Nicolai, Philipp: Frewden Spiegel deß ewigen Lebens. Frankfurt (Main), 1599.Der erste Theil deß Frewden Spiegels. heller als die Sternen/ vnd ein Stern grösser Klar heit hat dennder ander/ So erhebt sich doch darüber keine Spaltung noch Abgunst/ vnd neidet keiner seinen Nechsten/ der sonderlichen Praeeminentz vnd Fürzugs halben/ sonder halten einträchtig- lich zusammen/ daß ein jeder vber deß andern Ehre/ Schmuck vnd Gaben sich ja so sehr erfreuwet/ als wanns jm selbst wi- fahren were/ vnd ein jeder dem andern seine Herrligkeit so wol gönnet/ als wenn sie sein eygen were. Antwort auff die Frage/ Ob auch die Außer- wehlten im Himmel sich vnter einan- der kennen. VNd ist vnrecht/ daß man hie viel Disputierens greifft zwo Tu- genden in sich/ Erkänntnuß vnd Einmühtigkeit. Jst doch aller Liebe Natur/ Art vnd Eygenschafft/ daß vnter-
Der erſte Theil deß Frewden Spiegels. heller als die Sternẽ/ vñ ein Stern gröſſer Klar heit hat dennder ander/ So erhebt ſich doch darüber keine Spaltung noch Abgunſt/ vnd neidet keiner ſeinen Nechſten/ der ſonderlichen Præeminentz vñ Fürzugs halben/ ſonder halten einträchtig- lich zuſam̃en/ daß ein jeder vber deß andern Ehre/ Schmuck vnd Gaben ſich ja ſo ſehr erfreuwet/ als wanns jm ſelbſt wi- fahren were/ vnd ein jeder dem andern ſeine Herrligkeit ſo wol gönnet/ als wenn ſie ſein eygen were. Antwort auff die Frage/ Ob auch die Außer- wehlten im Himmel ſich vnter einan- der kennen. VNd iſt vnrecht/ daß man hie viel Diſputierens greifft zwo Tu- genden in ſich/ Erkäñtnuß vnd Einmühtigkeit. Jſt doch aller Liebe Natur/ Art vnd Eygenſchafft/ daß vnter-
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Der erſte Theil deß Frewden Spiegels.
heller als die Sternẽ/ vñ ein Stern gröſſer Klar heit hat denn
der ander/ So erhebt ſich doch darüber keine Spaltung noch
Abgunſt/ vnd neidet keiner ſeinen Nechſten/ der ſonderlichen
Præeminentz vñ Fürzugs halben/ ſonder halten einträchtig-
lich zuſam̃en/ daß ein jeder vber deß andern Ehre/ Schmuck
vnd Gaben ſich ja ſo ſehr erfreuwet/ als wanns jm ſelbſt wi-
fahren were/ vnd ein jeder dem andern ſeine Herrligkeit ſo
wol gönnet/ als wenn ſie ſein eygen were.
Antwort auff die Frage/ Ob auch die Außer-
wehlten im Himmel ſich vnter einan-
der kennen.
VNd iſt vnrecht/ daß man hie viel Diſputierens
vnd Fragens mache/ ob die glorifieierte Kinder Got-
tes vnd Bürger im himmeliſchẽ Jeruſalem/ ſich auch
vnter einander kennen/ daß jederman wiſſe/ wer der ander ſey.
Denn wer wolt im geringſten daran zweiffeln/ nach demmal
die Schrifft zeuget/ daß das him̃liſche Leben ſey eytel Liebe?
Die Liebe (ſpricht S. Paulus) höret nimmer mehr auff/ So
doch die Weiſſagungẽ auffhör en werden/ vnd die Sprachen
auffhören werden/ vñ das Erkäñtnuß (verſtehe das Stück-
werck) auffhören wirt. Höret nun die Liebe nimmer auff/ ſo
bleibt ſie ewiglich/ vnd wirdt der Contract oder Bundt der
Liebe/ durchs Geſetz offenbaret/ im ewigẽ Leben vollköm̃lich/
feſt vnd vnaufflößlich gehalten/ Was ſolt aber diß für ein
Liebe vnd Einigkeit/ oder frewdenreiche Gemeinſchafft der
Heyligen ſeyn/ da keiner den andern kennte?
1. Corinth. 13.
Sie lieben ſich
vnter einander/
Ergo kennen ſie
ſich auch.
Jſt doch aller Liebe Natur/ Art vnd Eygenſchafft/ daß
ſie ſonderlich dieſe zwo Tugenden in ſich faſſe vnd mit be-
greiffe/ welche heiſſen/ Erkäntnuß der Gemühter/ vnnd
Gleichförmigkeit deß Willens. Denn wo ſich Freunde
vnter-
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