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Morhof, Daniel Georg: Unterricht Von Der Teutschen Sprache und Poesie. Kiel, 1682.

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Schauspielen.
mi & tranferendo pulsum fortiorem a
fine in principium cujusque mensurae,
mutando nempe jambos in trochaeos, a-
napaestos in dactylos, & paeonas quartos
in paeonas primos. Si Musici nostri id ip-
sum praestare jubeantur etiamsi cum o-
mnibus suis accurrant instrumentis, e-
runt tanquam asini ad lyram, & nisi ipsos
imitentur tympanotribas, nihil omnino,
si sapiant, audebunt. Illi ipsi tamen in-
dignantur si musicis accenseantur tympa-
notribae, in quo tantum abest, ut cum il-
lis sentiam, ut potius existimen meminem
esse bonum Musicum, nisi idem quoque
bonus sit tympanotriba.
Ob nun diese
alte art der Music zwar verlohren/ so
haben dennoch sich einige bemühet/ die
Schauspiele wieder mit der Music zu ver-
binden. Von dem Octavio Rinuccino
einem Florentinischen Poeten meldet
J. N. Erythr. Pinacoth. I. n. 34. daß er der
erste gewesen/ der die alte art der sin-
genden Schauspiele wieder auff die Bahn
gebracht/ wiewoll vor ihm AEmilius Ca-

val-
a a a

Schauſpielen.
mi & tranferendo pulſum fortiorem â
fine in principium cujusque menſuræ,
mutando nempe jambos in trochæos, a-
napæſtos in dactylos, & pæonas quartos
in pæonas primos. Si Muſici noſtri id ip-
ſum præſtare jubeantur etiamſi cum o-
mnibus ſuis accurrant inſtrumentis, e-
runt tanquam aſini ad lyram, & niſi ipſos
imitentur tympanotribas, nihil omnino,
ſi ſapiant, audebunt. Illi ipſi tamen in-
dignantur ſi muſicis accenſeantur tympa-
notribæ, in quo tantum abeſt, ut cum il-
lis ſentiam, ut potius exiſtimen meminem
eſſe bonum Muſicum, niſi idem quoque
bonus ſit tympanotriba.
Ob nun dieſe
alte art der Muſic zwar verlohren/ ſo
haben dennoch ſich einige bemuͤhet/ die
Schauſpiele wieder mit der Muſic zu ver-
binden. Von dem Octavio Rinuccino
einem Florentiniſchen Poeten meldet
J. N. Erythr. Pinacoth. I. n. 34. daß er der
erſte geweſen/ der die alte art der ſin-
genden Schauſpiele wieder auff die Bahn
gebracht/ wiewoll vor ihm Æmilius Ca-

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[737/0749] Schauſpielen. mi & tranferendo pulſum fortiorem â fine in principium cujusque menſuræ, mutando nempe jambos in trochæos, a- napæſtos in dactylos, & pæonas quartos in pæonas primos. Si Muſici noſtri id ip- ſum præſtare jubeantur etiamſi cum o- mnibus ſuis accurrant inſtrumentis, e- runt tanquam aſini ad lyram, & niſi ipſos imitentur tympanotribas, nihil omnino, ſi ſapiant, audebunt. Illi ipſi tamen in- dignantur ſi muſicis accenſeantur tympa- notribæ, in quo tantum abeſt, ut cum il- lis ſentiam, ut potius exiſtimen meminem eſſe bonum Muſicum, niſi idem quoque bonus ſit tympanotriba. Ob nun dieſe alte art der Muſic zwar verlohren/ ſo haben dennoch ſich einige bemuͤhet/ die Schauſpiele wieder mit der Muſic zu ver- binden. Von dem Octavio Rinuccino einem Florentiniſchen Poeten meldet J. N. Erythr. Pinacoth. I. n. 34. daß er der erſte geweſen/ der die alte art der ſin- genden Schauſpiele wieder auff die Bahn gebracht/ wiewoll vor ihm Æmilius Ca- val- a a a

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Zitationshilfe: Morhof, Daniel Georg: Unterricht Von Der Teutschen Sprache und Poesie. Kiel, 1682, S. 737. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/morhof_unterricht_1682/749>, abgerufen am 26.11.2024.