Meyfart, Johann Matthäus: Teutsche Rhetorica. Coburg, 1634.Teutschen Rhetorica. the den Frieden? Die Rüstungen zwar er-klungen/ aber die Schlachten erlagen. Er riethe zu Stifftung der Bundnussen? Der Eyd wurde bey den Altaren der Göttern geschworen/ vnd die Brieffe bey den Cantz- leyen bekräfftiget. Er riethe zu Auffhebung der Bundnussen? Der Eyd wurde von den Herolden widerruffen/ die Brieffe von den Obrigkeiten zerrissen. Jn Summa: Demo- sthenes herrschete auff der Regierung v- ber die Rahtsherren/ bey den Schöp- penstuel vber die Richter/ vnter dem Him- mel vber die Zunffte der Bürger/ vnten dem Opffer vber die Priester der Tempel. Derenthalben/ wollen die Fürsten vnd" Fürwar/ die Wohl Redenheit gleisset wie Das C ij
Teutſchen Rhetorica. the den Frieden? Die Ruͤſtungen zwar er-klungen/ aber die Schlachten erlagen. Er riethe zu Stifftung der Bundnuſſen? Der Eyd wurde bey den Altaren der Goͤttern geſchworen/ vnd die Brieffe bey den Cantz- leyen bekraͤfftiget. Er riethe zu Auffhebung der Bundnuſſen? Der Eyd wurde von den Herolden widerꝛuffen/ die Brieffe von den Obrigkeiten zerꝛiſſen. Jn Sum̃a: Demo- ſthenes herꝛſchete auff der Regierung v- ber die Rahtsherꝛen/ bey den Schoͤp- penſtuel vber die Richter/ vnteꝛ dem Him- mel vber die Zunffte der Buͤrger/ vnten dem Opffer vber die Prieſter der Tempel. Derenthalben/ wollen die Fuͤrſten vnd“ Fuͤrwar/ die Wohl Redenheit gleiſſet wie Das C ij
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Teutſchen Rhetorica.
the den Frieden? Die Ruͤſtungen zwar er-
klungen/ aber die Schlachten erlagen. Er
riethe zu Stifftung der Bundnuſſen?
Der Eyd wurde bey den Altaren der Goͤttern
geſchworen/ vnd die Brieffe bey den Cantz-
leyen bekraͤfftiget. Er riethe zu Auffhebung
der Bundnuſſen? Der Eyd wurde von den
Herolden widerꝛuffen/ die Brieffe von den
Obrigkeiten zerꝛiſſen. Jn Sum̃a: Demo-
ſthenes herꝛſchete auff der Regierung v-
ber die Rahtsherꝛen/ bey den Schoͤp-
penſtuel vber die Richter/ vnteꝛ dem Him-
mel vber die Zunffte der Buͤrger/ vnten
dem Opffer vber die Prieſter der Tempel.
Derenthalben/ wollen die Fuͤrſten vnd“
Edlen den Vorzug haben in Bottſchafften/“
den Vorzug in Rathſchlagungen/ den Vor-“
ſitz in Gerichten/ den Vorſitz in Zuſammen-“
kunfften/ den Vorzug in Geſchaͤfften/ den“
Vorſitz in Handlungen? Moͤgen ſie auch die“
Wohl Redenheit in bluͤhender Jugend ſtudi-“
ren/ vnd darnach im reiffen Alter brauchen.“
Fuͤrwar/ die Wohl Redenheit gleiſſet wie
ein Hyacinth an den Buͤrgern/ gruͤnet
wie ein Smaragd an den Edlen/ pran-
get wie ein Jaſpis an den Fuͤrſten.
Das
C ij
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