Nicolai, Philipp: Frewden Spiegel deß ewigen Lebens. Frankfurt (Main), 1599.Der erste Theil deß Frewdenspiegels. liche Weißheit/ vnd seinen Bundt läßt er sie wissen/ nicht im[unleserliches Material - 1 Zeichen fehlt] Corinth. 13. Jerem. 31.tunckeln Wort/ als in einem Spiegel/ sondern im Liecht der gegenwärtigen himmlischen Offenbarung/ mit lebendiger Stimm/ daß keiner mehr dem andern sagt: Er kenne den Herrn/ sondern erkennen jhn allzugleich/ beyde Klein vnd Grosse. känntnuß Got- tes in jener Welt/ beliebet den Außerwehl- ten je länger je mehr. 1. Petri 2. Psal. 142. Syrach 24. Prouerb. 1. Vnd je länger sie die Tieffe der himmlischen Weißheit holung/ wie Gott alles in allen sey im ewi- gen Leben. Sehet lieben Freunde/ also ist vnser lieber Gott droben al- cken/
Der erſte Theil deß Frewdenſpiegels. liche Weißheit/ vnd ſeinen Bundt läßt er ſie wiſſen/ nicht im[unleserliches Material – 1 Zeichen fehlt] Corinth. 13. Jerem. 31.tunckeln Wort/ als in einem Spiegel/ ſondern im Liecht der gegenwärtigẽ him̃liſchẽ Offenbarung/ mit lebendiger Stim̃/ daß keiner mehr dem andern ſagt: Er kenne den Herrn/ ſondern erkennen jhn allzugleich/ beyde Klein vnd Groſſe. känntnuß Got- tes in jener Welt/ beliebet den Außerwehl- ten je länger je mehr. 1. Petri 2. Pſal. 142. Syrach 24. Prouerb. 1. Vnd je länger ſie die Tieffe der him̃liſchen Weißheit holung/ wie Gott alles in allen ſey im ewi- gen Leben. Sehet lieben Freunde/ alſo iſt vnſer lieber Gott drobẽ al- cken/
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Der erſte Theil deß Frewdenſpiegels.
liche Weißheit/ vnd ſeinen Bundt läßt er ſie wiſſen/ nicht im
tunckeln Wort/ als in einem Spiegel/ ſondern im Liecht der
gegenwärtigẽ him̃liſchẽ Offenbarung/ mit lebendiger Stim̃/
daß keiner mehr dem andern ſagt: Er kenne den Herrn/
ſondern erkennen jhn allzugleich/ beyde Klein vnd Groſſe.
_ Corinth. 13.
Jerem. 31.
Vnd je länger ſie die Tieffe der him̃liſchen Weißheit
Gottes/ mit Verwunderung erforſchen/ vnd jhr nachden-
cken/ je mehr ſie gelüſtet/ ſampt allen heyligẽ Engeln dariñ zu
ſchawen/ werdens nimmer müde/ nimmer ſatt/ nimmer vber-
drüſſig/ vnangeſehen/ daß ſolche hohe/ tieffe/ breite/ weite vñ
vnmeßliche Weißheit/ nach jhrem vnendtlichen Abgrundt/
bleibt vnbegreifflich/ vnergründtlich/ vnd iſt nit auß zumeſ-
ſen/ noch zu erzehlen. Dannoch läßt ſie ſich etlicher Maſſen
finden/ dz die hocherleuchtete Kinder Gottes/ ſo viel auß die-
ſem Abgrunde ſchöpffen vnd faſſen/ als jnen noht iſt/ ſehen
auch/ daß die Tieffe der Gottheit iſt eytel weſentliche Liebe/
vnd ſchauwen hineyn als in einen Feuwer Ofen/ Glut vnd
Brunſt ſolcher Liebe/ welche Himmel vñ Erden füllet. Die-
ſen lieben Gott/ ſampt der Tieffe ſeiner Weißheit/ vñ grund-
loſen Güte/ erkennen ſie gründtlich/ vñ trauwen jm ewiglich/
mit groſſer Frewde vnd Wonne/ als jrem allmächtigen Lieb-
haber/ vnd erkennen jn vollköm̃lich/ gleich wie ſie von jhm er-
kannt ſind worden.
Sehet lieben Freunde/ alſo iſt vnſer lieber Gott drobẽ al-
les in allen/ da er in ſeinen Außerwehlten Kindern reſidiert/
wohnet vnd ruhet/ Er erquickt/ beluſtiget vnd erfrewet all jre
Glieder/ Sinne/ Hertz/ Muht vñ Gedanckẽ/ vñ iſt das ſchö-
neſt/ welches die Augẽ ſehen/ das frölichſt/ das die Ohren hö-
ren/ das beſte/ welches ſie riechen/ das edleſt/ davon ſie reden/
das ſüſſeſt/ welches ſie ſchmeckẽ/ das lieblichſt/ welches ſie füh-
len/ das freundlichſt/ welchs ſie lieben/ vñ das tieffſt/ welchem
ſie jmmer nachdencken/ ob ſchon diß Sehẽ/ Hören/ Schmä-
cken/
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