Meyfart, Johann Matthäus: Teutsche Rhetorica. Coburg, 1634.Das 9. Cap. deß 2. Buchs der verständlichen antworte/ vnd vernemli-chem Stimm an dem Thon gebrauchen: Jm andern ist jhm erlaubet vmbzuwechseln/ bald starck/ bald gelinder/ vnd dergleichen zu- verfahren. Das 9. Capitel. Wie ein weiser vnd mächtiger Re- dener sich erzeigen müsse in den Geber- den/ erstlich ins gemein deß gantzen Le- bes/ darnach insonderheit deß Häupts. JN dem vorigen Capitel het- nem Rede- ner gehöre. Was gehöret zu einem Redener? Jst gera-
Das 9. Cap. deß 2. Buchs der verſtaͤndlichen antworte/ vnd vernemli-chem Stimm an dem Thon gebrauchen: Jm andern iſt jhm erlaubet vmbzuwechſeln/ bald ſtarck/ bald gelinder/ vnd dergleichen zu- verfahren. Das 9. Capitel. Wie ein weiſer vnd maͤchtiger Re- dener ſich erzeigen muͤſſe in den Geber- den/ erſtlich ins gemein deß gantzen Le- bes/ darnach inſonderheit deß Haͤupts. JN dem vorigen Capitel het- nem Rede- ner gehoͤre. Was gehoͤret zu einem Redener? Jſt gera-
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Das 9. Cap. deß 2. Buchs der
verſtaͤndlichen antworte/ vnd vernemli-
chem Stimm an dem Thon gebrauchen:
Jm andern iſt jhm erlaubet vmbzuwechſeln/
bald ſtarck/ bald gelinder/ vnd dergleichen zu-
verfahren.
Das 9. Capitel.
Wie ein weiſer vnd maͤchtiger Re-
dener ſich erzeigen muͤſſe in den Geber-
den/ erſtlich ins gemein deß gantzen Le-
bes/ darnach inſonderheit deß
Haͤupts.
JN dem vorigen Capitel het-
ten zum Beſchluß die Mittel
koͤñen angedeutet werden/ durch
welche ein Student zu der zierli-
chen Stimme gelangen muͤſſe: Aber die Zeit
wil ſolches nicht geſtatten. Die Natur ſchen-
cket viel/ die Kunſt lehret viel/ die Vbung
faſſet viel: Aber dem Studenten/ welchem
die Mutter eine wackere/ vermehrete/ vnd
heroiſche Stimme angebohren hat/ iſt alles
Gluͤck zu wuͤnſchen.
Was gehoͤret zu einem Redener? Jſt
viel gefraget. Zu einem rechtſchaffenen
Redener gehoͤret ein ſchoͤne Geſtalt/ ein
gera-
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