Naudé, Philippe: Gründe der Meßkunst. Berlin, 1706.selbiges in Quarto zu lassen/ den Druck aber in Octavo, um Das ist nun der Zweck/ den wir uns in diesem Werck vor- Solte immittelst etwan ein edeles Gemüht und erfahre- den
ſelbiges in Quarto zu laſſen/ den Druck aber in Octavo, um Das iſt nun der Zweck/ den wir uns in dieſem Werck vor- Solte immittelſt etwan ein edeles Gemuͤht und erfahre- den
<TEI> <text> <front> <div n="1"> <p><pb facs="#f0018"/> ſelbiges in <hi rendition="#aq">Quarto</hi> zu laſſen/ den Druck aber in <hi rendition="#aq">Octavo,</hi> um<lb/> einen breiten Rand zu bekommen/ damit unſere hohe <hi rendition="#aq">Acade-<lb/> mici,</hi> und ein jeder ander <hi rendition="#aq">curieuſer</hi> Leſer/ die Figuren neben<lb/> den <hi rendition="#aq">diſcours</hi> hinſetzen koͤnne; wiewol dem <hi rendition="#aq">Publico</hi> zu dienen/<lb/> die Figuren/ alle beyeinander/ am Ende zu finden ſeynd; und<lb/> dieſes auch ſo bequem/ als es immer geſchehen kan/ indem ſie<lb/> alſo eingebunden werden/ daß ſie/ wo man will/ auswendig<lb/> erſcheinen/ wann gleich das Buch zu waͤre.</p><lb/> <p>Das iſt nun der Zweck/ den wir uns in dieſem Werck vor-<lb/> genommen haben. Gleich wie man aber bißhero noch keinen<lb/><hi rendition="#aq">Autorem</hi> angetroffen/ der zur <hi rendition="#aq">abſolu</hi>ten <hi rendition="#aq">perfection</hi> oder Voll-<lb/> kommenheit geſtiegen/ oder der allen Menſchen ein voͤlliges<lb/> Vergnuͤgen geleiſtet/ ſo bilde ich mir auch nicht ſo viel ein/ daß<lb/> ich meinen ſolte/ gluͤcklicher darinnen als andere geweſen zu<lb/> ſeyn; und zweiffele auch gantz nicht/ man werde hinfuͤhro/<lb/> wie vorhin/ allezeit in neuen Wiſſenſchafften/ <hi rendition="#aq">avanci</hi>ren und<lb/> zunehmen/ wie von der Welt Anfang her biß <hi rendition="#aq">dato</hi> geſchehen.<lb/> Es iſt genug/ um einigen Danck von vernuͤnfftigen billigen und<lb/> auffrichtigen Leſern durch ſeine Muͤhe und Fletß zu er warten/<lb/> daß ein jeder/ in ſeiner <hi rendition="#aq">profeſſion</hi> fleißig- und <hi rendition="#aq">curieu</hi>ſer Menſch/<lb/> von dem Seinigen etwas zuſetze oder beytrage/ um uns etwas<lb/> naͤher/ zu der ſo erwuͤnſchten Vollkommenheit zu bringen/<lb/> nach welche man allezeit trachten/ und zu der man ſehr wahr-<lb/> ſcheinlich/ nimmer voͤlliger gelangen wird.</p><lb/> <p>Solte immittelſt etwan ein edeles Gemuͤht und erfahre-<lb/> ner Menſch ſich finden/ der noch etwas angemercket haͤtte/<lb/> wodurch unſer Werck noch naͤher zu der <hi rendition="#aq">perfection</hi> haͤtte koͤn-<lb/> nen gebracht werden/ und der auch ſo generoͤß ſeyn wolte/ und<lb/> uns ſeine Meinung daruͤber/ ſchrifftlich oder anderſt eroͤffnen/<lb/> will ich auch ſo lehrbegierig/ und ſo danckbar mich gegen ihm<lb/> erzeigen/ das wo man zu einem zweiten Druck kommen ſolte/<lb/> und ſein vorgeben ſich in der That alſo vortheilhafftig befin-<lb/> <fw place="bottom" type="catch">den</fw><lb/></p> </div> </front> </text> </TEI> [0018]
ſelbiges in Quarto zu laſſen/ den Druck aber in Octavo, um
einen breiten Rand zu bekommen/ damit unſere hohe Acade-
mici, und ein jeder ander curieuſer Leſer/ die Figuren neben
den diſcours hinſetzen koͤnne; wiewol dem Publico zu dienen/
die Figuren/ alle beyeinander/ am Ende zu finden ſeynd; und
dieſes auch ſo bequem/ als es immer geſchehen kan/ indem ſie
alſo eingebunden werden/ daß ſie/ wo man will/ auswendig
erſcheinen/ wann gleich das Buch zu waͤre.
Das iſt nun der Zweck/ den wir uns in dieſem Werck vor-
genommen haben. Gleich wie man aber bißhero noch keinen
Autorem angetroffen/ der zur abſoluten perfection oder Voll-
kommenheit geſtiegen/ oder der allen Menſchen ein voͤlliges
Vergnuͤgen geleiſtet/ ſo bilde ich mir auch nicht ſo viel ein/ daß
ich meinen ſolte/ gluͤcklicher darinnen als andere geweſen zu
ſeyn; und zweiffele auch gantz nicht/ man werde hinfuͤhro/
wie vorhin/ allezeit in neuen Wiſſenſchafften/ avanciren und
zunehmen/ wie von der Welt Anfang her biß dato geſchehen.
Es iſt genug/ um einigen Danck von vernuͤnfftigen billigen und
auffrichtigen Leſern durch ſeine Muͤhe und Fletß zu er warten/
daß ein jeder/ in ſeiner profeſſion fleißig- und curieuſer Menſch/
von dem Seinigen etwas zuſetze oder beytrage/ um uns etwas
naͤher/ zu der ſo erwuͤnſchten Vollkommenheit zu bringen/
nach welche man allezeit trachten/ und zu der man ſehr wahr-
ſcheinlich/ nimmer voͤlliger gelangen wird.
Solte immittelſt etwan ein edeles Gemuͤht und erfahre-
ner Menſch ſich finden/ der noch etwas angemercket haͤtte/
wodurch unſer Werck noch naͤher zu der perfection haͤtte koͤn-
nen gebracht werden/ und der auch ſo generoͤß ſeyn wolte/ und
uns ſeine Meinung daruͤber/ ſchrifftlich oder anderſt eroͤffnen/
will ich auch ſo lehrbegierig/ und ſo danckbar mich gegen ihm
erzeigen/ das wo man zu einem zweiten Druck kommen ſolte/
und ſein vorgeben ſich in der That alſo vortheilhafftig befin-
den
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