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Magirus, Johannes: Notwendige und warhaffte Antwort M. Iohannis Magiri, ... Auff die schmähliche ungegründte Abfertigung, und unbefügte vermeindte Retorsion Doctor Marxen zum Lamm. Tübingen, 1593.

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Es beruhet aber meine Erweisung / erstlich auff rnserer Kirchen Agenda, welche Anno / 1589. mit vorwissen vnnd bewilligung eines E. Rahts widerumb getruckt worder / darinnen zusehen ist / daß wir eben die wort / so bey andern Euangelischen wol bestelten Kirchen bräuchlich / bey der Communion zusprechen pflegen. Darnach vnd zum andern / auff dem allgemeinen Zeugnus der gantzen Statt Franckfurt / vnnd viler frembder Kaufleute / so die Messen bißhero in vilen Jaren besucht / vnnd noch järlich besuchen / die sich vber D. Marxen zum Lamm vnbesonnenem fürgeben höchlich verwundern / dasselbig als eine manifestam nullitatem verlachen: Dabey sie auch handgreiflich erkennen / mit was Auffrichtigkeit dise Leute vmbgehen / vnnd daß Cicero recht geschriben: Qui semel verecundiae fines transijt, eum oportet gnauiter esse impudentem.

Was thut nun hierauff der gute Doctor Marx zum Lamm? Bekennet er / Gott vnd der Warheit zu ehren / daß er der Sachen zu vil gethon / vnd wie man sagt / die Barte zu weit geworffen habe? In massen zwar Salomo lehret / daß Prouer. 10.man thun solle: Hastu genarret (spricht er) vnd zu hoch gefahren / vnd böses fürgehabt / so lege die Hand auffs Maul / das ist / wie es D. Lutherus glossiert: Scheme dich nicht / wo du ettwa gefehlet hast / vnnd vertheidige es nicht. Dann fehlen ist menschlich / vertheidigen teuffelisch.

Nein freilich / das were dem Doctor eine ewige Schande / sondern an stat des vorigen Kots / damit er vnsere Kirch beschmützet hat / nimbt er jetzt ein gantze Hand vol Vnflats / das ist / offentlicher Calummnien / Schelt vnnd Lästerwort / nicht allein wider mich / sondern auch das gantze Ministerium alhier / in dem er vns nennet /

Es beruhet aber meine Erweisung / erstlich auff rnserer Kirchen Agenda, welche Anno / 1589. mit vorwissen vnnd bewilligung eines E. Rahts widerumb getruckt worder / darinnen zusehen ist / daß wir eben die wort / so bey andern Euangelischen wol besteltẽ Kirchen bräuchlich / bey der Communion zusprechen pflegen. Darnach vnd zum andern / auff dem allgemeinen Zeugnus der gantzen Statt Franckfurt / vnnd viler frembder Kaufleute / so die Messen bißhero in vilen Jaren besucht / vnnd noch järlich besuchen / die sich vber D. Marxen zum Lam̃ vnbesonnenem fürgeben höchlich verwundern / dasselbig als eine manifestam nullitatem verlachen: Dabey sie auch handgreiflich erkennen / mit was Auffrichtigkeit dise Leute vmbgehen / vnnd daß Cicero recht geschriben: Qui semel verecundiae fines transijt, eum oportet gnauiter esse impudentem.

Was thut nun hierauff der gute Doctor Marx zum Lam̃? Bekennet er / Gott vnd der Warheit zu ehren / daß er der Sachen zu vil gethon / vnd wie man sagt / die Barte zu weit geworffen habe? In massen zwar Salomo lehret / daß Prouer. 10.man thun solle: Hastu genarret (spricht er) vnd zu hoch gefahren / vnd böses fürgehabt / so lege die Hand auffs Maul / das ist / wie es D. Lutherus glossiert: Scheme dich nicht / wo du ettwa gefehlet hast / vnnd vertheidige es nicht. Dann fehlen ist menschlich / vertheidigen teuffelisch.

Nein freilich / das were dem Doctor eine ewige Schande / sondern an stat des vorigen Kots / damit er vnsere Kirch beschmützet hat / nimbt er jetzt ein gantze Hand vol Vnflats / das ist / offentlicher Calummnien / Schelt vnnd Lästerwort / nicht allein wider mich / sondern auch das gantze Ministerium alhier / in dem er vns nennet /

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[2/0052] Es beruhet aber meine Erweisung / erstlich auff rnserer Kirchen Agenda, welche Anno / 1589. mit vorwissen vnnd bewilligung eines E. Rahts widerumb getruckt worder / darinnen zusehen ist / daß wir eben die wort / so bey andern Euangelischen wol besteltẽ Kirchen bräuchlich / bey der Communion zusprechen pflegen. Darnach vnd zum andern / auff dem allgemeinen Zeugnus der gantzen Statt Franckfurt / vnnd viler frembder Kaufleute / so die Messen bißhero in vilen Jaren besucht / vnnd noch järlich besuchen / die sich vber D. Marxen zum Lam̃ vnbesonnenem fürgeben höchlich verwundern / dasselbig als eine manifestam nullitatem verlachen: Dabey sie auch handgreiflich erkennen / mit was Auffrichtigkeit dise Leute vmbgehen / vnnd daß Cicero recht geschriben: Qui semel verecundiae fines transijt, eum oportet gnauiter esse impudentem. Was thut nun hierauff der gute Doctor Marx zum Lam̃? Bekennet er / Gott vnd der Warheit zu ehren / daß er der Sachen zu vil gethon / vnd wie man sagt / die Barte zu weit geworffen habe? In massen zwar Salomo lehret / daß man thun solle: Hastu genarret (spricht er) vnd zu hoch gefahren / vnd böses fürgehabt / so lege die Hand auffs Maul / das ist / wie es D. Lutherus glossiert: Scheme dich nicht / wo du ettwa gefehlet hast / vnnd vertheidige es nicht. Dann fehlen ist menschlich / vertheidigen teuffelisch. Prouer. 10. Nein freilich / das were dem Doctor eine ewige Schande / sondern an stat des vorigen Kots / damit er vnsere Kirch beschmützet hat / nimbt er jetzt ein gantze Hand vol Vnflats / das ist / offentlicher Calummnien / Schelt vnnd Lästerwort / nicht allein wider mich / sondern auch das gantze Ministerium alhier / in dem er vns nennet /

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Zitationshilfe: Magirus, Johannes: Notwendige und warhaffte Antwort M. Iohannis Magiri, ... Auff die schmähliche ungegründte Abfertigung, und unbefügte vermeindte Retorsion Doctor Marxen zum Lamm. Tübingen, 1593, S. 2. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/magirus_antwort_1593/52>, abgerufen am 25.11.2024.