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Nicolai, Philipp: Frewden Spiegel deß ewigen Lebens. Frankfurt (Main), 1599.

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Der Erste Theil deß Frewdenspiegels.
Rom. 8.mich niemandt kan auß deiner Handt reissen/ weder Todt/
noch Leben/ weder Hohes noch Tieffes/ noch keine Gewalt/
weder Gegenwärtiges noch Zukünfftiges.

Der himmlische
Complexus
währet ewig-
lich.

Solcher himmlischer Complexus, Kuß vnd Gesellschafft
Gottes mit seinen außerwehlten Kindern/ höret nicht auff/
gebieret auch keine Sattsamkeit/ noch Vberdruß/ sonder be-
liebet ewiglich/ vnd ist viel höher/ edler vnd herrlicher/ denn
daß sie auff dieser Welt/ mit menschlichen Sinnen sich fas-
sen vnd ergründen lasse.

Obiectum summi amoris. Gott ist die Lie-
be selbst/ vnd sättiget im Himmel alle Enge-
lische vnd Menschliche Liebe.
VII.

ZVm siebenden/ läufft vber diß alles/ auch nichts
für/ das die selige Eynwohner im himmelischen Je-
rusalem hertzlicher lieben/ noch mehr lieben können/ als
vnsern lieben Gott/ der da ist die Liebe selbst/ vnd kan all En-
gelische vnd all menschliche Liebe/ mit dem wundertröstlichen
Anblick seines lieblichen Wesens zur Gnüge sättigen vnd er-
füllen/ daß sie nichts höhers vber jn wündschen noch begeren.
Darvmb ob wol im Himmel auch ist ein vollkommene Lie-
be deß Nechsten vnter den Kindern deß Liechts/ daß einer den
andern liebet/ als sich selbst/ so hat doch die einbrünstige Liebe
zu Gott den Fürzug/ daß sie jhren allmächtigen Liebhaber/
vber alle Creaturen auffs höchst erheben vnd weit fürziehen/
vnd jhn von gantzem Hertzen/ von gantzer Seelen/ vnd von
gantzem Gemühte lieben/ dieweil sie alle von jm hertzlich ge-
liebet werden/ vnd er sie auß grosser Liebe/ wie stattliche Pal-
lasten vnd Sonnen klare Tempel bewohnet.

Die Seele deß Menschen ist doch nach Gottes Bilde
formiert/ vnd träget das himmlisch Bilde völlig in jenem Leben/
daß sie jhren lieben Gott (welcher ist die Liebe selbst/ vnd von

welchem

Der Erſte Theil deß Frewdenſpiegels.
Rom. 8.mich niemandt kan auß deiner Handt reiſſen/ weder Todt/
noch Leben/ weder Hohes noch Tieffes/ noch keine Gewalt/
weder Gegenwärtiges noch Zukünfftiges.

Der him̃liſche
Complexus
währet ewig-
lich.

Solcher him̃liſcher Complexus, Kuß vnd Geſellſchafft
Gottes mit ſeinen außerwehlten Kindern/ höret nicht auff/
gebieret auch keine Sattſamkeit/ noch Vberdruß/ ſonder be-
liebet ewiglich/ vnd iſt viel höher/ edler vnd herrlicher/ denn
daß ſie auff dieſer Welt/ mit menſchlichen Sinnen ſich faſ-
ſen vnd ergründen laſſe.

Obiectum ſummi amoris. Gott iſt die Lie-
be ſelbſt/ vnd ſättiget im Himmel alle Enge-
liſche vnd Menſchliche Liebe.
VII.

ZVm ſiebenden/ läufft vber diß alles/ auch nichts
für/ das die ſelige Eynwohner im himmeliſchen Je-
ruſalem hertzlicher lieben/ noch mehr lieben können/ als
vnſern lieben Gott/ der da iſt die Liebe ſelbſt/ vnd kan all En-
geliſche vñ all menſchliche Liebe/ mit dem wundertröſtlichen
Anblick ſeines lieblichen Weſens zur Gnüge ſättigen vnd er-
füllen/ daß ſie nichts höhers vber jn wündſchen noch begeren.
Darvmb ob wol im Himmel auch iſt ein vollkommene Lie-
be deß Nechſten vnter den Kindern deß Liechts/ daß einer den
andern liebet/ als ſich ſelbſt/ ſo hat doch die einbrünſtige Liebe
zu Gott den Fürzug/ daß ſie jhren allmächtigen Liebhaber/
vber alle Creaturen auffs höchſt erheben vnd weit fürziehen/
vnd jhn von gantzem Hertzen/ von gantzer Seelen/ vnd von
gantzem Gemühte lieben/ dieweil ſie alle von jm hertzlich ge-
liebet werden/ vnd er ſie auß groſſer Liebe/ wie ſtattliche Pal-
laſten vnd Sonnen klare Tempel bewohnet.

Die Seele deß Menſchen iſt doch nach Gottes Bilde
formiert/ vñ träget das him̃liſch Bilde völlig in jenem Leben/
daß ſie jhren lieben Gott (welcher iſt die Liebe ſelbſt/ vnd von

welchem
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[82/0100] Der Erſte Theil deß Frewdenſpiegels. mich niemandt kan auß deiner Handt reiſſen/ weder Todt/ noch Leben/ weder Hohes noch Tieffes/ noch keine Gewalt/ weder Gegenwärtiges noch Zukünfftiges. Rom. 8. Solcher him̃liſcher Complexus, Kuß vnd Geſellſchafft Gottes mit ſeinen außerwehlten Kindern/ höret nicht auff/ gebieret auch keine Sattſamkeit/ noch Vberdruß/ ſonder be- liebet ewiglich/ vnd iſt viel höher/ edler vnd herrlicher/ denn daß ſie auff dieſer Welt/ mit menſchlichen Sinnen ſich faſ- ſen vnd ergründen laſſe. Obiectum ſummi amoris. Gott iſt die Lie- be ſelbſt/ vnd ſättiget im Himmel alle Enge- liſche vnd Menſchliche Liebe. ZVm ſiebenden/ läufft vber diß alles/ auch nichts für/ das die ſelige Eynwohner im himmeliſchen Je- ruſalem hertzlicher lieben/ noch mehr lieben können/ als vnſern lieben Gott/ der da iſt die Liebe ſelbſt/ vnd kan all En- geliſche vñ all menſchliche Liebe/ mit dem wundertröſtlichen Anblick ſeines lieblichen Weſens zur Gnüge ſättigen vnd er- füllen/ daß ſie nichts höhers vber jn wündſchen noch begeren. Darvmb ob wol im Himmel auch iſt ein vollkommene Lie- be deß Nechſten vnter den Kindern deß Liechts/ daß einer den andern liebet/ als ſich ſelbſt/ ſo hat doch die einbrünſtige Liebe zu Gott den Fürzug/ daß ſie jhren allmächtigen Liebhaber/ vber alle Creaturen auffs höchſt erheben vnd weit fürziehen/ vnd jhn von gantzem Hertzen/ von gantzer Seelen/ vnd von gantzem Gemühte lieben/ dieweil ſie alle von jm hertzlich ge- liebet werden/ vnd er ſie auß groſſer Liebe/ wie ſtattliche Pal- laſten vnd Sonnen klare Tempel bewohnet. Die Seele deß Menſchen iſt doch nach Gottes Bilde formiert/ vñ träget das him̃liſch Bilde völlig in jenem Leben/ daß ſie jhren lieben Gott (welcher iſt die Liebe ſelbſt/ vnd von welchem

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Zitationshilfe: Nicolai, Philipp: Frewden Spiegel deß ewigen Lebens. Frankfurt (Main), 1599, S. 82. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/nicolai_freuden_1599/100>, abgerufen am 17.11.2024.