. Nemblich/ ſeinen eingebornen Sohn/ ließ er Menſch werden/ vnd ſenckte denſelben/ als das Leben ſeines Hertzens/ in vnſer Fleiſch vnd Blut/ vñ warff auff jhn aller Welt Sün- de/ Schmach/ Schuld vnd Straffe/ ließ jhn ſterben/ vnd zur Helle fahren/ auff daß wir durch den Glauben an jhn/ von Sünde/ Tod/ Teuffel vnd Hellen erlöſet vnd befreyet/ deß ewigen himmliſchen Lebens widervmb fähig vnnd theilhaff- tig würden. Menſchwer- dung vnd Gna- den Werck deß Sohns Got- tes. Solches alles wirdt vns ſehr lieblich vnd tröſtlich erklä- ret in dem ſchönen Geſang/ Nun freuwet euch lieben Chri- ſten gemein/ wenn du ſingeſt/ Dem Teuffel ich gefangen lag/ im Tod war ich verloren/ Meine Sünd mich queltẽ Tag vñ Nacht/ darinn ich war geboren/ Jch ſiele auch jmmer tieffer dareyn/ es ward nichts guts am Leben mein/ die Sünde hatt mich beſeſſen. Mein gute Werck die golten nichts/ es war mit jhn ver- dorben/ Der freye Will haſſet Gottes Gericht/ Er war zum Guten erſtorben/ Die Angſt mich zu verzweiffeln treib/ daß nichts denn Sterben bey mir bleib/ Zur Hellen muſt ich ſincken. Da jammerts Gott in Ewigkeit/ mein Elend vber die maſſe/ Er gedacht an ſein Barmhertzigkeit/ Er wolt mir helf- fen laſſen/ Er wandte zu mir ſein vätterlich Hertz/ Es war bey jhm fürwar kein Schertz/ er ließ ſein beſtes koſten. Er ſprach zu ſeinem lieben Sohn/ die Zeit iſt hie zu erbar- men/ Fahr hin meines Hertzens werthe Kron/ vñ ſey das Heyl der Armen/ vnnd hülff jn auß der Sünden Noht/ erwürge für jhn den bittern Tod/ vnd laß ſie mit dir leben. Wer kan nun dieſe Wunderliebe vñ Leutſeligkeit vnſers Gottes

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Zitationshilfe: Nicolai, Philipp: Frewden Spiegel deß ewigen Lebens. Frankfurt (Main), 1599, S. 192. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/nicolai_freuden_1599/210>, abgerufen am 17.09.2024.