Nicolai, Philipp: Frewden Spiegel deß ewigen Lebens. Frankfurt (Main), 1599.Der Ander Theil deß Frewden Spiegels. versteckten/ Also tragen wir auch von Natur ein peinlichSchrecken vnnd Abscheuw für dem Angesichte Gottes/ vnnd fürchtet sich vnser Fleisch vnnd Blut für jhm/ als für einem verzehrenden Feuwer/ oder wie für einem strengen Richter/ den es von gantzer Seelen hasset. Alle Adams Kinder sind ein ehebrecherisch Art/ vnd haben nach jhrem Abfall von Gott mit dem Teuffel gebulet: Gleichwol er- barmet sich Gott vnser. ABer allhie merck ferrner/ was Gott an vns ge- Nicht anders handelt der Leutselige Gott mit vns/ da lassen.
Der Ander Theil deß Frewden Spiegels. verſteckten/ Alſo tragen wir auch von Natur ein peinlichSchrecken vnnd Abſcheuw für dem Angeſichte Gottes/ vnnd fürchtet ſich vnſer Fleiſch vnnd Blut für jhm/ als für einem verzehrenden Feuwer/ oder wie für einem ſtrengen Richter/ den es von gantzer Seelen haſſet. Alle Adams Kinder ſind ein ehebrecheriſch Art/ vnd haben nach jhrem Abfall von Gott mit dem Teuffel gebulet: Gleichwol er- barmet ſich Gott vnſer. ABer allhie merck ferrner/ was Gott an vns ge- Nicht anders handelt der Leutſelige Gott mit vns/ da laſſen.
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Der Ander Theil deß Frewden Spiegels.
verſteckten/ Alſo tragen wir auch von Natur ein peinlich
Schrecken vnnd Abſcheuw für dem Angeſichte Gottes/
vnnd fürchtet ſich vnſer Fleiſch vnnd Blut für jhm/ als
für einem verzehrenden Feuwer/ oder wie für einem
ſtrengen Richter/ den es von gantzer Seelen haſſet.
Alle Adams Kinder ſind ein ehebrecheriſch
Art/ vnd haben nach jhrem Abfall von Gott
mit dem Teuffel gebulet: Gleichwol er-
barmet ſich Gott vnſer.
ABer allhie merck ferrner/ was Gott an vns ge-
wendet/ vnnd wohin die groſſe Liebe/ vnd Philanthro-
pia, oder Leutſeligkeit jhn bewegt habe. Gleichals wo
ein vberauß frommer Mann/ ſein abgewichen/ ehebreche-
riſch Weib/ auß grundloſer hertzlicher Liebe widervmb zu
Gnaden annemme/ ſonderlich da er höret vnd verneme/ daß
ſein abgeſagter Feind/ ſie jhm mit liſtigen Worten verreitzt
vnnd entführet hette/ vnnd hielte ſie gantz vbel/ bulete die eine
Zeit mit jhr/ darnach ſchlüge er ſie/ vnd trätte ſie mit Füſſen/
daß ſie alle vier ſtreckte/ vnnd jhr die rote Safft zun Augen/
Ohren/ Maul vnd Naſen jämmerlich herauß flöſſe. Solchs
alles erführe der Ehemann/ vnnd ob er wol dazu ſtillſchwei-
gen/ vnnd der Ehebrecherin jhr Feg Feuwer vnnd Trübſaal
mit allem recht wol gönnen möchte/ jammerts jhn doch auß
groſſer vnverdienter Liebe vnnd Barmhertzigkeit ge-
gen ſie/ rüffe ſie zu ſich/ vnnd nemme ſie wider zur Ehefrau-
wen an.
Gott rüfft vns
auß Gnaden
wider zu ſich/
gleich einem
frommen
Mann/ der ſein
ehebrecheriſch
Weib wider
zu Gnaden an-
nimpt.
Nicht anders handelt der Leutſelige Gott mit vns/ da
er das menſchliche Geſchlecht/ die ehebrecheriſch Art/ ſihet
ligen vnter der Gewalt deß Todes/ deß Teuffels/ vnnd der
Hellen/ daß ſie muß vom Satan jhrem helliſchen Bulen/ ſich
dapffer für die Haarwürme/ zauſen/ martern vnnd plagen
laſſen.
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