Magirus, Johannes: Baptisterium Oder Taufstein, Das ist: Predigt, Von der heiligen Tauffe/ vber das Euangelium von der Tauffe Jesu Christi vnsers Herrn. Magdeburg, [1611].Wieder solche vnnd dergleichen Lesterungen dieses hochwürdigen Sacraments ist zu wissen / das zwar wenn der Ewige GOtt schlechter ding die Menschen ohne Offenbarung seines heiligen Worts / ohne das Sacrament der heiligen Tauffe Absoluto decreto / Selig zu machen geschlossen hette / das alsdan weder Wort / noch Sacrament / dem Menschen zur Seligkeit nötig / noch nützlich weren / denn was konte auff den fall vnmüglich sein / o Ps. 135. 7dem / der alles / was er wil / thun kan / im Himmel vnd auff Erden / im Meer / vnnd in allen tieffen o? Konte er vns doch wol / wenn er wolte / wie er Moysen vnd Eliam auff den Berge viertzig gantzer tage vnd nacht ohne natürlichs Essen vnd Trincken / erhalten hat / ohne Essen vnd Trincken erhalten / Worumb solte er vns denn nicht auch ohne Mittel können Selig machen / wens jhme also gefellig gewesen were? Aber es hat Gott nicht gefallen ohne das Wort / wie in gleichem auch nicht ohne Sacramenta vns Selig zu machen / nicht das er für sich vnd seinent wegen derselben eben so hoch von nöten gehabt / vnnd ohne dieselben vns nicht hette können Selig machen: Sondern das er vns in seinem Wort seinen gnedigen willen offenbare / vnnd durch den Glauben / den er durchs Wort in vns schaffet vnnd wircket / seine Wolthaten zueigene / vnd durch die heiligen Sacramenta vmb vnserer schwachheit willen versiegeln vnnd bestetigen wolte. Darumb auch offenbar / das eben wie der Mensche Gottes Worts seiner Seligkeit halben benötigt ist / so ist er auch der heiligen Wieder solche vnnd dergleichen Lesterungen dieses hochwürdigen Sacraments ist zu wissen / das zwar wenn der Ewige GOtt schlechter ding die Menschen ohne Offenbarung seines heiligen Worts / ohne das Sacrament der heiligen Tauffe Absoluto decreto / Selig zu machen geschlossen hette / das alsdan weder Wort / noch Sacrament / dem Menschen zur Seligkeit nötig / noch nützlich weren / denn was konte auff den fall vnmüglich sein / o Ps. 135. 7dem / der alles / was er wil / thun kan / im Himmel vnd auff Erden / im Meer / vnnd in allen tieffen o? Konte er vns doch wol / weñ er wolte / wie er Moysen vnd Eliam auff dẽ Berge viertzig gantzer tage vnd nacht ohne natürlichs Essen vnd Trincken / erhalten hat / ohne Essen vnd Trincken erhalten / Worumb solte er vns denn nicht auch ohne Mittel können Selig machen / wens jhme also gefellig gewesen were? Aber es hat Gott nicht gefallen ohne das Wort / wie in gleichem auch nicht ohne Sacramenta vns Selig zu machen / nicht das er für sich vnd seinent wegen derselben eben so hoch von nöten gehabt / vnnd ohne dieselben vns nicht hette können Selig machen: Sondern das er vns in seinem Wort seinen gnedigen willen offenbare / vnnd durch den Glauben / den er durchs Wort in vns schaffet vnnd wircket / seine Wolthaten zueigene / vnd durch die heiligen Sacramenta vmb vnserer schwachheit willen versiegeln vnnd bestetigen wolte. Darumb auch offenbar / das eben wie der Mensche Gottes Worts seiner Seligkeit halben benötigt ist / so ist er auch der heiligen <TEI> <text> <body> <div> <pb facs="#f0100"/> <p>Wieder solche vnnd dergleichen Lesterungen dieses hochwürdigen Sacraments ist zu wissen / das zwar wenn der Ewige GOtt schlechter ding die Menschen ohne Offenbarung seines heiligen Worts / ohne das Sacrament der heiligen Tauffe Absoluto decreto / Selig zu machen geschlossen hette / das alsdan weder Wort / noch Sacrament / dem Menschen zur Seligkeit nötig / noch nützlich weren / denn was konte auff den fall vnmüglich sein / <note place="left">o Ps. 135. 7</note>dem / der alles / was er wil / thun kan / im Himmel vnd auff Erden / im Meer / vnnd in allen tieffen o? Konte er vns doch wol / weñ er wolte / wie er Moysen vnd Eliam auff dẽ Berge viertzig gantzer tage vnd nacht ohne natürlichs Essen vnd Trincken / erhalten hat / ohne Essen vnd Trincken erhalten / Worumb solte er vns denn nicht auch ohne Mittel können Selig machen / wens jhme also gefellig gewesen were? Aber es hat Gott nicht gefallen ohne das Wort / wie in gleichem auch nicht ohne Sacramenta vns Selig zu machen / nicht das er für sich vnd seinent wegen derselben eben so hoch von nöten gehabt / vnnd ohne dieselben vns nicht hette können Selig machen: Sondern das er vns in seinem Wort seinen gnedigen willen offenbare / vnnd durch den Glauben / den er durchs Wort in vns schaffet vnnd wircket / seine Wolthaten zueigene / vnd durch die heiligen Sacramenta vmb vnserer schwachheit willen versiegeln vnnd bestetigen wolte. Darumb auch offenbar / das eben wie der Mensche Gottes Worts seiner Seligkeit halben benötigt ist / so ist er auch der heiligen </p> </div> </body> </text> </TEI> [0100]
Wieder solche vnnd dergleichen Lesterungen dieses hochwürdigen Sacraments ist zu wissen / das zwar wenn der Ewige GOtt schlechter ding die Menschen ohne Offenbarung seines heiligen Worts / ohne das Sacrament der heiligen Tauffe Absoluto decreto / Selig zu machen geschlossen hette / das alsdan weder Wort / noch Sacrament / dem Menschen zur Seligkeit nötig / noch nützlich weren / denn was konte auff den fall vnmüglich sein / dem / der alles / was er wil / thun kan / im Himmel vnd auff Erden / im Meer / vnnd in allen tieffen o? Konte er vns doch wol / weñ er wolte / wie er Moysen vnd Eliam auff dẽ Berge viertzig gantzer tage vnd nacht ohne natürlichs Essen vnd Trincken / erhalten hat / ohne Essen vnd Trincken erhalten / Worumb solte er vns denn nicht auch ohne Mittel können Selig machen / wens jhme also gefellig gewesen were? Aber es hat Gott nicht gefallen ohne das Wort / wie in gleichem auch nicht ohne Sacramenta vns Selig zu machen / nicht das er für sich vnd seinent wegen derselben eben so hoch von nöten gehabt / vnnd ohne dieselben vns nicht hette können Selig machen: Sondern das er vns in seinem Wort seinen gnedigen willen offenbare / vnnd durch den Glauben / den er durchs Wort in vns schaffet vnnd wircket / seine Wolthaten zueigene / vnd durch die heiligen Sacramenta vmb vnserer schwachheit willen versiegeln vnnd bestetigen wolte. Darumb auch offenbar / das eben wie der Mensche Gottes Worts seiner Seligkeit halben benötigt ist / so ist er auch der heiligen
o Ps. 135. 7
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