Das Newe Testament Deutzsch. [Septembertestament.] Übersetzt von Martin Luther. Wittenberg, 1522.Die Ander Epistel Das Vierde Capitel. DArumb/ die weyl wir eyn solch ampt haben/ nach dem vns
men- Das funfft
Die Ander Epiſtel Das Vierde Capitel. DArumb/ die weyl wir eyn ſolch ampt haben/ nach dem vns
men- Das funfft
<TEI> <text> <body> <div xml:id="Kor2" n="1"> <pb facs="#f0286" n="[280]"/> <fw type="header" place="top">Die Ander Epiſtel</fw><lb/> <div xml:id="Kor2.4" n="2"> <head>Das Vierde Capitel.</head><lb/> <p><note resp="#AH" type="editorial"><ref target="https://www.bibleserver.com/text/LUT/2.Korinther4,1">2. Korinther 4,1</ref></note><hi rendition="#in">D</hi>Arumb/ die weyl wir eyn ſolch ampt haben/ nach dem vns<lb/> barmhertzickeyt widderfaren iſt/ ſo werdẽ wyr nicht laſz/<lb/><note resp="#AH" type="editorial"><ref target="https://www.bibleserver.com/text/LUT/2.Korinther4,2">2. Korinther 4,2</ref></note>ſondern weyſen von vns ynnerliche ſchande/ vnd wandeln<lb/> nicht ynn blaſztuckerey/ felſchen auch nicht Gottis woꝛt/<lb/> ſondern offinbarn die warheyt/ vnnd beweyſen vns wol gegen aller<lb/> menſchen gewiſſen/ fur Got.</p><lb/> <p><note resp="#AH" type="editorial"><ref target="https://www.bibleserver.com/text/LUT/2.Korinther4,3">2. 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Die Ander Epiſtel
Das Vierde Capitel.
DArumb/ die weyl wir eyn ſolch ampt haben/ nach dem vns
barmhertzickeyt widderfaren iſt/ ſo werdẽ wyr nicht laſz/
ſondern weyſen von vns ynnerliche ſchande/ vnd wandeln
nicht ynn blaſztuckerey/ felſchen auch nicht Gottis woꝛt/
ſondern offinbarn die warheyt/ vnnd beweyſen vns wol gegen aller
menſchen gewiſſen/ fur Got.
Jſt nu vnſer Euangelion verdeckt/ ſo iſts ynn denen/ die verloꝛen
werdẽ/ verdeckt/ vnter wilchen der Got diſer welt verblendt hat der
vnglewbigen ſyñ/ das yhn nicht ſcheynet/ die erleuchtung des Euã-
gelion von der klarheyt Chꝛiſti/ wilcher iſt das ebenbild Gottis.
Denn wyr pꝛedigen nicht vns ſelbs/ ſondern Jheſum Chꝛiſt/ das
der ſey der herr/ wyr aber ewre knechte vmb Jheſus willen. Denn
Got/ der da hieſz das liecht aus der finſternis erfur leuchten/ der hat
eynen hellen ſcheyn ynn vnſer hertzen geben/ das durch vns entſtun-
de die erleuchtung von der erkentnis der klarheyt Gottis/ ynn dem
angeſicht Jheſu Chꝛiſti.
(Gott)
Der teuffel iſt der
welt furſt vñ Got/
denn ſie dienet yhm
vnd iſt vnter yhm.
(angeſicht)
Erkentnis Chꝛiſti/
nicht das angeſicht
Moſi/ wilchs iſt er
kẽtnis des geſetzs. Denn durch Chꝛi-
ſtum erkennen wyr
Got/ Johan. 6.
Wyr haben aber ſolchen ſchatz ynn yrdiſchen gefeſſen/ auff das
die krafft/ ſo obligt/ ſey Gottis/ vnd nicht võ vns. Wir haben allent
halben trubſal/ aber wyr engſten vns nicht/ Wyr werdẽ gedꝛenget/
aber wyr vertzagen nicht/ Wyr leyden verfolgung/ aber wyr werdẽ
nicht verlaſſenn. Wyr werden vnterdꝛuckt/ aber wyr komen nicht
vmb/ Vnd tragen vmb alltzeit das ſterben des hern Jheſu an vnſerm
leybe/ auff das auch das leben des hern Jheſu an vnſerm leybe offin
bar werde.
Denn wyr/ die wyr leben/ werden ymerdar ynn todt geben vmb
Jheſus willen/ auff das auch das leben Jheſu offinbar werde an
vnſerm ſterblichem fleyſch/ Darumb/ ſo iſt nu der tod mechtig ynn
vns/ aber das leben ynn euch. Die weyl wyr aber den ſelbẽ geyſt des
glawbens haben (nach dem geſchꝛieben ſteht/ Jch habe geglewbt/
darumb hab ich geredt) ſo haben wyr auch geglewbt/ darumb ſo re
den wyr auch/ vnd wiſſen/ das der/ ſo den hern Jheſum hatt auffer-
weckt/ wirt vns auch aufferwecken/ durch Jheſum/ vñ wirt vns dar-
ſtellen ſampt euch. Denn es iſt myr alles vmb euch zuthun/ auff das
die vberſchwengliche gnade/ durch vieler danckſagung/ Gott reych-
lichen pꝛeyſze.
Pſal. 115.
Darumb werden wyr nicht laſz/ ſondern ob vnſer euſerlicher men
ſch verweſet/ ſo wirt doch der ynnerliche võ tage zu tage vernewert.
Denn vnſer trubſal/ die zeytlich vnd leycht iſt/ ſchafft eyn ewige vnd
vber alle maſz wichtige herlickeyt/ vns/ die wyr nit auff ſehen/ auff
das ſichtbar/ ſondern auff das vnſichtbar/ Denn was ſichtbar iſt/
das iſt zeytlich/ was aber vnſichtbar iſt/ das iſt ewig.
Das funfft
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