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Melander, Otto: Joco-seria Das ist Schimpff vnd Ernst. Bd. 1. Lich, 1605.

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seinem Bruder/ welcher vor jhm kniet/ den
Kopff ab. Als die andern nun hieruber sehr
erschracken/ heuleten vnnd weinten/ da laufft
Thomas/ so den Mordt gethan/ von stundt
an in die Statt/ braucht seltzam geberden/
wie gemeinlich die/ so entzuckt gewesen/ zu
thun pflegen. Dann er hett nur ein Hembt
vnd Hosen an/ vnnd lieff Barfus. Damals
war Burgenmeister zu S. Gallen D. Joachi-
mus Vadianus/ ein Gottseliger vnd gelerter
mann/ gegen dem rieff er mit grewlichen ge-
berden/ Es kompt der tag des HERRN/
der tag des HErrn kompt. Weiter sprach er/
Es haben sich diesen Morgen seltzam ding zu
getragen/ (doch verschwig er seine begange-
ne Mordt that) vnnd ist des Vatters willen
erfüllet/ so hat mann auch essig vnnd Gallen
getruncken. Der Burgenmeister schalt jhn
vbel/ wegen seines vnmässigen vnnd wüten-
den geschreis/ heist jhn seine Kleider an-
zihen/ heim gehen/ vnnd rühig seyn. So balt
aber sein erschreckliche Mordthat außbricht
ward er gefenglich angenommen/ vnnd nach
dem sich alles findet/ wird er darauff justifi-
ciret. Wie weit hat doch hierinn der Wider-
taufferische Geist vergessen der wort des
Apostels Joannis/ da er sagt: Daran wirds
offenbar/ welche die Kinder GOTTES
vnnd die Kinder des Teuffels sindt/ wer nit
recht thut/ der ist nicht von GOtt/ vnnd wer
nicht seinen Bruder lieb hat. Dann das ist die
Bottschafft/ die jr gehört habt von anfang/ dz
wir vns vnder einander lieben sollen/ nit wie
Cain/ der von den argen war/ vnd erwürget seinen
Bruder. Aber es hat der liebe Gott nach seinen
gerechten vrtheil gestattet vnd zugelassen/ dz ein

Wider
G ij

ſeinem Bruder/ welcher vor jhm kniet/ den
Kopff ab. Als die andern nun hieruber ſehr
erſchracken/ heuleten vnnd weinten/ da laufft
Thomas/ ſo den Mordt gethan/ von ſtundt
an in die Statt/ braucht ſeltzam geberden/
wie gemeinlich die/ ſo entzuckt geweſen/ zu
thun pflegen. Dann er hett nur ein Hembt
vnd Hoſen an/ vnnd lieff Barfus. Damals
war Burgenmeiſter zu S. Gallen D. Joachi-
mus Vadianus/ ein Gottſeliger vnd gelerter
mann/ gegen dem rieff er mit grewlichen ge-
berden/ Es kompt der tag des HERRN/
der tag des HErrn kompt. Weiter ſprach er/
Es haben ſich dieſen Morgen ſeltzam ding zu
getragen/ (doch verſchwig er ſeine begange-
ne Mordt that) vnnd iſt des Vatters willen
erfuͤllet/ ſo hat mann auch eſſig vnnd Gallen
getruncken. Der Burgenmeiſter ſchalt jhn
vbel/ wegen ſeines vnmaͤſſigen vnnd wuͤten-
den geſchreis/ heiſt jhn ſeine Kleider an-
zihen/ heim gehen/ vnnd ruͤhig ſeyn. So balt
aber ſein erſchreckliche Mordthat außbricht
ward er gefenglich angenommen/ vnnd nach
dem ſich alles findet/ wird er darauff juſtifi-
ciret. Wie weit hat doch hierinn der Wider-
taufferiſche Geiſt vergeſſen der wort des
Apoſtels Joannis/ da er ſagt: Daran wirds
offenbar/ welche die Kinder GOTTES
vnnd die Kinder des Teuffels ſindt/ wer nit
recht thut/ der iſt nicht von GOtt/ vnnd wer
nicht ſeinen Bruder lieb hat. Dann das iſt die
Bottſchafft/ die jr gehoͤrt habt von anfang/ dz
wir vns vnder einander lieben ſollen/ nit wie
Cain/ der von dẽ argen war/ vñ erwuͤrget ſeinẽ
Bruder. Aber es hat der liebe Gott nach ſeinẽ
gerechtẽ vrtheil geſtattet vñ zugelaſſen/ dz ein

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[83/0091] ſeinem Bruder/ welcher vor jhm kniet/ den Kopff ab. Als die andern nun hieruber ſehr erſchracken/ heuleten vnnd weinten/ da laufft Thomas/ ſo den Mordt gethan/ von ſtundt an in die Statt/ braucht ſeltzam geberden/ wie gemeinlich die/ ſo entzuckt geweſen/ zu thun pflegen. Dann er hett nur ein Hembt vnd Hoſen an/ vnnd lieff Barfus. Damals war Burgenmeiſter zu S. Gallen D. Joachi- mus Vadianus/ ein Gottſeliger vnd gelerter mann/ gegen dem rieff er mit grewlichen ge- berden/ Es kompt der tag des HERRN/ der tag des HErrn kompt. Weiter ſprach er/ Es haben ſich dieſen Morgen ſeltzam ding zu getragen/ (doch verſchwig er ſeine begange- ne Mordt that) vnnd iſt des Vatters willen erfuͤllet/ ſo hat mann auch eſſig vnnd Gallen getruncken. Der Burgenmeiſter ſchalt jhn vbel/ wegen ſeines vnmaͤſſigen vnnd wuͤten- den geſchreis/ heiſt jhn ſeine Kleider an- zihen/ heim gehen/ vnnd ruͤhig ſeyn. So balt aber ſein erſchreckliche Mordthat außbricht ward er gefenglich angenommen/ vnnd nach dem ſich alles findet/ wird er darauff juſtifi- ciret. Wie weit hat doch hierinn der Wider- taufferiſche Geiſt vergeſſen der wort des Apoſtels Joannis/ da er ſagt: Daran wirds offenbar/ welche die Kinder GOTTES vnnd die Kinder des Teuffels ſindt/ wer nit recht thut/ der iſt nicht von GOtt/ vnnd wer nicht ſeinen Bruder lieb hat. Dann das iſt die Bottſchafft/ die jr gehoͤrt habt von anfang/ dz wir vns vnder einander lieben ſollen/ nit wie Cain/ der von dẽ argen war/ vñ erwuͤrget ſeinẽ Bruder. Aber es hat der liebe Gott nach ſeinẽ gerechtẽ vrtheil geſtattet vñ zugelaſſen/ dz ein Wider G ij

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Zitationshilfe: Melander, Otto: Joco-seria Das ist Schimpff vnd Ernst. Bd. 1. Lich, 1605, S. 83. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/melander_jocoseria01_1605/91>, abgerufen am 23.11.2024.