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Meyfart, Johann Matthäus: Teutsche Rhetorica. Coburg, 1634.

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Teutschen Rhetorica.
Bleibich aber daheim/ so habe ich meine Ru-"
he an jhr/ denn es ist kein Verdruß mit jhr"
vmbzugehen/ noch Vnlust vmb sie zu seyn/"
sondern Lust vnd Frewde."

Wenn es durch die Vnmügligkeit gesche-Die Wohl[-]
Redenheit
ist eine vber-
ans schöne
Gabe Got-
tes.

hen könte/ were zuwünschen/ daß in den Au-
ditorn der Academien vnnd Gymnasien/
in den Choren der Kirchen vnd Capellen/ in
den Pallästen der Monarchen vnd Potenta-
ten/ in den Säälen der Cantzleyen vnd Rath-
häuser auffzöge die Wohl Redenheit/ gewiß-
lich ein jeder/ insonderheit aber die geschickten
Studenten/ hetten sich zubelustigen/ daß sie
daher gienge in dem Schmuck der Jung-
frawen/ in der Schönheit der Nymphen/
in der Tapfferkeit der Heldinnen/ in dem
Pracht der Fürstinnen/ in der Majestät
der Königinnen/ vnd in dem Adel der
Göttinen/ wofern von der Christlichen Reli-
gion erlaubet ist auff solche Weise zu dencken
vnd schreiben.

O der geschmücktisten Jungfrawen
aus allen Zimmern/ vnd der schönsten
Nymphen/ aus allen Wäldern! O der
ansehnlichsten Heldin aus allen Feldern!
O der prächtigsten Fürstin aus allen

Schlös-
A iiij
Teutſchen Rhetorica.
Bleibich aber daheim/ ſo habe ich meine Ru-“
he an jhr/ denn es iſt kein Verdruß mit jhr“
vmbzugehen/ noch Vnluſt vmb ſie zu ſeyn/“
ſondern Luſt vnd Frewde.“

Wenn es duꝛch die Vnmuͤgligkeit geſche-Die Wohl[-]
Redenheit
iſt eine vber-
ans ſchoͤne
Gabe Got-
teſ.

hen koͤnte/ were zuwuͤnſchen/ daß in den Au-
ditorn der Academien vnnd Gymnaſien/
in den Choren der Kirchen vnd Capellen/ in
den Pallaͤſten der Monarchen vnd Potenta-
ten/ in den Saͤaͤlen der Cantzleyen vnd Rath-
haͤuſer auffzoͤge die Wohl Redenheit/ gewiß-
lich ein jeder/ inſonderheit aber die geſchickten
Studenten/ hetten ſich zubeluſtigen/ daß ſie
daher gienge in dem Schmuck der Jung-
frawen/ in der Schoͤnheit der Nymphen/
in der Tapfferkeit der Heldinnen/ in dem
Pracht der Fuͤrſtinnen/ in der Majeſtaͤt
der Koͤniginnen/ vnd in dem Adel der
Goͤttinen/ wofern von der Chriſtlichen Reli-
gion erlaubet iſt auff ſolche Weiſe zu dencken
vnd ſchreiben.

O der geſchmuͤcktiſten Jungfrawen
aus allen Zimmern/ vnd der ſchoͤnſten
Nymphen/ aus allen Waͤldern! O der
anſehnlichſten Heldin aus allen Feldern!
O der praͤchtigſten Fuͤrſtin aus allen

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[7/0027] Teutſchen Rhetorica. Bleibich aber daheim/ ſo habe ich meine Ru-“ he an jhr/ denn es iſt kein Verdruß mit jhr“ vmbzugehen/ noch Vnluſt vmb ſie zu ſeyn/“ ſondern Luſt vnd Frewde.“ Wenn es duꝛch die Vnmuͤgligkeit geſche- hen koͤnte/ were zuwuͤnſchen/ daß in den Au- ditorn der Academien vnnd Gymnaſien/ in den Choren der Kirchen vnd Capellen/ in den Pallaͤſten der Monarchen vnd Potenta- ten/ in den Saͤaͤlen der Cantzleyen vnd Rath- haͤuſer auffzoͤge die Wohl Redenheit/ gewiß- lich ein jeder/ inſonderheit aber die geſchickten Studenten/ hetten ſich zubeluſtigen/ daß ſie daher gienge in dem Schmuck der Jung- frawen/ in der Schoͤnheit der Nymphen/ in der Tapfferkeit der Heldinnen/ in dem Pracht der Fuͤrſtinnen/ in der Majeſtaͤt der Koͤniginnen/ vnd in dem Adel der Goͤttinen/ wofern von der Chriſtlichen Reli- gion erlaubet iſt auff ſolche Weiſe zu dencken vnd ſchreiben. Die Wohl- Redenheit iſt eine vber- ans ſchoͤne Gabe Got- teſ. O der geſchmuͤcktiſten Jungfrawen aus allen Zimmern/ vnd der ſchoͤnſten Nymphen/ aus allen Waͤldern! O der anſehnlichſten Heldin aus allen Feldern! O der praͤchtigſten Fuͤrſtin aus allen Schloͤſ- A iiij

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Zitationshilfe: Meyfart, Johann Matthäus: Teutsche Rhetorica. Coburg, 1634, S. 7. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/meyfart_rhetorica_1634/27>, abgerufen am 25.11.2024.