Micraelius, Johann: Ander Buch Deß Alten Wendischen Pommerlandes. Bd. 2. Stettin, 1639.Das Ander Buch/ führet: Andere meinen/ das flüchtigen Leuten nichtviele Volckes folgen pflege. Wiederumb sind ande- re/ die haltens dafür/ sie seyen auff Anförderung der Böhmen vnd Polen herauß gegangen. Noch ande- re/ als Dubravius/ meinen/ daß da sie in Böhmen gekommen waren/ vnd sahen/ daß das Land gar nicht bewohnet/ sondern wegen der vielen Teutschen Züge erleeret/ vnd die Slaven/ mit denen sie einerley Spra- che redeten/ drinnen mit guten Gesetzen nicht gefasset weren/ sie die hin vnd her verstreweten Leutlein mit guten gelinden Worten beruffen/ vnd sie beredet ha- ben/ das sie/ wie andere Völcker/ einen Fürsten oder König vber sich erwehlen solten. Worüber denn Ze- chus/ wie sie sagen/ Königliche Ehre erlanget hat/ vnd ist seinem Bruder Lecho behülflich gewesen/ das er mit gleicher Manier in Polen die Leute sich vnterthan machete. Vnd solches/ saget Vapovius/ sey gesche- hen sechstehalb hundert Jahr nach Christi Geburt. A. C. 550Hagecus aber meinet/ es falle ins siebendhalb hun- derste Jahr. Dubravij vnd Hageci Meinung ist wol die beste. Durch
Das Ander Buch/ fuͤhret: Andere meinen/ das fluͤchtigen Leuten nichtviele Volckes folgen pflege. Wiederumb ſind ande- re/ die haltens dafuͤr/ ſie ſeyen auff Anfoͤrderung der Boͤhmen vnd Polen herauß gegangen. Noch ande- re/ als Dubravius/ meinen/ daß da ſie in Boͤhmen gekom̃en waren/ vnd ſahen/ daß das Land gar nicht bewohnet/ ſondern wegen der vielen Teutſchen Zuͤge erleeret/ vnd die Slaven/ mit denen ſie einerley Spra- che redeten/ drinnen mit guten Geſetzen nicht gefaſſet weren/ ſie die hin vnd her verſtreweten Leutlein mit guten gelinden Worten beruffen/ vnd ſie beredet ha- ben/ das ſie/ wie andere Voͤlcker/ einen Fuͤrſten oder Koͤnig vber ſich erwehlen ſolten. Woruͤber denn Ze- chus/ wie ſie ſagen/ Koͤnigliche Ehre erlanget hat/ vnd iſt ſeinem Bruder Lecho behuͤlflich geweſen/ das er mit gleicher Manier in Polen die Leute ſich vnterthan machete. Vnd ſolches/ ſaget Vapovius/ ſey geſche- hen ſechſtehalb hundert Jahr nach Chriſti Geburt. A. C. 550Hagecus aber meinet/ es falle ins ſiebendhalb hun- derſte Jahr. Dubravij vñ Hageci Meinung iſt wol die beſte. Durch
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Das Ander Buch/
fuͤhret: Andere meinen/ das fluͤchtigen Leuten nicht
viele Volckes folgen pflege. Wiederumb ſind ande-
re/ die haltens dafuͤr/ ſie ſeyen auff Anfoͤrderung der
Boͤhmen vnd Polen herauß gegangen. Noch ande-
re/ als Dubravius/ meinen/ daß da ſie in Boͤhmen
gekom̃en waren/ vnd ſahen/ daß das Land gar nicht
bewohnet/ ſondern wegen der vielen Teutſchen Zuͤge
erleeret/ vnd die Slaven/ mit denen ſie einerley Spra-
che redeten/ drinnen mit guten Geſetzen nicht gefaſſet
weren/ ſie die hin vnd her verſtreweten Leutlein mit
guten gelinden Worten beruffen/ vnd ſie beredet ha-
ben/ das ſie/ wie andere Voͤlcker/ einen Fuͤrſten oder
Koͤnig vber ſich erwehlen ſolten. Woruͤber denn Ze-
chus/ wie ſie ſagen/ Koͤnigliche Ehre erlanget hat/ vnd
iſt ſeinem Bruder Lecho behuͤlflich geweſen/ das er
mit gleicher Manier in Polen die Leute ſich vnterthan
machete. Vnd ſolches/ ſaget Vapovius/ ſey geſche-
hen ſechſtehalb hundert Jahr nach Chriſti Geburt.
Hagecus aber meinet/ es falle ins ſiebendhalb hun-
derſte Jahr.
A. C. 550
Dubravij vñ Hageci Meinung iſt wol die beſte.
Dann es laͤſſet ſich aus allen Vmbſtaͤnden anſehen/
das erſtlich im Jahr dexl. oder del. Boͤhmen vnd Po-
len einen Fuͤrſten oder Koͤnig angenommen haben.
Zuvor/ wie aus den Alten Scribenten dargethan iſt/
hat die Slavoniſche Nation/ als ein Frey Volck/ kei-
nen Koͤnig vber ſich gehabt. Nur die Rugianer allein/
haben nach Teutſcher Manier mehr die Monarchey
vnd Regiment/ ſo von einem verwaltet wird/ als die
Ariſtocratey oder Democratey/ da viele/ oder wol
das gantze Volck ins gemein regieret/ beliebet.
A. C. 640.
aut.
650.
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