Nicolai, Philipp: Frewden Spiegel deß ewigen Lebens. Frankfurt (Main), 1599.Der Erste Theil deß Frewden Spiegels. vnter einander lieben/ da müssen sie sich je kennen/ vnd einer-ley gesinner seyn/ daß sie nicht wider einander lauffen. Weil dann die Liebe deß Nechsten/ an keinem Ort in derAuß der Liebe Daselbst er kennet Moses den Eliam/ vnd Elias Mosen/Es kennen sich haben/ M ij
Der Erſte Theil deß Frewden Spiegels. vnter einander lieben/ da müſſen ſie ſich je kennen/ vnd einer-ley geſinner ſeyn/ daß ſie nicht wider einander lauffen. Weil dann die Liebe deß Nechſten/ an keinem Ort in derAuß der Liebe Daſelbſt er kennet Moſes den Eliam/ vnd Elias Moſen/Es kennen ſich haben/ M ij
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Der Erſte Theil deß Frewden Spiegels.
vnter einander lieben/ da müſſen ſie ſich je kennen/ vnd einer-
ley geſinner ſeyn/ daß ſie nicht wider einander lauffen.
Weil dann die Liebe deß Nechſten/ an keinem Ort in der
gantzen weiten Welt/ ſo ſtarck/ ſo herrlich vnd ſo vollköm̃lich
gehalten wirt/ als im ewigẽ Leben/ oder im himmliſchen Pa-
radeiß/ da die ſeligen Engel vnd Menſchẽ ſich hertzlich vnter
einander lieben/ vnd in der Liebe ewiglich bleiben/ So folget
vnwiderſprechlich/ dz ſolche Liebe/ vnd ein ſolch Leben/ die An-
ſchauwung vnnd Erkänntnuß der Perſonen mit begreiffe/
vnd mit eynſchlieſſe/ vnnd daß die Engel den Menſchen/
vnd die Menſchen den Engeln/ alſo auch ein Engel dem an-
dern/ vnnd ein Menſch dem andern/ viel hundert tauſendt
mal beſſer/ gnawer vnnd eygentlicher bekannt ſeyn müſſen/
dann Mann vnd Weib/ Eltern vnd Kinder/ Bruder vnnd
Schweſter/ Bräutigam vnd Braut/ Nachbarn/ Freunde
vnd Blutsverwandten/ in dieſer Welt ſich kennen/ vnd je-
mals erkannt haben.
Auß der Liebe
deß Nechſten im
Himmel/ folge
erſtlich/ daß ſie
ſich vnter einan-
der kennen.
Daſelbſt er kennet Moſes den Eliam/ vnd Elias Moſen/
ob ſchon keiner den and’u zuvor in dieſem Lebẽ mit leiblichen
Augẽ geſehen/ noch leiblich erkañt hatt. Deßgleichẽ ob wol d’
Gottſelige glaubige Hauptmañ zu Capernaum (welcher in
ſeiner Noht Chriſtum erſuchte) der heyligen Patriarchẽ vnd
Propheten/ im Fleiſch auff Erden nie iſt anſichtig worden/
ſo ſihet vnd kennet er ſie doch jetzt in jenẽ Leben/ vñ ſitzt mit A-
braham/ Jſaac vñ Jacob zu Tiſche. Deßgleichen kennen ſich
die lieben Engel vnd ſelige Menſchẽ dort all vnter einander/
dieweil ſie alle voll ſind deß H. Geiſtes/ dem nichts verborgen
iſt/ ſondern forſchet alles/ auch die Tieffe der Gottheit: Vnd
hie kan ich recht ſchlieſſen à maiori ad minus alſo: Jſt der H.
Geiſt in den Außerwehlten/ vnd wohnet in jhnen/ als in ſei-
nen lebendigẽ Tempeln/ mit ſolcher Krafft/ Wirckung vnd
Klarheit/ daß ſie völlig illuminirte vnd hocherleuchte Heꝛtzen
haben/
Es kennen ſich
im Himmel alle
Außerwehlten/
auch die welche
einander auff
dieſer Welt im
Fleiſch nie er-
kannt haben.
Matth. 17.
Matth 8.
1 Cor 2.
Sehen vnd ken-
nen die Außer-
wehlten jhren
GOtt im Him-
mel/ Sokennen
ſie in Gott auch
ſich ſelbſt vnter
einander.
M ij
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