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Melander, Otto: [Joco-seria] Das ander theil dieses Schimpff vnd Ernsts. Bd. 2. Lich, 1605.

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ich ein Kind gewesen/ hundertmahl auff den Armen
getragen. Es ist viel zu viel/ wann jhr Gott nit für
mich bittet/ so ists vmb mich geschehen.

Da der Mönch sahe/ daß Cappelletus nichts
mehr zu reden hatte/ wolt er jhn absolviren/ legt also
jhm die Hend auff/ hielt jn für einen Heiligen Man/
vnd sprach jhm die Absolution: Dann er meinet/ al-
les was er geredt hatte/ wer wahr: Dan wer wolt
ligen/ wen er jtzt von der Welt abscheiden soll? Da
nun die Absolution geschehen/ sagt er also: Jhr wer-
det/ liebts Gott/ balt gesund werden/ da es je an-
ders geschehen/ vnd Gott ewer fromme Seel von
euch fordern würde/ frag ich euch/ ob jhr von hertzen
begert/ daß ewer Leichnam bey vns bearaben wer-
de[t] Cap. Von hertzen begere ichs/ vnd wolt gar vn-
gern sehen/ daß er anders wohin kommen solte/ die-
weil jr mir versprochen/ daß jhr vor mich beten wöl-
let/ weil ich ewerm orden jeder zeit geneigt gewesen
bin. Darumb so bitt ich euch/ so balt jr heim kommet/
daß mir das Abendmal des Herrn gereichet werde.
Dan ob ichs gleich vnwürdig bin/ so will ichs doch
auff ewer erlaubnis empfahen. Darnach will ich
gleichfals auch die letzte vnd heilige Salbung neh-
men: Dann ob ich gleich wie ein Heid gelebet/ so wil
ich doch wie ein Christ sterben. Mönch. das gefelt
mir/ ich wils fleissig verrichten.

Biß daher die Confession oder Beicht.

Vnder des/ daß diß geschihet/ hatten sich die zween
Bruder hinder das getäffelts verborgen/ welches
dan Cappelleti Kammer von einer andern Kammer
abscheidet/ vnd hörten alles/ was der Mönnich vnd
er mit einander redten/ das bewegt sie dermassen zu
lachen/ daß sie es schwerlich auffhalten konnten; Da-
neben mochten sie sich nicht gnug verwundern/ daß
weder das hohe Alter/ weder sein Schwachheit/
weder die forcht des nahenden tods/ noch die forcht

Gottes

ich ein Kind geweſen/ hundertmahl auff den Armẽ
getragen. Es iſt viel zu viel/ wann jhr Gott nit fuͤr
mich bittet/ ſo iſts vmb mich geſchehen.

Da der Moͤnch ſahe/ daß Cappelletus nichts
mehr zu reden hatte/ wolt er jhn abſolviren/ legt alſo
jhm die Hend auff/ hielt jn fuͤr einen Heiligen Man/
vnd ſprach jhm die Abſolution: Dann er meinet/ al-
les was er geredt hatte/ wer wahr: Dan wer wolt
ligen/ wen er jtzt von der Welt abſcheiden ſoll? Da
nun die Abſolution geſchehen/ ſagt er alſo: Jhr wer-
det/ liebts Gott/ balt geſund werden/ da es je an-
ders geſchehen/ vnd Gott ewer fromme Seel von
euch fordern wuͤrde/ frag ich euch/ ob jhr von hertzen
begert/ daß ewer Leichnam bey vns bearaben wer-
de[t] Cap. Von hertzen begere ichs/ vnd wolt gar vn-
gern ſehen/ daß er anders wohin kommen ſolte/ die-
weil jr mir verſprochen/ daß jhr vor mich beten woͤl-
let/ weil ich ewerm orden jeder zeit geneigt geweſen
bin. Darumb ſo bitt ich euch/ ſo balt jr heim kom̃et/
daß mir das Abendmal des Herꝛn gereichet werde.
Dan ob ichs gleich vnwuͤrdig bin/ ſo will ichs doch
auff ewer erlaubnis empfahen. Darnach will ich
gleichfals auch die letzte vnd heilige Salbung neh-
men: Dann ob ich gleich wie ein Heid gelebet/ ſo wil
ich doch wie ein Chriſt ſterben. Moͤnch. das gefelt
mir/ ich wils fleiſſig verrichten.

Biß daher die Confeſſion oder Beicht.

Vnder des/ daß diß geſchihet/ hattẽ ſich die zweẽ
Brůder hinder das getaͤffelts verborgen/ welches
dan Cappelleti Kammer von einer andern Kammer
abſcheidet/ vnd hoͤrten alles/ was der Moͤnnich vnd
er mit einander redten/ das bewegt ſie dermaſſen zu
lachen/ daß ſie es ſchwerlich auffhalten koñten; Da-
neben mochten ſie ſich nicht gnug verwundern/ daß
weder das hohe Alter/ weder ſein Schwachheit/
weder die forcht des nahenden tods/ noch die forcht

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[306/0432] ich ein Kind geweſen/ hundertmahl auff den Armẽ getragen. Es iſt viel zu viel/ wann jhr Gott nit fuͤr mich bittet/ ſo iſts vmb mich geſchehen. Da der Moͤnch ſahe/ daß Cappelletus nichts mehr zu reden hatte/ wolt er jhn abſolviren/ legt alſo jhm die Hend auff/ hielt jn fuͤr einen Heiligen Man/ vnd ſprach jhm die Abſolution: Dann er meinet/ al- les was er geredt hatte/ wer wahr: Dan wer wolt ligen/ wen er jtzt von der Welt abſcheiden ſoll? Da nun die Abſolution geſchehen/ ſagt er alſo: Jhr wer- det/ liebts Gott/ balt geſund werden/ da es je an- ders geſchehen/ vnd Gott ewer fromme Seel von euch fordern wuͤrde/ frag ich euch/ ob jhr von hertzen begert/ daß ewer Leichnam bey vns bearaben wer- det Cap. Von hertzen begere ichs/ vnd wolt gar vn- gern ſehen/ daß er anders wohin kommen ſolte/ die- weil jr mir verſprochen/ daß jhr vor mich beten woͤl- let/ weil ich ewerm orden jeder zeit geneigt geweſen bin. Darumb ſo bitt ich euch/ ſo balt jr heim kom̃et/ daß mir das Abendmal des Herꝛn gereichet werde. Dan ob ichs gleich vnwuͤrdig bin/ ſo will ichs doch auff ewer erlaubnis empfahen. Darnach will ich gleichfals auch die letzte vnd heilige Salbung neh- men: Dann ob ich gleich wie ein Heid gelebet/ ſo wil ich doch wie ein Chriſt ſterben. Moͤnch. das gefelt mir/ ich wils fleiſſig verrichten. Biß daher die Confeſſion oder Beicht. Vnder des/ daß diß geſchihet/ hattẽ ſich die zweẽ Brůder hinder das getaͤffelts verborgen/ welches dan Cappelleti Kammer von einer andern Kammer abſcheidet/ vnd hoͤrten alles/ was der Moͤnnich vnd er mit einander redten/ das bewegt ſie dermaſſen zu lachen/ daß ſie es ſchwerlich auffhalten koñten; Da- neben mochten ſie ſich nicht gnug verwundern/ daß weder das hohe Alter/ weder ſein Schwachheit/ weder die forcht des nahenden tods/ noch die forcht Gottes

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Zitationshilfe: Melander, Otto: [Joco-seria] Das ander theil dieses Schimpff vnd Ernsts. Bd. 2. Lich, 1605, S. 306. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/melander_jocoseria02_1605/432>, abgerufen am 25.11.2024.