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Melander, Otto: [Joco-seria] Das ander theil dieses Schimpff vnd Ernsts. Bd. 2. Lich, 1605.

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Gottes/ vor dessen Gericht er balt solt gestellet wer-
den/ jhn nit abhielte von den newen Sünden/ vnnd
jn an wiese anders zu sterben/ als er gelebet hatte.
Da sie aber hörten/ daß er solt in die Kirchen begra-
ben werden/ sorgten sie für das ander nichts ferner.
Nach dem er kurtz hernacher das Abendmal des
Herrn empfangen/ die schwachheit je lenger je mehr
zunahme/ vnnd er mit der letzten salbung verschen
war/ starb er noch eben den tag/ darauff er die herr-
liche Beicht gethan hatte. Die beyde Brüder liessen
jhm ein ehrlich begrebnus zu richten/ liessen etliche
Geistliche holen/ welche bey der Leich des Nachts
wachten/ vnd des Morgens alles/ wz zu einen stact-
lichen begrebnis gehöret/ zu richteten. Da der gut
Mönnich/ der jn beichten gehöret/ vernahm/ daß er
gestorben were/ gehet er so balt zu dem Obersten im
Closter/ welcher ließ ein Glock zihen/ daß alle Mon-
nich zusammen kommen solten/ wie dan geschahe/ der
Mön nich zeigt an/ wie Capelletus der Heilige man/
in massen solches aus seiuer Beicht abzunemen/ we-
re in Go[tt] verschieden/ verhoffendt/ Gott würde
durch jn viel zeichen thun/ solten jn derwegen mit vie-
len Ceremonien vnd sonderbarer heiligkeit zur Erden
bestatten/ darzu geben beid der Oberst wie auch alle
andere Geistliche jren willen. Also versamblen sie
sich bey Cappelleti Leich des Abends hauffen weiß/
vnd halten die wacht des nachts vber stattlich. Den
folgenden tag aber tragen sie alle lange mäntel/ ha-
ben Bücher in jhren Händen/ tragen auch die Creutz
vor jm her/ singen todenlieder/ gehen in einem Pro-
ceß vnd mit grossen geprengen in die Kirch/ der
Leich folgeten vast die gantze Bergerschafft von
Man vnd Weibspersonen. Da man die Leich nun
in der Kirchen nider gesetzet hatte/ da g[i]ng d Mön-
nich/ welcher ihn Beichten gehöret/ auff die Cantzel/
redt viel don jm/ seinen Leben/ messigkeit/ k[eu]schheit/

einfel-

Gottes/ vor deſſẽ Gericht er balt ſolt geſtellet wer-
den/ jhn nit abhielte von den newen Suͤnden/ vnnd
jn an wieſe anders zu ſterben/ als er gelebet hatte.
Da ſie aber hoͤrten/ daß er ſolt in die Kirchẽ begra-
ben werden/ ſorgten ſie fuͤr das ander nichts ferner.
Nach dem er kurtz hernacher das Abendmal des
Herꝛn empfangen/ die ſchwachheit je lenger je mehr
zunahme/ vnnd er mit der letzten ſalbung verſchen
war/ ſtarb er noch eben den tag/ darauff er die herꝛ-
liche Beicht gethan hatte. Die beyde Bruͤder lieſſen
jhm ein ehrlich begrebnus zu richten/ lieſſen etliche
Geiſtliche holen/ welche bey der Leich des Nachts
wachten/ vnd des Morgens alles/ wz zu einẽ ſtact-
lichen begrebnis gehoͤret/ zu richteten. Da der gut
Moͤnnich/ der jn beichten gehoͤret/ vernahm/ daß er
geſtorben were/ gehet er ſo balt zu dem Oberſtẽ im
Cloſter/ welcher ließ ein Glock zihen/ daß alle Mon-
nich zuſam̃en kommen ſolten/ wie dan geſchahe/ der
Moͤn nich zeigt an/ wie Capelletus der Heilige man/
in maſſen ſolches aus ſeiuer Beicht abzunemen/ we-
re in Go[tt] verſchieden/ verhoffendt/ Gott wuͤrde
durch jn viel zeichẽ thun/ ſolten jn derwegen mit vie-
len Ceremonien vnd ſonderbarer heiligkeit zur Erdẽ
beſtatten/ darzu geben beid der Oberſt wie auch alle
andere Geiſtliche jren willen. Alſo verſamblen ſie
ſich bey Cappelleti Leich des Abends hauffẽ weiß/
vnd haltẽ die wacht des nachts vber ſtattlich. Den
folgenden tag aber tragen ſie alle lange maͤntel/ ha-
ben Buͤcher in jhren Haͤnden/ tragen auch die Creutz
vor jm her/ ſingen todenlieder/ gehen in einem Pro-
ceß vnd mit groſſen geprengen in die Kirch/ der
Leich folgeten vaſt die gantze Bergerſchafft von
Man vnd Weibsperſonen. Da man die Leich nun
in der Kirchen nider geſetzet hatte/ da g[i]ng ď Moͤn-
nich/ welcher ihn Beichten gehoͤret/ auff die Cantzel/
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[407/0433] Gottes/ vor deſſẽ Gericht er balt ſolt geſtellet wer- den/ jhn nit abhielte von den newen Suͤnden/ vnnd jn an wieſe anders zu ſterben/ als er gelebet hatte. Da ſie aber hoͤrten/ daß er ſolt in die Kirchẽ begra- ben werden/ ſorgten ſie fuͤr das ander nichts ferner. Nach dem er kurtz hernacher das Abendmal des Herꝛn empfangen/ die ſchwachheit je lenger je mehr zunahme/ vnnd er mit der letzten ſalbung verſchen war/ ſtarb er noch eben den tag/ darauff er die herꝛ- liche Beicht gethan hatte. Die beyde Bruͤder lieſſen jhm ein ehrlich begrebnus zu richten/ lieſſen etliche Geiſtliche holen/ welche bey der Leich des Nachts wachten/ vnd des Morgens alles/ wz zu einẽ ſtact- lichen begrebnis gehoͤret/ zu richteten. Da der gut Moͤnnich/ der jn beichten gehoͤret/ vernahm/ daß er geſtorben were/ gehet er ſo balt zu dem Oberſtẽ im Cloſter/ welcher ließ ein Glock zihen/ daß alle Mon- nich zuſam̃en kommen ſolten/ wie dan geſchahe/ der Moͤn nich zeigt an/ wie Capelletus der Heilige man/ in maſſen ſolches aus ſeiuer Beicht abzunemen/ we- re in Gott verſchieden/ verhoffendt/ Gott wuͤrde durch jn viel zeichẽ thun/ ſolten jn derwegen mit vie- len Ceremonien vnd ſonderbarer heiligkeit zur Erdẽ beſtatten/ darzu geben beid der Oberſt wie auch alle andere Geiſtliche jren willen. Alſo verſamblen ſie ſich bey Cappelleti Leich des Abends hauffẽ weiß/ vnd haltẽ die wacht des nachts vber ſtattlich. Den folgenden tag aber tragen ſie alle lange maͤntel/ ha- ben Buͤcher in jhren Haͤnden/ tragen auch die Creutz vor jm her/ ſingen todenlieder/ gehen in einem Pro- ceß vnd mit groſſen geprengen in die Kirch/ der Leich folgeten vaſt die gantze Bergerſchafft von Man vnd Weibsperſonen. Da man die Leich nun in der Kirchen nider geſetzet hatte/ da ging ď Moͤn- nich/ welcher ihn Beichten gehoͤret/ auff die Cantzel/ redt viel don jm/ ſeinẽ Leben/ meſſigkeit/ keuſchheit/ einfel-

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Zitationshilfe: Melander, Otto: [Joco-seria] Das ander theil dieses Schimpff vnd Ernsts. Bd. 2. Lich, 1605, S. 407. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/melander_jocoseria02_1605/433>, abgerufen am 25.11.2024.