Nicolai, Philipp: Frewden Spiegel deß ewigen Lebens. Frankfurt (Main), 1599.Der Ander Theil deß Frewden Spiegels. als sie bloß vnd nacket waren/ suchten sie eylend Raht/ vndflochten Feigen Bletter zusammen/ vnnd machten jhnen Schürtze. Nun war das natürliche Leben noch vbrig in jhnen/ da Gleich wie nun Adam nach dem Fall von Natur nichtWir Menschen versteckten/ Aa iij
Der Ander Theil deß Frewden Spiegels. als ſie bloß vnd nacket waren/ ſuchten ſie eylend Raht/ vndflochten Feigen Bletter zuſammen/ vnnd machten jhnen Schürtze. Nun war das natürliche Leben noch vbrig in jhnen/ da Gleich wie nun Adam nach dem Fall von Natur nichtWir Menſchen verſteckten/ Aa iij
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Der Ander Theil deß Frewden Spiegels.
als ſie bloß vnd nacket waren/ ſuchten ſie eylend Raht/ vnd
flochten Feigen Bletter zuſammen/ vnnd machten jhnen
Schürtze.
Nun war das natürliche Leben noch vbrig in jhnen/ da
ſie Geiſtlich todt waren/ daß ſie gleichwol noch gehen/ ſehen/
hören/ reden/ rahtſchlagen/ vnnd der fleiſchlichen Vernunfft
gebrauchen konten. Aber nachdemmal ſie deß Göttlichen Le-
bens (welches iſt das aller edleſt) gantz vnd gar beraubet wa-
ren/ vnnd hatten die anerſchaffene Liebe zu Gott/ in eine jrr-
diſche Luſt Seuche verkehret/ vnd ſahen an jhren bloſſen vnd
nackten Gliedern/ daß dieſelben gegen jhrer erſten Herrlig-
keit zu rechnen/ nun nicht anders waren/ deñ wie todte Leich-
nam gegen dem lebendigen Menſchen/ vnnd nicht mehr hat-
ten/ die Schönheit/ Krafft/ Stärcke/ vnnd Tugendt/ auch
nicht den cuſſerlichen Glantz vnnd Schein/ wie zuvorn/
Sihe/ da geriehten ſie in eytel Furcht/ Angſt vnd Schrecken/
daß ſie für Gott peinlich flohen/ vnnd ſich hinder die Bäwme
verſteckten. Der Leib aber nam hernach durch allerley
Schmertzen vnd Kranckheit ab/ vnd ward außgemattet/ biß
endlich der Todt darzu ſchlug/ vnnd ſie beyde vnter die Erde
brachte.
Jn Adam vnnd
Euableibt nach
dem Fall das
natürliche Leben
noch vbrig/ da
das Geiſtliche
verloſchen war.
Gleich wie nun Adam nach dem Fall von Natur nicht
mehr himmliſch/ ſondern allein jrrdiſch vnd fleiſchlich geſin-
net war/ alſo hat er auch/ nach dieſem jrrdiſchen Bilde/ Kin-
der gezeuget. Vnnd daher ſind wir alle in Sünden empfan-
gen/ vnnd in Sünden geborn/ vnnd durch die Sünde/ dem
Tod vnterworffen. Das Ebenbild Gottes (welches die voll-
kommene Liebe heiſſet) iſt aller ding hinweg/ außgethan
vnd verloſchen/ vnd deß leydigen Teuffels Bilde (welches die
ſündliche Luſtſeuche heiſſet/ als auch die helliſche Furcht für
Gottes Gericht) iſt an ſeine ſt att kommen. Denn gleich
wie Adam vnd Eua nach dem Fall/ für Gott flohen/ vnd ſich
verſteckten/
Wir Menſchen
Kinder auff Er
den/ tragen alle
von Natur A-
dams Bilde.
Aa iij
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