Nicolai, Philipp: Frewden Spiegel deß ewigen Lebens. Frankfurt (Main), 1599.Der erste Theil deß Frewden Spiegels. Esa. 65.Psal. 36.alles/ was dein Hertz begert/ vnd was du nicht wilt/ das ist auch da niergendt fürhanden. Da ist ein recht lebendiges Le- Apoc. 20.ben/ ein süß Leben/ ein lieblichs Leben/ vnd ein Leben/ das man nimmer vergisset/ vnd nimmer kan müde werden. Da ist kein Feindt/ der wider dich streitte/ noch keine sündtliche Lust/ sondern ein hohe gewisse Sicherheit/ dazu ein sicher Rast vnd Ruhe/ eine rüheliche Frolockung/ ein fröliches Heyl/ eine heylsame Ewigkeit/ eine ewige Seligkeit/ ei- ne selige Dreyfaltigkeit/ ja GOtt einig im Wesen/ vnnd 1. Corint. 13. 1. Johan. 3.dreyfaltig in Personen/ der einige wahre GOtt/ vnnd die selige Anschauwung seines Wesens/ welche Anfehauw- ung recht ist die Frewde deß Herren deines Gottes. Verlangen nach der ewigen Frewde. O Frewde vber Frewde/ du selige Frewde/ die vber dem Vatter. Vnd nun weß soll ich so lang harren/ vnd auff wen soll sern
Der erſte Theil deß Frewden Spiegels. Eſa. 65.Pſal. 36.alles/ was dein Hertz begert/ vnd was du nicht wilt/ das iſt auch da niergendt fürhanden. Da iſt ein recht lebendiges Le- Apoc. 20.ben/ ein ſüß Leben/ ein lieblichs Leben/ vnd ein Leben/ das man nimmer vergiſſet/ vnd nimmer kan müde werden. Da iſt kein Feindt/ der wider dich ſtreitte/ noch keine ſündtliche Luſt/ ſondern ein hohe gewiſſe Sicherheit/ dazu ein ſicher Raſt vnd Ruhe/ eine rüheliche Frolockung/ ein fröliches Heyl/ eine heylſame Ewigkeit/ eine ewige Seligkeit/ ei- ne ſelige Dreyfaltigkeit/ ja GOtt einig im Weſen/ vnnd 1. Corint. 13. 1. Johan. 3.dreyfaltig in Perſonen/ der einige wahre GOtt/ vnnd die ſelige Anſchauwung ſeines Weſens/ welche Anfehauw- ung recht iſt die Frewde deß Herren deines Gottes. Verlangẽ nach der ewigen Frewde. O Frewde vber Frewde/ du ſelige Frewde/ die vber dem Vatter. Vnd nun weß ſoll ich ſo lang harren/ vnd auff wen ſoll ſern
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Der erſte Theil deß Frewden Spiegels.
alles/ was dein Hertz begert/ vnd was du nicht wilt/ das iſt
auch da niergendt fürhanden. Da iſt ein recht lebendiges Le-
ben/ ein ſüß Leben/ ein lieblichs Leben/ vnd ein Leben/ das
man nimmer vergiſſet/ vnd nimmer kan müde werden. Da
iſt kein Feindt/ der wider dich ſtreitte/ noch keine ſündtliche
Luſt/ ſondern ein hohe gewiſſe Sicherheit/ dazu ein ſicher
Raſt vnd Ruhe/ eine rüheliche Frolockung/ ein fröliches
Heyl/ eine heylſame Ewigkeit/ eine ewige Seligkeit/ ei-
ne ſelige Dreyfaltigkeit/ ja GOtt einig im Weſen/ vnnd
dreyfaltig in Perſonen/ der einige wahre GOtt/ vnnd
die ſelige Anſchauwung ſeines Weſens/ welche Anfehauw-
ung recht iſt die Frewde deß Herren deines Gottes.
Eſa. 65.
Pſal. 36.
Apoc. 20.
1. Corint. 13.
1. Johan. 3.
O Frewde vber Frewde/ du ſelige Frewde/ die vber
alle vergängliche Welt Frewde hoch herfähret/ vnd ohne
welche niergendt beſtändige Frewde mag angetroffen wer-
den. Du ſelige edle Frewde/ wenn werde ich zu dir eynge-
hen/ daß ich ſehe den Herren meinen Gott/ der in dir
wohnet? Jch ſage mit Moſe: Jch wil dahin vnd ſehen diß
groß Geſicht. Aber was iſts/ das mich ſo auffhält/ vnd ſo
zurück zeucht? Ach wehe mir/ daß ich ſo lang Zeit muß ein
Frembdling ſeyn auff Erden. Ach wehe mir/ daß ich ſo lang
in dieſer Welt pilgrimiere: Es iſt wie ein Mondt in meinen
Beinen/ daß man täglich zu mir ſagt: Wo iſt nun dein
Gott? Vnd daß ich jmmer dieſe Wort hören muß: Har-
re hie/ harre da/ harre hie/ harre da/ hie ein wenig/ da ein
wenig.
Pſalm. 42.
Exod. 3.
Pſalm. 120.
Pſalm. 42.
Eſa. 28.
Vnd nun weß ſoll ich ſo lang harren/ vnd auff wen ſoll
ich ſo lang warten? Herr Gott Vatter/ Sollen wir nicht
warten deines eingebornen Sohns vnſers Heylandts Je-
ſu Chriſti deß Herren/ welcher vnſern nichtigen Leib
verklären wirdt/ daß er ähnlich werde ſeinem verklärten
Leibe? Wir deine Kinder warten ja auff denſelben vn-
ſern
Philip. 3.
Luc. 12.
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