Melander, Otto: [Joco-seria] Das ander theil dieses Schimpff vnd Ernsts. Bd. 2. Lich, 1605.Wir bekümmern vns billich/ daß allenthalben/ Nazianzenus schreibet er hab solchs offtmals Vnd wir sehen zu dieser zeit/ das kein stand we- Zu dieser betrübten zeit laufft ein jeder nach dem Vnd bald hernach. Aber andere mögen mit zu sehen ob die Jungen der
Wir bekuͤmmern vns billich/ daß allenthalben/ Nazianzenus ſchreibet er hab ſolchs offtmals Vnd wir ſehen zu dieſer zeit/ das kein ſtand we- Zu dieſer betruͤbten zeit laufft ein jeder nach dem Vnd bald hernach. Aber andere moͤgen mit zu ſehen ob die Jungen der
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Wir bekuͤmmern vns billich/ daß allenthalben/
vnd zu allen zeiten geſchicht wie wirſehen/ nach dem
zu allen andern Kuͤnſten/ gebůrliche zeit gewendt
wird/ daß viel in der Theologi/ ehe ſie recht vnd vol-
kommen die Summa Chriſtlicher lehr gelernet ha-
ben/ ja ehe ſie den Titel Heiliger Schrifften recht
koͤnnen/ herfuͤr wuͤntſchen vnd ſich des ſchweren
Ampts zu lehren vnderfahen/ vnd meinen baldt ſie
wiſſens ſchon alles/ wollen andere lehren/ vnnd er-
kennen jre eigne vnwiſſenheit nicht.
Nazianzenus ſchreibet er hab ſolchs offtmals
mit weinen angeſehen/ als der wol wuſte das mei-
nen vnd in der warheit ſein weitt es einander iſt.
Chrytreus ad Malachiam.
Vnd wir ſehen zu dieſer zeit/ das kein ſtand we-
niger leiden kan/ das man ſie frey herauß ſtraffe vnd
vermane als die Kirchen diener/ wie jener ſagt/
die ſtraff iſt ein anfang des haſſes/ ꝛc. Mullerus
ad Malachiam.
Zu dieſer betruͤbten zeit laufft ein jeder nach dem
Predigampt vnd vnderwinden ſich deſſelben vnbe-
ruffen/ wollen gemeiniglich ehr lehrer ſein dann ſie
werdt ſein/ daß ſie ſchuler heiſſen/ vnnd etwan dien-
licher ſein zum Ackerbawe oder das Viehe zu wey-
den/ als Gottes wort zu lehren vnd die gemein
Chriſti zu vnderweiſſen.
Vnd bald hernach.
Aber andere moͤgen mit zu ſehen ob die Jungen
vngeuͤbten Geſellen ein ſonderliche geſchicklichkeit/
vnd erfarung haben moͤgen/ fuͤrwar Gregorius/
ſchilt die Jungen Geſellen hie vnd an andern or-
ten/ daß ſie ſich vnderſtehen die alten zu lehren/ ehe
dann ſie alters halben vnd auch erbares wandels
halben fuͤr ehrwuͤrdige moͤgen gehalten werden/ da
der
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