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Meyfart, Johann Matthäus: Teutsche Rhetorica. Coburg, 1634.

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Teutschen Rhetorica.
det hette. Aber vergeblich/ Ach ja ver-
geblich.

Derenthalben/ als Eutropius die Kir-Prediger
erzehlet die
trewen Ver-
mahnunge.

chensachen/ die Policey Händel/ vnd das
Hauptwesen so schnödiglich zerrüttete/ the-
ten wir erinnern was zu erinnern dienlich/
warnen wovon abzuwarnen nützlich erschie-
ne. Den Anfang machte der Caplan Aga-
petus/ diesem/ weil Agapetus nichts verrichte-
te/ folget der Pfarrer Heraclius/ vnd weil He-
raclius auch keine Frucht spürete/ bemühete
sich der gesambte Raht/ von Priestern/ El-
testen vnd Vorstehern. Wir haben ihm ge-
ruffen vnd geflehet/ geruffen mit Seufftzen/ ge-
flehet mit Threnen/ Er wolle doch vmbke-"
ren/ vnd sich bekeren/ weil die Thür"
der Gnaden offen/ vnd die Pforte deß
Himmels vnversperret were: Neben weit-
tern erinnern/ wenn nach Ablauf-
fung dieses Lebens vor die Thür der
Gnaden der Riegel der Gerechtigkeit
geschoben/ vnd die Pforte deß Him-
mels mit dem Schloß der Strengig-
keit vermachet/ vnd mit dem Zeichen
der Warheit besiegelt worden/ muste er
in ewiger Verdamnuß bleiben. Wir ha-

ben
D ij

Teutſchen Rhetorica.
det hette. Aber vergeblich/ Ach ja ver-
geblich.

Derenthalben/ als Eutropius die Kir-Prediger
erzehlet die
trewen Ver-
mahnunge.

chenſachen/ die Policey Haͤndel/ vnd das
Hauptweſen ſo ſchnoͤdiglich zerꝛuͤttete/ the-
ten wir erinnern was zu erinnern dienlich/
warnen wovon abzuwarnen nuͤtzlich erſchie-
ne. Den Anfang machte der Caplan Aga-
petus/ dieſem/ weil Agapetus nichts verꝛichte-
te/ folget der Pfarꝛer Heraclius/ vnd weil He-
raclius auch keine Frucht ſpuͤrete/ bemuͤhete
ſich der geſambte Raht/ von Prieſtern/ El-
teſten vnd Vorſtehern. Wir haben ihm ge-
ruffen vnd geflehet/ geruffen mit Seufftzen/ ge-
flehet mit Threnen/ Er wolle doch vmbke-“
ren/ vnd ſich bekeren/ weil die Thuͤr“
der Gnaden offen/ vnd die Pforte deß
Him̃els vnverſperret were: Neben weit-
tern erinnern/ wenn nach Ablauf-
fung dieſes Lebens vor die Thuͤr der
Gnaden der Riegel der Gerechtigkeit
geſchoben/ vnd die Pforte deß Him-
mels mit dem Schloß der Strengig-
keit vermachet/ vnd mit dem Zeichen
der Warheit beſiegelt worden/ muſte er
in ewiger Verdamnuß bleiben. Wir ha-

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[51/0071] Teutſchen Rhetorica. det hette. Aber vergeblich/ Ach ja ver- geblich. Derenthalben/ als Eutropius die Kir- chenſachen/ die Policey Haͤndel/ vnd das Hauptweſen ſo ſchnoͤdiglich zerꝛuͤttete/ the- ten wir erinnern was zu erinnern dienlich/ warnen wovon abzuwarnen nuͤtzlich erſchie- ne. Den Anfang machte der Caplan Aga- petus/ dieſem/ weil Agapetus nichts verꝛichte- te/ folget der Pfarꝛer Heraclius/ vnd weil He- raclius auch keine Frucht ſpuͤrete/ bemuͤhete ſich der geſambte Raht/ von Prieſtern/ El- teſten vnd Vorſtehern. Wir haben ihm ge- ruffen vnd geflehet/ geruffen mit Seufftzen/ ge- flehet mit Threnen/ Er wolle doch vmbke-“ ren/ vnd ſich bekeren/ weil die Thuͤr“ der Gnaden offen/ vnd die Pforte deß Him̃els vnverſperret were: Neben weit- tern erinnern/ wenn nach Ablauf- fung dieſes Lebens vor die Thuͤr der Gnaden der Riegel der Gerechtigkeit geſchoben/ vnd die Pforte deß Him- mels mit dem Schloß der Strengig- keit vermachet/ vnd mit dem Zeichen der Warheit beſiegelt worden/ muſte er in ewiger Verdamnuß bleiben. Wir ha- ben Prediger erzehlet die trewen Ver- mahnunge. D ij

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Zitationshilfe: Meyfart, Johann Matthäus: Teutsche Rhetorica. Coburg, 1634, S. 51. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/meyfart_rhetorica_1634/71>, abgerufen am 23.11.2024.